Το MG3 Hybrid+ είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Μάχη μέχρι το τέλος για τον τίτλο έδωσαν τα MG3 Hybrid+ και Dacia Duster

Το MG3 Hybrid+ είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Μάχη μέχρι το τέλος για τον τίτλο έδωσαν τα MG3 Hybrid+ και Dacia Duster

Tο νέο MG3 Hybrid+ αναδείχτηκε νικητής ανάμεσα στα 11 μοντέλα – φιναλίστ που διεκδίκησαν τον τίτλο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025”. Σε μια τελική αναμέτρηση που ήταν αμφίρροπη μέχρι το τέλος, το υβριδικό σουπερμίνι της MG συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία και κατέκτησε έτσι το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου.

Η εκδήλωση του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα” πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου το βράδυ, στο Eleon Loft, παρουσία του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, του Προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη και στελεχών εταιρειών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Το παρών έδωσαν επίσης εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, καθώς και δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.

Το MG3 Hybrid+, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει, συγκέντρωσε συνολικά 337 βαθμούς, έναντι 323 του Dacia Duster. Η διαφορά των 14 βαθμών μεταξύ των δύο μοντέλων είναι από τις μικρότερες που έχει σημειωθεί στη 18χρονη ιστορία του θεσμού. Μικρή είναι και η απόσταση που χωρίζει το μοντέλο της τρίτης θέσης, τη BMW Σειρά 1, γεγονός που δείχνει ότι φέτος η όποια πρόβλεψη για το νικητή ήταν πολύ δύσκολη.

MG3 HYBRID+ AtX2025 3

Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν τα FIAT 600 και Toyota C-HR, με μόλις ένα βαθμό διαφορά μεταξύ τους!

Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:

1. MG3 Hybrid+: 337 βαθμοί

2. Dacia Duster: 323 βαθμοί

3. BMW Σειρά 1: 287 βαθμοί

4. FIAT 600: 240 βαθμοί

5. Toyota C-HR: 239 βαθμοί

6. BYD ATTO 3: 216 βαθμοί

7. Skoda Kodiaq: 201 βαθμοί

8. Suzuki Swift: 196 βαθμοί

9. Volvo EX30: 195 βαθμοί

10. Peugeot 3008: 191 βαθμοί

11. Volkswagen Tiguan: 175 βαθμοί

AtX 2025 event (7)

Υπενθυμίζεται ότι μέλη του Συλλόγου “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα” είναι 26 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου. Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα, δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Η τελική βαθμολογία για την ανάδειξη του νικητή διαμορφώθηκε σταδιακά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθώς οι ψήφοι των 26 μελών ανακοινώνονταν μία προς μία, με αλφαβητική σειρά.

Aυτό που πρέπει να έχει κανείς υπόψη του διαβάζοντας τον πίνακα των αποτελεσμάτων είναι πως οι όποιες διαφορές στη βαθμολογία δεν αντανακλούν και αντίστοιχες αποστάσεις σε σχέση με την αξία των μοντέλων, αλλά οφείλονται στο πόσο κατάλληλες (και συμφέρουσες) κρίθηκαν ως προτάσεις αγοράς οι φετινοί φιναλίστ για τον μέσο Έλληνα αγοραστή, από τα μέλη του ΑΤΧ.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου & Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ), Νίκος Τσάδαρης, ενώ στην ομιλία του ο Πρόεδρος του ΑΤΧ, Νίκος Λουπάκης, αναφέρθηκε στην πορεία του 18ετούς πλέον θεσμού που ήταν και παραμένει ο μοναδικός ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός βράβευσης αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

AtX 2025 event (1)

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκε η κα Ανίτα Πασαλή, Αλυτάρχης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για τη συνολική της προσφορά στο χώρο των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου.

Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε επίσης στον Γιώργο Βαρίνο, μέλος του Δ.Σ. του ΑΤΧ, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, για τη συνεισφορά του στον ειδικό Τύπο. Την πλακέτα παρέλαβε η σύζυγος του εκλιπόντος, Μαρία Βατίστα.

Την εκδήλωση παρουσίασαν ο Θωμάς Ευθυμίου και ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος, μέλη του θεσμού και διοργάνωσε η εταιρεία Producta Direct ΕΠΕ. Τη διαδικασία ανάδειξης του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα στήριξαν ως βασικός χορηγός η ασφαλιστική εταιρεία Allianz, και ως υποστηρικτές η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων Ιαπωνική με το δίκτυο συνεργείων Autofit, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρία Ferst και η ΕΜΑ Α.Ε., η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά Continental στην Ελλάδα.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΠΑΣΥΔΑΜ. Τις επόμενες μέρες, στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του συλλόγου (atx.gr) θα αναρτηθούν κείμενα με το σκεπτικό με το οποίο ψήφισε κάθε μέλος του θεσμού, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο το ετήσιο έντυπο του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα”, σε ψηφιακή μορφή.

Σχετικά με το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για την Ελλάδα

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός θεσμός με κατοχυρωμένη νομική μορφή, ο οποίος κάθε χρόνο βραβεύει το καλύτερο από τα εντελώς νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο 12μηνο. Ο θεσμός αποτελείται από 26 μέλη, επαγγελματίες συντάκτες αυτοκινήτου, ξεκίνησε τη δράση του το 2006, με την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2007” και έκτοτε έχει αδιάκοπη παρουσία στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα. Στόχος του θεσμού είναι η προαγωγή της αυτοκίνησης συνολικά, μέσα από την ανάδειξη των οχημάτων αυτών που συνδυάζουν ιδανικά την κατασκευαστική αρτιότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν ιδανικά για τις Ελληνίδες και του Έλληνες οδηγούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!