Ford Pro: Πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025

Η Ford Pro βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους, με ποσοστό 30,2% για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Ford Pro: Πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025

Η Ford Pro βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους, με ποσοστό 30,2% για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η Ford Pro βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους (LCV), για το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Τα μοντέλα της εταιρείας κατέγραψαν και τον μήνα Μάρτιο τις υψηλότερες πωλήσεις σε σύγκριση με όλους τους ανταγωνιστές της.

Πιο συγκεκριμένα, η Ford Pro κατέκτησε μερίδιο πωλήσεων που έφτασε το 30% στο σύνολο της αγοράς ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι τον περασμένο μήνα σχεδόν ένα στα τρία LCV τα οποία ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου έφεραν τα σήματα της Ford.

Συνολικά για τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους (Ιανουάριος-Μάρτιος 2025), η Ford Pro βρίσκεται στην πρώτη θέση στις πωλήσεις LCV, με μερίδιο 30,2%.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας για το πρώτο τρίμηνο του 2025 ήταν το Ford Ranger. H γκάμα του εμπλουτίστηκε πρόσφατα με την άφιξη στις εκθέσεις του δικτύου των Επίσημων Εμπόρων Ford της Plug-In Hybrid έκδοσης.

FORD RANGER PHEV 2024 (2)

Οι 281 ίπποι που παράγει ο Ecoboost των 2,3 λίτρων είναι περισσότεροι από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger με τον 3λιτρο V6, επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.

FORD RANGER PHEV 2024 (4)

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος.

FORD RANGER PHEV 2024 (8)

Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 αμπέρ, ενώ τα διαφορετικά driving modes προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης με βενζίνη, αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό και των δύο. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με την Ford, φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Το Ranger PHEV μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD προσφέρει και καλές εκτός δρόμου ικανότητες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!