Υβριδικό Ford Puma με χαμηλό επιτόκιο 2,99% και όφελος ανταλλαγής 1.000 €

Η Ford καθιστά την απόκτηση του κόμπακτ SUV Puma ακόμη πιο δελεαστική με το πρόγραμμα FordPlus που περιλαμβάνει 2,99% επιτόκιο, προκαταβολή από 4.799 €, 8 χρόνια εγγύηση και 1.000 ευρώ όφελος ανταλλαγής.

Υβριδικό Ford Puma με χαμηλό επιτόκιο 2,99% και όφελος ανταλλαγής 1.000 €

Η Ford καθιστά την απόκτηση του κόμπακτ SUV Puma ακόμη πιο δελεαστική με το πρόγραμμα FordPlus που περιλαμβάνει 2,99% επιτόκιο, προκαταβολή από 4.799 €, 8 χρόνια εγγύηση και 1.000 ευρώ όφελος ανταλλαγής.

Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και δημοφιλή κόμπακτ SUV της ελληνικής αγοράς, το Ford Puma, γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό χάρη στο νέο πρόγραμμα απόκτησης FordPlus. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα FordPlus στην περίπτωση του Puma περιλαμβάνει:

  • ονομαστικό επιτόκιο 2,99% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975),
  • χαμηλή προκαταβολή 20% της συνολικής τελικής αξίας του οχήματος, ξεκινώντας από το ποσό των 799 € για την έκδοση 1.0 EcoBoost mHEV 125PS Titanium,
  • δυνατότητα ανταλλαγής του παλιού οχήματος, η οποία εξασφαλίζει για κάθε πελάτη επιπλέον χρηματικό όφελος 1.000 €,
  • 8ετή εγγύηση Ford Protect.

Ενδεικτικά, η τιμή αγοράς για την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση 1.0 EcoBoost mEHV 125PS Titanium διαμορφώνεται στα 23.995 €.

Επίσης σημαντικό είναι πως το Ford Puma είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων οχημάτων, αλλά και το ότι η 8ετής εγγύηση της Ford Protect είναι πλήρως μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, στοιχείο που ενισχύει περαιτέρω την ήδη υψηλή αξία μεταπώλησης.

Το πρόγραμμα FordPlus αποτελεί από μόνο του ισχυρό κίνητρο για την αγορά του Puma, ωστόσο το B-SUV της Ford έχει πολλά πλεονεκτήματα για να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή. Με πρώτο πρώτο βέβαια την μυώδη εμφάνισή του που αποτελεί μια συνύπαρξη δυναμισμού και κομψότητας σε απόλυτη αρμονία.

Το εντυπωσιακό είναι πως ο σχεδιασμός που παραπέμπει σε κουπέ και οι συμπαγές εξωτερικές διαστάσεις δεν στερούν τίποτα από την ευρυχωρία της καμπίνας. Το Puma φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες και έχει κορυφαίο χώρο αποσκευών 456 λίτρων, ενώ η πρακτικότητα απογειώνεται με έξυπνες λύσεις όπως το MegaBox.

Πρόκειται για έναν τετράγωνο χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, με αδιάβροχη επένδυση και οπή αποστράγγισης με τάπα, ο οποίος μεταξύ άλλων μπορεί να χωρέσει λερωμένα ή μεγάλα αντικείμενα ύψους έως 115 εκατοστών, όπως φυτά ή τσάντες του γκολφ σε όρθια θέση.

Το εσωτερικό του Puma διακρίνεται για τη μοντέρνα σχεδίαση και τα ποιοτικά υλικά. Αναλόγως της έκδοσης εξοπλισμού, ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3’’, ενώ το infotainment SYNC3 φιλοξενείται στην κεντρική οθόνη αφής 8’’ που φροντίζει για άριστη ενημέρωση, πλοήγηση, συνδεσιμότητα και ψυχαγωγία. Διαθέσιμο είναι επίσης το μόντεμ FordPass Connect με 4G LTE WiFi για έως 10 συσκευές, δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου μέσω του smartphone και ενημερώσεις οδικής κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο – μεταξύ άλλων.

Βασικός πυλώνας της επιτυχίας του Puma είναι οι εξαιρετικά αποδοτικοί turbo κινητήρες βενζίνης. Η γκάμα του B-SUV της Ford αποτελείται από τις εξής επιλογές:

  • 1.0 EcoBoost 125 PS που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο Powershift 7 σχέσεων.
  • 1.0 EcoBoost 155 PS που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο Powershift 7 σχέσεων.
  • 1.0 ST EcoBoost 170 PS με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο Powershift 7 σχέσεων.
  • 1.5 ST EcoBoost 200 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει βέβαια ο πολυβραβευμένος τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost στις εκδόσεις των 125 ή 155 ίππων, ο οποίος ενισχύεται από ένα 48-volt υβριδικό σύστημα που αποθηκεύει σε μια μπαταρία την ενέργεια που σε άλλη περίπτωση θα χανόταν κατά την κύλιση και το φρενάρισμα. Στη συνέχεια, τη διοχετεύει μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ ως επιπλέον ισχύ στον βενζινοκινητήρα, βελτιώνοντας αφενός τις επιδόσεις, αφετέρου την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Ενδεικτικά, η έκδοση των 125 PS καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή για την έκδοση με τους 155 ίππους είναι 5,5 λτ./100 χλμ., μόλις!

Βέβαια, ως γνήσιο Ford, το Puma εκτός από αποδοτικό είναι και εξαιρετικά απολαυστικό στην οδήγηση, όντας πιστό στη μακρά παράδοση που έχει η εταιρία στο συγκεκριμένο τομέα. Ταυτόχρονα, το αυξημένο ύψος από το έδαφος, μαζί με τα δύο επιπλέον προγράμματα οδήγησης Slippery και Trail (εκτός των Eco, Normal και Sport) ενισχύουν τον εκδρομικό χαρακτήρα του κόμπακτ SUV.

Φυσικά, το Puma καρπώνεται και το υπερπλήρες “μπουκέτο” τεχνολογιών Ford CoPilot360, το οποίο συνδυάζει ένα πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας που συνεργάζονται για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη και πιο ξέγνοιαστη, κάθε στιγμή, σε κάθε διαδρομή. Ανάμεσά τους η αποφυγή σύγκρουσης με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών, το Hill Start Assist και το Lane Keeping Aid/Warning.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!