Η καινούργια συλλογή προϊόντων της Alfa Romeo είναι διαθέσιμη μέσω του νέου, συνολικά αναβαθμισμένου σε αισθητική και λειτουργίες online καταστήματος της μάρκας, το οποίο εξασφαλίζει premium εμπειρία στο χρήστη.
Η νέα συλλογή περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ με κοινό παρονομαστή την υψηλή αισθητική αλλά και ποιότητα, και την ισχυρή ταυτότητα.
Σύμφωνα με την Alfa Romeo, τα νέα προϊόντα δεν απευθύνονται μόνο στους παραδοσιακούς λάτρεις της μάρκας αλλά έχουν σκοπό να καλλιεργήσουν και την επόμενη γενιά Alfisti. Ανάλογα με το ύφος τους είναι χωρισμένα σε τρεις κατηγορίες που ονομάζονται «Performance», «Urban Red Line» και «Sport Red Passion».
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η πρώτη συνδυάζει τη διαχρονική ομορφιά με το σπορ χαρακτήρα, έχοντας ως βασικό διακριτικό το τετράφυλλο τρυφύλλι που περισσότερο από έναν αιώνα πλέον, αποτελεί συνώνυμο των μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Alfa Romeo. Παράλληλα η μίνιμαλ σχεδιαστική προσέγγιση τονίζει το στιλ, την άνεση, την λειτουργικότητα και την κομψότητα που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του DNA της μάρκας.
Η σειρά «Urban Red Line» υποστηρίζει το σπορ ύφος σε ισορροπία με την άνεση που απαιτεί η αστική καθημερινότητα, θέτοντας σε προτεραιότητα τη βιωσιμότητα και το ξεχωριστό ντιζάιν.
Την συλλογή ολοκληρώνει η σειρά «Sport Red Passion», η πιο αθλητική εκ των τριών. Ξεχωρίζοντας από έντονες λεπτομέρειες, η συγκεκριμένη σειρά υπερβαίνει τους συμβατικούς κανόνες της αισθητικής απευθυνόμενη σε εκείνους που αρέσκονται σε έντονη δραστηριότητα και υψηλές επιδόσεις χωρίς να κάνουν έκπτωση στο στιλ.