Επιπλέον επιβαρύνσεις για τα παλαιά ρυπογόνα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Σημαντικές επιβαρύνσεις, έως και 3.000 ευρώ θα έχουν τα εισαγόμενα αυτοκίνητα με προδιαγραφές ρύπων Euro 4, αλλά και Euro 5a και Euro 5b

Επιπλέον επιβαρύνσεις για τα παλαιά ρυπογόνα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Σημαντικές επιβαρύνσεις, έως και 3.000 ευρώ θα έχουν τα εισαγόμενα αυτοκίνητα με προδιαγραφές ρύπων Euro 4, αλλά και Euro 5a και Euro 5b

Η νέα τροπολογία που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο επιβάλει την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα οχήματα. Η τροπολογία κατατέθηκε το βράδυ της Δευτέρας 7 Φεβρουαρίου 2022.

Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με την τροπολογία προβλέπει την καταβολή περιβαλλοντικού τέλους ύψους 3.000 ευρώ σε αυτοκίνητα που πληρούν σύμφωνα με τις εργοστασιακές τους προδιαγραφές πρότυπα ρύπων Euro 4.

Επίσης, το αντίστοιχο ποσό είναι 1.000 ευρώ για αυτοκίνητα με προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5a και Euro 5b.

Απαγορεύεται η ταξινόμηση αυτοκινήτων που υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών ρύπων προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 3, Euro 2 και Euro 1 ή σε όσα δεν υπάγονται σε προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) συμβατικής τεχνολογίας και για τα οποία δεν αποδεικνύονται οι εκπομπές CO2.

Δεν καταλαμβάνονται από την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους τα οχήματα Euro 5b για τα οποία όμως έχει δηλωθεί άφιξη εισαγωγής ή έχουν καταβληθεί τα έγγραφα πριν την ημερομηνία δημοσίευσης της σχετικής τροπολογίας.

Επίσης, από την καταβολή περιβαλλοντικού τέλους εξαιρούνται τα οχήματα άνω των 30 ετών, τα οποία όμως προορίζονται για αποκλειστική κυκλοφορία ως ιστορικά.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!