Στην Ελλάδα τα Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX (τιμές)

Εμπλουτίζεται η γκάμα των μοντέλων της Volkswagen με τα coupe ID.5 και ID.5 GTX, τα οποία είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.

Στην Ελλάδα τα Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX (τιμές)

Εμπλουτίζεται η γκάμα των μοντέλων της Volkswagen με τα coupe ID.5 και ID.5 GTX, τα οποία είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.

Η οικογένεια ID. των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen εμπλουτίζεται με την προσθήκη του coupe SUV, ID.5. Η Kosmocar-Volkswagen, ο επίσημος εισαγωγέας της γερμανικής εταιρείας στην Ελλάδα ανακοίνωσε το λανσάρισμα του μοντέλου στην χώρα μας.

Η οικογένεια ID. των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen εμπλουτίζεται με την προσθήκη του coupe SUV, ID.5. Η Kosmocar-Volkswagen, ο επίσημος εισαγωγέας της γερμανικής εταιρείας στην Ελλάδα ανακοίνωσε το λανσάρισμα του μοντέλου στην χώρα μας.

Βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμας MEB για ηλεκτρικά μοντέλα και υποστηρίζει τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Volkswagen, υιοθετώντας το νέο Software 3.1. Το μήκος του ID.5 είναι 4,6 μ., το πλάτος του 1,85 μ. και το ύψος του 1,61 μ.

Η σχεδίαση με τους κοντούς προβόλους, του χαρίζει μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, ενώ όσον αφορά την πιο σπορ έκδοση ID.5 GTX διακρίνεται για τις πιο ξεχωριστές λεπτομέρειες σε σχέση με το ID.5. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος στην περίπτωση του ID.5 περιορίζεται στο Cd 0,26, ενώ σε αυτή του πιο σπορ ID.5 GTX, στο Cd 0,27.

Στο εσωτερικό όπου κυριαρχεί η ευρυχωρία, έχει προσεχθεί η ποιότητα, με υλικά μαλακά στην υφή να καλύπτουν το πάνω μέρος του ταμπλό. Ο εσωτερικός φωτισμός Ambient 10 διαφορετικών χρωμάτων κάνει πιο ζεστή την ατμόσφαιρα, διαγράφοντας και τονίζοντας παράλληλα τις γραμμές της καμπίνας.

Ανάλογα μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών, με όγκο 549 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα η τιμή εκτοξεύεται στα 1.561 λίτρα. Διαθέσιμο προαιρετικά είναι άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών ηλεκτρικά, για μεγαλύτερη ευκολία και άνεση.

Ο οδηγός έχει εμπρός του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών, τον οποίο ελέγχει μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο τιμόνι. Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό και έχει διαγώνιο 12 ίντσες.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης το ID.5 είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kWh. Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 ίππους) και 310 Nm. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) – το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ίππους).

Έτσι, το ID.5 Pro Performance επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. έχοντας μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 16,9 kWh/100 χλμ., με την αυτονομία να αγγίζει τα 520 χιλιόμετρα.

Στο ID.5 GTX με την τετρακίνηση και τα δύο κινητήρες, ο πίσω άξονας του μοντέλου είναι επίσης εξοπλισμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα PSM. Αυτός έχει τα ίδια βασικά τεχνικά δεδομένα με το ID. Pro Performance: απόδοση 150 kW (204 ίππους) και ροπή 310 Nm. Ένας ασύγχρονος κινητήρας (ASM) είναι εγκατεστημένος στον μπροστινό άξονα με 109 ίππους και 162 Nm.

Αυτός είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ελαφρύς στην κατασκευή του, μπορεί να υπερφορτωθεί προσωρινά και παράγει μόνο ελάχιστες απώλειες αντίστασης όταν λειτουργεί χωρίς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το ID.5 GTX επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα των 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 17,9 kWh/100 χλμ. σύμφωνα με τον WLTP με την αυτονομία να φτάνει τα  490 χιλιόμετρα.

Η εισαγωγική τιμή του ID.5  στην έκδοση Pro+ είναι 51.600 ευρώ, ενώ η έκδοση ID.5 GTX στοιχίζει 58.300 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται η επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που μπορεί να φτάσει έως και τα 8.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!