H Hyundai πρώτη στην καρδιά του ελληνικού κοινού

Δύο ανεξάρτητες έρευνες δημοτικότητας έδειξαν ότι η Hyundai συγκέντρωσε τα πιο θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο το 2021.

H Hyundai πρώτη στην καρδιά του ελληνικού κοινού

Δύο ανεξάρτητες έρευνες δημοτικότητας έδειξαν ότι η Hyundai συγκέντρωσε τα πιο θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο το 2021.

Το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς βρίσκει την Hyundai να κατακτά την καρδιά του ελληνικού κοινού, καθώς σύμφωνα με δύο τα ευρήματα δύο ανεξάρτητων ερευνών η κορεταική μάρκα συγκεντρώνει τα τα περισσότερα θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο. Η πρώτη εκ των δύο ερευνών προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε τις αναδημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης Ευρώπης, Βόρειας Αμερικής και Αυστραλίας οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai αναδείχθηκε ως η μάρκα στην οποία οι Έλληνες αναφέρονται με τα πιο θετικά σχόλια.

Η δεύτερη μελέτη διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών NewsRelate, που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Και στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται ως η πιο αγαπημένη μάρκα του ελληνικού κοινού, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς συγκεντρώνει τα περισσότερα θετικά σχόλια στο ελληνικό, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν την κάθε εταιρεία. Η Hyundai κατέχει την πρώτη θέση και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai, ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους καθώς και την απολαυστική οδήγηση. Τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος», δήλωσε ο κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς.

«Η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας της Hyundai στην ελληνική αγορά. Το 2021 λανσάραμε τις ‘μηχανές συγκίνησης’, που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό crossover Bayon, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του Tucson, που βραβεύθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022. Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους», δήλωσε ο κ. Νάσος Δέδες, Διευθυντής Marketing της Hyundai Ελλάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!