myΔΕΗ: Νέος ψηφιακός κόμβος εξυπηρέτησης από την ΔΕΗ

Με σύνδεση από οποιοδήποτε σημείο 24/7, μέσω διαδικτύου ή app για smartphone και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της η ΔΕΗ αποδεικνύει την επικεντρωμένη στους πελάτες φιλοσοφία της.

myΔΕΗ: Νέος ψηφιακός κόμβος εξυπηρέτησης από την ΔΕΗ

Με σύνδεση από οποιοδήποτε σημείο 24/7, μέσω διαδικτύου ή app για smartphone και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της η ΔΕΗ αποδεικνύει την επικεντρωμένη στους πελάτες φιλοσοφία της.

Το myΔΕΗ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της ΔΕΗ να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να διαχειρίζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία και να ενεργοποιούν νέες υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ παράλληλα τους προσφέρει εργαλεία και συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας καθώς και προγράμματα επιβράβευσης.

Το myΔΕΗ θα ανανεώνεται συνεχώς με νέες εφαρμογές, δυνατότητες και προσφορές, φέρνοντας ό,τι καινούργιο υπάρχει στον κόσμο της ΔΕΗ στις οθόνες των καταναλωτών. Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους (στο Apple App Store της Apple ή στο Google Play Store) ή μπαίνοντας στο https://mydei.dei.gr και, αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στο νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ για τις ακόλουθες υπηρεσίες.

Εύκολη και γρήγορη διαχείριση λογαριασμών: Οι πελάτες μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους, και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. Η εφαρμογή myΔΕΗ έρχεται να αντικαταστήσει και ταυτόχρονα να βελτιώσει την υπηρεσία e-bill, οι χρήστες της οποίας μπορούν να μπουν στο myΔΕΗ με τους υπάρχοντες κωδικούς τους. Επιπλέον, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να βλέπουν το ιστορικό τους και να βρίσκουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών.

Ενεργοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας: Για παράδειγμα, στο myΔΕΗ μπορεί να ενεργοποιηθεί ηλεκτρονικά το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ, που περιέχει δωρεάν την υπηρεσία GreenPass, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει όταν εξοικονομούν ενέργεια. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους και το Green Pass, την πρόσθετη υπηρεσία από τη ΔΕΗ, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνουν στο σπίτι τους, τόση παράγεται και δεσμεύεται για αυτούς από ανανεώσιμες πηγές.

Για περισσότερη ασφάλεια, οι εγγεγραμμένοι στο myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν το FixIt, την καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας, με την οποία μπορούν να καλούν τεχνικό 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο, για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στο σπίτι. Αντίστοιχα, για όσους έχουν φυσικό αέριο στο σπίτι, η υπηρεσία FixIt Dual προσφέρει άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, κλειδαρά ή τεχνικό ατομικού καυστήρα Φυσικού Αερίου.

ESelfmetering για καταχώριση της πραγματικής κατανάλωσης: Με το e-Selfmetering, οι καταναλωτές μπορούν να καταχωρούν μόνοι τους online στο myΔΕΗ την πραγματική τους κατανάλωση, ώστε να πληρώνουν μόνο όσο έχουν καταναλώσει. Έτσι, μπορούν να αποφύγουν εκπλήξεις στους λογαριασμούς και να έχουν ακριβή εικόνα της κατανάλωσής τους.

Εξοικονόμηση ενέργειας με το ΔΕΗ myEnergy Coach: Ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους, είναι διαθέσιμος πάντα και από παντού. Με το ΔΕΗ myEnergyCoach, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας, να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης και να επικοινωνούν απευθείας με έναν σύμβουλο ενέργειας στο κέντρο εξυπηρέτησης της ΔΕΗ.

Επιβράβευση της εμπιστοσύνης των πελατών: Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ, οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και από προσφορές από κορυφαία brands της αγοράς. Η ενότητα myRewards θα ανανεώνεται συχνά, με νέες προσφορές και προνόμια.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!