Το νέο Peugeot 3008 έρχεται στην Ελλάδα τον Ιούνιο – Δείτε τις εκδόσεις του

H ολοκαίνουργια 3η γενιά του Peugeot 3008 θα καταφθάσει στην ελληνική αγορά στα τέλη Ιουνίου. Μάθετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήριων συνόλων και τα επίπεδα εξοπλισμού.

Το νέο Peugeot 3008 έρχεται στην Ελλάδα τον Ιούνιο – Δείτε τις εκδόσεις του

H ολοκαίνουργια 3η γενιά του Peugeot 3008 θα καταφθάσει στην ελληνική αγορά στα τέλη Ιουνίου. Μάθετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήριων συνόλων και τα επίπεδα εξοπλισμού.

To fastback SUV της Peugeot, το 3008, εισέρχεται στην 3η γενιά του και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα στο τέλος Ιουνίου. Eίναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis (με νέους εμπρός και πίσω άξονες για τη βελτίωση του κρατήματος) και κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Sochaux της Γαλλίας.

Το νέο Peugeot 3008 θα διατίθεται με ευρεία επιλογή κινητήριων συνόλων. Στην υβριδική έκδοση Hybrid, ο turbo βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων αποδίδει συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα 136 ίππους και 230 Nm ροπής, και συνοδεύεται από 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η από 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,2 δλ., η μέγιστη ταχύτητα είναι διαμορφωμένη στα 201 χλμ./ώρα και η επίσημη κατανάλωση καυσίμου είναι 5,5 λτ./100 χλμ.

Το plug-in υβριδικό σύνολο συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 17,9 kWh και ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 195 ίππους και 300 Nm ροπής. Σε αυτήν την περίπτωση, τα 100 χλμ. από στάση έρχονται σε 7,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται στα 220 χλμ./ώρα.  

Υπάρχουν επίσης τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Η εισαγωγική έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, διαθέτει μπαταρία 73 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 157 kW (210 ίππους) και ροπή 345 Nm. Αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό 3008 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, με μέγιστη αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο WLTP να ανέρχεται στα 527 χλμ.

Μία ηλεκτρική έκδοση 230 ίππων (με κίνηση στον εμπρός άξονα) μεγάλης αυτονομίας την ανεβάζει στα 680 χλμ., ενώ θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με διπλό μοτέρ, η οποία θα αποδίδει 320 ίππους. Η γκάμα του 3008 θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, Allure και GT, με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού.

Νέα χαρακτηριστικά

Οι διαστάσεις του νέου 3008 (μήκος: 4,54 μ., πλάτος: 1,89 μ., ύψος: 1,64 μ.) είναι από τις πλέον compact στην κατηγορία των C-SUV, αλλά παραμένει εξαιρετικά ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών 520 λίτρων, ενώ διαθέτει χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0,28.

Σε αυτό το μοντέλο, η Peugeot παρουσιάζει μία νέα αισθητική στο εμπρός μέρος, ενσωματώνοντας τη νέα φωτεινή υπογραφή, με πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα LED (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις), η οποία εξακολουθεί να φέρει τις τρείς ‘νυχιές’.

Μία αιωρούμενη αεροτομή στο πίσω μέρος βελτιώνει την αεροδυναμική διαμόρφωση, σε συνδυασμό με τις ζάντες 19” και 20”. Το νέο 3008 διατίθεται σε μια σειρά από έξι χρώματα και η έκδοση GT διαθέτει στάνταρ διχρωμία με γυαλιστερή μαύρη οροφή.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η αιωρούμενη οθόνη 21 ιντσών του νέου, κεκλιμένου προς τον οδηγό Panoramic i-Cockpit, που βρίσκεται επάνω από τη στεφάνη του μικρού τιμονιού, και περιέχει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής, ενώ συνοδεύεται από head-up display. Επιπλέον, υπάρχουν δύο paddles πίσω από το μικρών διαστάσεων τιμόνι για τη ρύθμιση του επιπέδου αναγεννητικής πέδησης.

Η κεντρική κονσόλα αυξάνει τους διαθέσιμους χώρους αποθήκευσης, με τον επιλογέα κίνησης του αυτόματου κιβωτίου να έχει μετατοπιστεί δίπλα στο κουμπί start/stop του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά, τα εμπρός καθίσματα μπορούν να εξοπλιστούν με προσαρμοζόμενα πλαϊνά στηρίγματα, που φουσκώνουν ή ξεφουσκώνουν ηλεκτρικά για να προσαρμόζονται τέλεια στο σωματότυπο κάθε επιβάτη. Στην έκδοση GT τα καθίσματα διαθέτουν λειτουργία κλιματισμού και μασάζ, και λειτουργία θέρμανσης στα πίσω.

Εξοπλισμός εκδόσεων

Η έκδοση Allure διαθέτει μονόχρωμη βαφή αμαξώματος, εσωτερικές επενδύσεις σε συνδυασμό δέρμα – ύφασμα, με ανάγλυφα μοτίβα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας HD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς και φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, Peugeot Panoramic i-Cockpit με κυρτή οθόνη 21 ιντσών, επαγωγικό φορτιστή smartphone, δικτυωμένο σύστημα πληροφόρησης Peugeot i-Connect, i-Toggles με δυνατότητα εξατομίκευσης και Peugeot προηγμένο σύστημα δικτυωμένων πληροφοριών i-Connect.

Η έκδοση GT διατίθεται σε δίχρωμο αμάξωμα με μαύρη οροφή και εσωτερικές επενδύσεις από Alcantara. Ο βασικός εξοπλισμός, επιπλέον της έκδοσης Allure, περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Pixel LED, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, ηλεκτρική θύρα χώρου αποσκευών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι και προσαρμόσιμο φωτισμό περιβάλλοντος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!