Το Hyundai Kona δεύτερης γενιάς ετοιμάζεται για το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιούνιο. Το ολοκαίνουριο B-SUV διακρίνεται για τη φουτουριστική του σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό (EV), υβριδικό (HEV), καθώς και με κινητήρες βενζίνης.
Πιο αναλυτικά, στη βάση θα υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.0 Turbo βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και ισχύ 120 ίππων. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή εναλλακτικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στο άνω άκρο της γκάμας θα βρίσκεται ο 1.6 Turbo βενζίνης των 198 ίππων, καθώς η εκρηκτική έκδοση Kona N δεν θα είναι διαθέσιμη στη νέα γενιά του μοντέλου. Θα είναι από την άλλη διαθέσιμη η έκδοση N-Line, η οποία θα μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.
Ενδιάμεσα στις δύο παραπάνω επιλογές θα υπάρχει η full υβριδική έκδοση 1.6 HEV. Αυτή συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και έχει συνδυαστική απόδοση 141 ίππους.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Kona EV θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από το φθινόπωρο, σε δύο εκδοχές: Standard Range με 156 ίππους και Extended Range με 204 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 48,4 kWh και δίνει αυτονομία 340 χλμ., ενώ στην δεύτερη η μεγαλύτερη μπαταριά των 65,4 kWh προσφέρει αυτονομία της τάξης των 490 χλμ..
Εμφανισιακά, κάθε έκδοση του κορεατικού B-SUV θα έχει το δικό της ξεχωριστό στυλ. Το εσωτερικό του νέου B-SUV είναι οδηγοκεντρικό, με τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών και την κεντρική κονσόλα universal να ενισχύουν το hi-tech προφίλ του νέου Kona. Έμφαση έχει δοθεί έτσι ώστε να παρέχεται ακόμη μεγαλύτερη ευρυχωρία, χάρη και στο μεγαλύτερο μήκος που φτάνει τα 4.355 χιλ.. Σύμφωνα με τη Hyundai, τέλος, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, ένας τομέας που το προηγούμενο μοντέλο υστερούσε έναντι του ανταγωνισμού.