Keraboss Super K: Ελληνικό off-road όχημα από 22.000 ευρώ

Το όνειρο ενός ελληνικού αυτοκινήτου είναι πλέον πραγματικότητα, χάρη στην Keraboss Cars Manufacturing.

Keraboss Super K: Ελληνικό off-road όχημα από 22.000 ευρώ

Το όνειρο ενός ελληνικού αυτοκινήτου είναι πλέον πραγματικότητα, χάρη στην Keraboss Cars Manufacturing.

Το Keraboss Super K είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο με έγκριση και πιστοποίηση από το κράτος και ανήκει στην ειδική κατηγορία αυτοκινήτων ΜΟΙΚ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής). Μάλιστα, μόλις έλαβε και πινακίδες κυκλοφορίας.

Πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται ο Παύλος Κεραμπός, που ασχολείται με το σχεδιασμό, την εξέλιξη και την κατασκευή αυτοκινήτων από το 1972. Το 1977 ήταν ιδιοκτήτης της Safari Hellas που κατασκεύαζε τα τζιπ Safari με κινητήρες VW. Ένα από τα πιο γνωστά του εγχειρήματα είναι η μετατροπή του Fiat Cinquecento σε cabrio, η οποία είχε μεγάλη επιτυχία σε υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων στα νησιά της Ελλάδας και τους τουριστικούς προορισμούς.

Εν μέρει, σε αυτή την αγορά στοχεύει και το Keraboss Super K, διατίθεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων, με δύο επιλογές κινητήρα, χωρητικότητας 1.000 κυβικών εκατοστών, σε ατμοσφαιρική (72 ίππων) και turbo έκδοση (84 ίππων) και ζυγίζει μόλις 840 κιλά. Έχει μήκος 3.200 χλστ., πλάτος 1.450 χλστ., ύψος 1.590 χλστ. και μεταξόνιο 2.150 χλστ.

Δεν αποτελεί αυτοκίνητο παραγωγής αλλά είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Τα υλικά κατασκευής, όπως αμάξωμα από πολυεστέρα και το γαλβανιζε σασί, αντιστέκονται στη διάβρωση από το αλάτι της θάλασσας και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής με μικρές απαιτήσεις συντήρησης.

Με τη διαμόρφωσή του, έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει ποικιλόμορφα εκτός δρόμου εδάφη. Το Keraboss Super K δεν αποτελεί αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, με εξαιρετικά χαμηλή τιμή, που ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ. Στόχος της εταιρείας είναι η πώληση περισσότερων από 70 μονάδων το χρόνο.

Όσον αφορά την ιστορία του μοντέλου, το 2008 ολοκληρώθηκε η κατασκευή των πλήρως λειτουργικών πρωτότυπων οχημάτων. Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή του. Την ίδια χρονιά πραγματοποιήθηκε αίτημα στο Υπουργείο Οικονομικών για κατάλληλη νομοθετική και φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα, ώστε να μπορεί να εκδώσει το Υπουργείο Μεταφορών πινακίδες κυκλοφορίας για αυτά.

Αυτό το αίτημα ολοκληρώθηκε στις 23/09/2021, με την δημοσίευση των κατάλληλων διατάξεων και στις 31/12/2021 και την έκδοση της απόφασης του Υπουργείου Οικονομικών. Τέλος, η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες φέτος.

«Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο» δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος. «Σήμερα, μετά από πολλά χρόνια δόθηκαν πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς πλέον η περιφέρεια έχει δημιουργήσει όλα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, είτε σε ό,τι αφορά τις πινακίδες, είτε τις άδειες οδήγησης», ανέφερε ο Περιφρειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!