Νέες QJMOTOR SVT 650 & 650 X με κινητήρα V-TWIN 76 ίππων

Οι νέες adventure μοτοσυκλέτες της QJMOTOR έχουν τον δυνατότερο κινητήρα της κατηγορίας τους με μέγιστη ισχύ που φτάνει τους 76,2 ίππους.

Νέες QJMOTOR SVT 650 & 650 X με κινητήρα V-TWIN 76 ίππων

Οι νέες adventure μοτοσυκλέτες της QJMOTOR έχουν τον δυνατότερο κινητήρα της κατηγορίας τους με μέγιστη ισχύ που φτάνει τους 76,2 ίππους.

Ο σχεδιασμός της νέας QJMOTOR SVT 650 δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τη ξεκάθαρη φιλοσοφία και τον προσανατολισμό της. Διατηρεί τις βασικές “αρχιτεκτονικές” αρχές των adventure μοτοσυκλετών, και για να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη κι επιθυμία, έρχεται σε δύο εκδόσεις.

Η SVT 650 είναι εφοδιασμένη με χυτές αλουμινένιες ζάντες, ενώ η SVT 650X διαθέτει ακτινωτούς τροχούς με tubeless ελαστικά και υπόσχεται περισσότερη περιπέτεια. Και στις δύο εκδόσεις οι διαστάσεις των τροχών είναι ίδιες: 19″ / 17″, εμπρός / πίσω αντίστοιχα.

Το βασικό πλεονέκτημα των δύο μοτοσυκλετών είναι ο V2 90˚ κινητήρας των 645 κ.εκ., o οποίος είναι σύμφωνα με την QJMOTOR ο δυνατότερος της κατηγορίας, με μέγιστη ισχύ που φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 στροφές και μέγιστη ροπή στα 65 Νm στις 8.000 στροφές.

Παράλληλα, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού η μέση κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και σε συνδυασμό με τα 20 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, η αυτονομία της SVT 650 μπορεί να ξεπεράσει τα 460 χιλιόμετρα.

Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις του κινητήρα (διάμετρος x διαδρομή: 81 χιλ. x 62,6 χιλ.) και το φάσμα που αποδίδονται οι μέγιστες τιμές, μαρτυρούν ότι πρόκειται για έναν κινητήρα που μπορεί να ανεβάσει στροφές με διάρκεια της δύναμης ψηλά, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στις ταξιδιωτικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Σχεδιαστικά, η μπροστινή όψη της SVT 650 ξεχωρίζει χάρη στην κατακόρυφη τοποθέτηση των δίδυμων LED προβολέων και την εντυπωσιακή σχεδίαση του φαίρινγκ, που καταφέρνει να διατηρεί στενή τη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική κάλυψη στον αναβάτη. Οι προστατευτικές χούφτες με την αλουμινένια ενισχυτική μπάρα ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό της SVT 650, όπως και η ποδιά κάτω από τον κινητήρα, ενώ πίσω από την αεροδυναμικά μελετημένη ζελατίνα έχει τοποθετηθεί η έγχρωμη TFT οθόνη 7″ η οποία προβάλει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες στον αναβάτη, με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω πρωτοκόλλου Bluetooth.

Η σέλα τοποθετεί το σώμα “μέσα” στη μοτοσυκλέτα, ενώ η τοποθέτηση του τιμονιού μεταβλητής διατομής και των μαρσπιέ, δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα άκρα, με πρόβλεψη και για οδήγηση σε όρθια θέση σε χωμάτινες διαδρομές. Αντίστοιχα, η ξεχωριστή σέλα για τον συνεπιβάτη τον τοποθετεί σε λίγο ψηλότερη θέση με σωστή τοποθέτηση των ποδιών και στήριξη από τα πλαϊνά τμήματα της στάνταρ αλουμινένιας σχάρας, η οποία παίζει και το ρόλο των χειρολαβών.

Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλά για μεγαλύτερη ευκολία σε πιο δύσβατα εδάφη, ενώ στο σχεδιασμό της ουράς υπάρχει πρόβλεψη για την τοποθέτηση βάσεων για πλαϊνές βαλίτσες.

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι της SVT 650, θέτουν μία στιβαρή βάση που συμπληρώνεται από το ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και τη monoshock – επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη – πίσω ανάρτηση. Το πακέτο άνεσης και ασφάλειας ολοκληρώνεται με τους δύο δίσκους 320 χιλ. μπροστά με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo, το δίσκο των 260 χιλ. πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα που προέρχεται κι αυτή από το ιταλικό εργοστάσιο, και το εξελιγμένο δικάναλο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.

Στον πλούσιο εξοπλισμό των SVT 650 / 650X συμπεριλαμβάνονται τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ώστε να είναι άνετη και ευχάριστη η οδήγηση της μοτοσυκλέτας ακόμη και σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, ενώ ρυθμιζόμενες είναι οι μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη.

Η τιμή της SVT 650 έχει καθοριστεί στα 6.695 €, ενώ της SVT 650X στα 7.195 €. Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται μέσω του δικτύου QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Δείτε περισσότερα στις ιστοσελίδες των δύο μοντέλων, εδώ:

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ QJMOTOR SVT 650 & 650 X

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
Υγρόψυκτος
645 κ.εκ.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ V2 – DOHC / 8
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 81.0 χιλ. x 62.6 χιλ.
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 11.8:1
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Υγρό Κάρτερ
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 76.2 PS / 9.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ 65 Nm /8.000 σ.α.λ.
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3.133
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,3 λτ. /100 χλμ. (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 20 λίτρα
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2270 x 950 x 1405 χιλ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1505 χιλ.
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)
KATANOMH
236 κιλά
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 23°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Δίσκοι 320 χιλ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες BREMBO
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 260 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα BREMBO (Ø34 χιλ.)
ABS Δικάναλο, BOSCH 9.1MB
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ανεστραμμένο πιρούνι
145 χιλ.
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ MONOSHOCK
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80-R 19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/70-R 17

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!