Skoda Superb: Altius citius fortius

To μοντέλο που πριν την εμφάνιση των SUV μονοπωλούσε το «άνω διάζωμα» των Skoda, ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τέταρτη κατά σειρά γενιά του η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό για πρώτη φορά

Skoda Superb: Altius citius fortius

To μοντέλο που πριν την εμφάνιση των SUV μονοπωλούσε το «άνω διάζωμα» των Skoda, ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τέταρτη κατά σειρά γενιά του η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό για πρώτη φορά

H τσεχική φίρμα εξελίσσει τη νέα, τέταρτη κατά σειρά γενιά του Superb η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023 υιοθετώντας σημαντικές αλλαγές τόσο σε ό,τι αφορά την εξωτερική της εμφάνιση όσο και την τεχνολογία της.

Αφετηρία –και- για τη νέα γενιά του μοντέλου θα εξακολουθεί να αποτελεί η πλατφόρμα MQB αν και σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή την οποία το νέο Superb θα μοιραστεί με το επόμενο VW Passat. Εξάλλου κοινές θα είναι και οι γραμμές παραγωγής των δύο μοντέλων καθώς αμφότερα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του ομίλου στην Μπρατισλάβα.

Στο προκείμενο, μια από τις πιο σημαντικές διαφορές είναι η αύξηση των διαστάσεων του νέου Superb καθώς θα επιδιώξει μια περαιτέρω διαφοροποίηση από την επίσης μεγαλύτερη, πλέον, Octavia, υιοθετώντας αυξημένο μήκος, αλλά και μεταξόνιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία της.

Αν και προς το παρόν το σύνολο των επιφανειών του δοκιμαστικού πρωτοτύπου καλύπτεται από πυκνό καμουφλάζ, στην «όψη» του νέου μοντέλου διακρίνονται μια νέου σχεδιασμού οκταγωνική γρίλια η οποία πλαισιώνεται από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα.  Κάτω από αυτή παρεπιδημούν μια εξίσου νέου σχεδιασμού γρίλια σε συνδυασμό με «απομονωμένες» ξεχωριστές εισαγωγές αέρα με επίσης νέο design.

Σε προφίλ, οι νέες διαστάσεις είναι ακόμα πιο «ορατές» με δεδομένο το αυξημένος μέγεθος των πίσω προβόλων. Επίσης διακρίνεται μια έντονη πτύχωση που διατρέχει το μήκος του αμαξώματος κάτω από την γραμμή των παραθύρων. Στο πίσω τμήμα, προς το παρόν ο προφυλακτήρας, δείχνει να υιοθετεί έναν απλό σχεδιασμό ενώ αν και δεν είναι διακριτός ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων, αναμένεται να υιοθετήσουν τα μοτίβο “C” όπως τα νεότερα Skoda.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Superb αναμένεται να επωφεληθεί από την τελευταία γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης του VW Group, προδιαγραφών Euro 7, η οποία αναμένεται να συστηθεί το 2025.  Αν και η δημοτικότητα των diesel φθίνει, οι πετρελαιοκινητήρες δεν θα εξαιρεθούν από τις επιλογές του νέου Superb που θα εφοδιάζεται από TDI ισχύος από 150 έως 200 ίππους.

Οι εκδόσεις βενζίνης αναμένεται να επωφεληθούν στην συντριπτική πλειονότητά τους από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ενώ δεδομένα την κορυφή της γκάμας θα καταλάβουν plug-in υβριδικές εκδόσεις. Οι τελευταίες αναμένεται να επωφελούνται από βελτιωμένες προδιαγραφές στις οποίες θα περιλαμβάνεται δεδομένα και μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα ξεπερνά σε αυτονομία τα 100 χλμ.

Εκεί που οι αλλαγές προδιαγράφονται ακόμα μεγαλύτερες είναι στο εσωτερικό καθώς το Superb αναμένεται να επωφεληθεί από τις τελευταίες τεχνολογίες του ομίλου σε επίπεδο infotainment.

Aν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες το νέο Superb θα επωφεληθεί από ευμεγέθεις οθόνες και ένα σύγχρονο interface το οποίο θα προσφέρει όλες τις σύγχρονες εφαρμογές χωρίς να ωστόσο να προδίδει την χρηστικότητα που αποτελεί μια από τις αξίες που πρεσβεύει η Skoda. Αυτό αναμένεται να μεταφράζεται εξίσου σε μια συνολική θεώρηση που θα πολλαπλασιάσει τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης, δίνοντας στο Superb τα χαρακτηριστικά εκείνα που επιβάλει το επιβλητικό μέγεθός του με σύγχρονους όρους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!