Μία κλασική Porsche 911 εκσυγχρονίζεται

Η Theon παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα, μία αερόψυκτη Porsche 911 (964) που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία και διαθέτει πολυάριθμες βελτιώσεις σε σχέση με το αρχικό αυτοκίνητο.

Μία κλασική Porsche 911 εκσυγχρονίζεται

Η Theon παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα, μία αερόψυκτη Porsche 911 (964) που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία και διαθέτει πολυάριθμες βελτιώσεις σε σχέση με το αρχικό αυτοκίνητο.

Η Theon Design αποκάλυψε την τελευταία δημιουργία της με βάση την Porsche 911 (964), που βγήκε από τα εργαστήριά της στο Oxfordshire: την ITA001. Δημιουργήθηκε για τον πρώτο Ιταλό πελάτη της, έναν απαιτητικό συλλέκτη από το Μιλάνο, και μεταμορφώνεται με ένα ελαφρύ αμάξωμα από ανθρακονήματα, ημιενεργή ανάρτηση και έναν 4λίτρο ατμοσφαιρικό επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα.

Πρόκειται για μια πλήρως αποκατεστημένο και βελτιωμένο αυτοκίνητο. Η ITA001 έχει ως βάση την Porsche 911 (964), στην προκειμένη περίπτωση μια Carrera 4 Coupe. Το αρχικό αυτοκίνητο απογυμνώθηκε μέχρι το γυμνό μέταλλο πριν αποκατασταθεί σχολαστικά.

Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με κάθε τμήμα του να έχει μελετηθεί σε λογισμικό τρισδιάστατου σχεδιασμού για να εξασφαλιστεί η τέλεια εφαρμογή. Τα πάνελ του αμαξώματος από ανθρακονήματα προσθέτουν ακαμψία και μειώνουν το βάρος. Ενώ η ITA001 είναι όμορφα διακοσμημένη και πλούσια εξοπλισμένη, ζυγίζει μόλις 1.152 κιλά με όλα τα υγρά.

Ο πανίσχυρος αερόψυκτος 4λιτρος επίπεδος 6κύλινδρος κινητήρας (με γωνία 180 μοιρών μεταξύ των πλευρών των κυλίνδρων), αποδίδει 406 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 427 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Η προσθήκη ενός drive-by-wire γκαζιού επιτρέπει βελτιωμένη απόκριση. Οι αυλοί εισαγωγής εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τους Βρετανούς ειδικούς της Jenvey, με τη βάση της στην καρδιά της φημισμένης «κοιλάδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού» της Αγγλίας.

Η ITA001 διαθέτει επίσης ένα νέο, υψηλής απόδοσης plenum, βασισμένo στη μονάδα που τοποθετείται στην 997 GT3, ενώ ένας σφόνδυλος διπλής μάζας εξασφαλίζει ότι ο κινητήρες προσφέρει εξαιρετική απόκριση, και παραμένει «πολιτισμένος» στην κανονική οδήγηση.

Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυθεντικού κιβωτίου 6 σχέσεων Porsche 993 RS, ένα από τα μόλις 1.104 κομμάτια που κατασκευάστηκαν. Διαθέτει επίσης σύστημα πέδησης και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 993 RS. Το ουρλιαχτό του 6κύλινδρου κινητήρα διαμορφώνεται από εξάτμιση με κεραμική επίστρωση.

Η ευελιξία του αυτοκινήτου έχει μεταμορφωθεί από την τοποθέτηση ενός ρυθμιζόμενου συστήματος απόσβεσης TracTive Active Controlled Electronics (ACE) πέντε σταδίων, το οποίο είναι προσεκτικά βαθμονομημένο μέσω αμέτρητων χιλιόμετρων δοκιμών για να λειτουργεί άψογα σε ένα ευρύ συνθηκών.

Το αμάξωμα ανθρακονημάτων είναι βαμμένο στο κλασικό χρώμα της Porsche, το Schwartz Black, μια απόχρωση της δεκαετίας του ’70, που αντισταθμίζεται από διακριτικές γκρι λωρίδες «Ghost», με μια αντίστοιχη αναγραφή PORSCHE που βρίσκεται κατά μήκος των μαρσπιέ. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από τις ζάντες 18 ιντσών της Fuchs.

Στο εσωτερικό, συναντώνται καθίσματα Recaro «touring» με επένδυση από πολυτελές, μαλακό δέρμα Bridle από φυτά καπνού. Η ITA001 είναι επίσης εξοπλισμένη με ειδικά διαμορφωμένα πίσω καθίσματα τουρισμού, αντλώντας έμπνευση από την πίσω σειρά καθισμάτων της Porsche 928. Προστέθηκαν επίσης σύγχρονες ανέσεις.

Ένα ισχυρό ηχοσύστημα έξι ηχείων της Focal είναι προσεκτικά ενσωματωμένο κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Το σύστημα ελέγχεται εύκολα μέσω Bluetooth από smartphone, το οποίο τοποθετείται σε μια μαγνητική υποδοχή ασύρματης φόρτισης στο ταμπλό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!