Με αλλαγή ως προς τον ελάχιστο αριθμό μαθημάτων πρακτικής εκπαίδευσης, ψηφίστηκε στη Βουλή το άρθρο για την ισοδυναμία των διπλωμάτων οδήγησης. Με αυτή την τροπολογία εναρμονίζεται η ελληνική νομοθεσία με τη σχετική οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Θεσπίζεται έτσι η δυνατότητα οδήγησης μοτοσικλέτας χαμηλού κυβισμού (έως 125 κ.εκ.) με το δίπλωμα αυτοκινήτου (κατηγορία Β), χωρίς να απαιτείται η πραγματοποίηση θεωρητικών ή πρακτικών εξετάσεων.
Υπάρχουν όμως ορισμένες προϋποθέσεις: αφενός ο οδηγός να είναι τουλάχιστον 27 ετών και να έχει δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου τουλάχιστον 6 ετών και αφετέρου να συμμετάσχει σε πρακτική εκπαίδευση διάρκειας τουλάχιστον 5 μαθημάτων (από την αρχική πρόταση για 3 μαθήματα).
Αναλυτικά στο άρθρο 54 του νομοσχεδίου «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» θεσπίζεται:
Η δυνατότητα οδήγησης μοτοσικλετών κατηγορίας ΑΜ (μοτοποδήλατα και ελαφρά τετράκυκλα) από οδηγούς ηλικίας άνω των 27 ετών που κατέχουν δίπλωμα κατηγορίας Β (για επιβατικά αυτοκίνητα) για περισσότερα από 6 έτη.
Η δυνατότητα οδήγησης κατηγορίας Α1 (μοτοσικλέτες κυβισμού έως 125 κ.εκ. και ισχύος έως 15 ίππους), έπειτα από υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση διάρκειας τουλάχιστον πέντε μαθημάτων, χωρίς τη διενέργεια θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης, από οδηγούς που είναι ηλικίας άνω των 27 ετών και κατέχουν δίπλωμα κατηγορίας Β με τον εθνικό κωδικό αριθμό «121» για περισσότερα από 6 έτη.
Υπενθυμίζεται ότι η σχετική ισοδυναμία ισχύει μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας.