Προσφάτως το Polestar 5 απασχόλησε τη δημοσιότητα με μια σειρά διαρροών που προέκυψαν από το ευρωπαϊκό γραφείο ευρεσιτεχνιών και πρόδωσαν πρόωρα την εμφάνισή του. Σύντομα ωστόσο θα έχουμε ακόμα πιο ευκρινή εικόνα καθώς το Polestar 5 θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood όπου μάλιστα θα του δούμε σε δράση καθώς θα επιχειρήσει τη διάσημη ανάβαση με την οποία είναι συνυφασμένη η βρετανική διοργάνωση.
Παράλληλα με την νέα ανακοίνωση για την παρουσία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου στο Goodwood, η Polestar φρόντισε να δώσει στη δημοσιότητα και μια νέα σειρά εικόνων του οι οποίες αν και δεν αποκαλύπτουν περισσότερα για την εξωτερική του εμφάνιση με δεδομένο του καμουφλάζ προσφέρουν το πρώτο δείγμα γραφής από το εσωτερικό του μοντέλου.
Εκεί όπως ακριβώς ισχύει και για την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, είναι εμφανείς οι επιρροές από το Precept Concept, παρά το γεγονός ότι προς το παρόν πρόκειται, προφανώς, για μια ακόμα ημιτελή εκδοχή του.
Εκτός λοιπόν από τα στοιχεία που αποτελούν μέρος της διαδικασίας εξέλιξης όπως ο κόκκινος διακόπτης στην κεντρική κονσόλα, η διάταξη και το μέγεθος των οθονών θυμίζει αρκετά το Polestar 2. Αντιθέτως ο σχεδιασμός του τιμονιού παραπέμπει στο πρωτότυπο Precept με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο κάτω τμήμα.
Με βάση τα teaser που έχει δώσει στη δημοσιότητα η σουηδική φίρμα αλλά και την πρόσφατη διαρροή από το ευρωπαϊκό γραφείο ευρεσιτεχνιών, το Polestar 5 θα επιδιώξει την περαιτέρω διαφοροποίηση από την εικόνα της Volvo, καθώς η σουηδική φίρμα κάνει τα επόμενα βήματα για την δημιουργία μιας νέας ταυτότητας.
Στην όψη του ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που η Polestar έχει κωδικοποιήσει με την ευφάνταστη ονομασία «Το σφυρί του Θορ» αν και στην παρούσα μορφή υιοθετούν μια διαιρούμενη διάταξη, διαφορετική σε σχέση με τα Polestar 1 και 2.
Αν και η σιλουέτα της έκδοσης παραγωγής δείχνει να υπακούει σε πιο προσγειωμένες αναλογίες σε σχέση με το πρωτότυπο Precept, λεπτομέρειες όπως οι έντονες ακμές στα κατώτερα πλευρικά τμήματα, η χαρακτηριστική χάραξη των γυάλινων επιφανειών και της οροφής παραμένουν ανέπαφες.
Αναμενόμενα δεν ισχύει το ίδιο για τις ανάποδα ανοιγόμενες πίσω πόρτες του Precept. Αντιθέτως η ευμεγέθης γυάλινη οροφή όπως και η το χαρακτηριστικό γεωμετρικό μοτίβο των πίσω φωτιστικών σωμάτωνχ δείχνει να «επιβιώνει» και στην έκδοση παραγωγής.
Επίσης στα σκίτσα που διέρρευσαν, το Polestar διαθέτει συμβατικούς εξωτερικούς καθρέφτες αντί καμερών αν και κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο οι τελευταίες να διατίθενται ως προαιρετική επιλογή.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του, με μήκος που θα φτάνει περίπου 4,7 μέτρα και μεταξόνιο 3,1 μέτρων και ισορροπώντας σχεδιαστικά ανάμεσα σε Fastback και τετράθυρο coupe, το Polestar 5 θα «κυνηγήσει» μοντέλα όπως το Tesla Model S, η Porsche Taycan διεκδικώντας κοινό ακόμα και από πιο παραδοσιακά μοντέλα όπως η Mercedes-Benz S-Class.
Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί η αρχιτεκτονική SPA2 όπου θα βασίζονται τα νέα μοντέλα της Volvo που βρίσκονται κοντά στην κορυφή της γκάμας αν και περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται να διευκρινιστούν πιο κοντά στην έλευση του μοντέλου που θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του 2023.
Ο στόχος πάντως της Polestar είναι το 5 να λειτουργήσει ως “halo car” για τα μοντέλα που υπόκεινται στους όρους της βιώσιμης κινητικότητας. Υπό αυτό το σκεπτικό, η σουηδική φίρμα αναμένεται να αξιοποιήσει πρώτες ύλες από ανακυκλωμένα υλικά ή φυσική προέλευση σε μεγάλο βαθμό αποφεύγοντας την εκτεταμένη χρήση πλαστικού. Ήδη η Polestar έχει ήδη ενώσει τις δυνάμεις της με την Bcomp εξελίσσοντας πλαστικά μέρη με πρώτη ύλη το λιναρόσπορο, με στόχο την χρήση τους στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Επιπλέον των παραπάνω το Polestar 5 που θα παράγεται στην Κίνα, θα κατασκευάζεται σε ένα νέο εργοστάσιο με κλιματικά ουδέτερο αποτύπωμα η τοποθεσία του οποίου δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί.
Εξάλλου όπως έχει δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, Thomas Ingenlath, «πρόκειται για ένα αυτοκίνητο στο οποίο θα δώσουμε μεγάλη έμφαση κατ΄επέκταση θα περάσουν τρία χρόνια πριν μπορούμε να μιλήσουμε για παραγωγή».
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, λόγω του μεγέθους αλλά και της διαφορετικότητας του σε σχέση με τα μέχρι σήμερα γνωστά προϊόντα της Polestar το 5 θα αποτελέσει τον «φυσικό ηγέτη» της γκάμας της σουηδικής φίρμας με δεδομένο και το Polestar 1 αποτέλεσε ουσιαστικά μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Με δεδομένη την χρονική απόσταση μέχρι την έλευσή του δεν υπάρχουν στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, όπως ωστόσο έχει αφήσει να εννοηθεί ο T. Ingenlath το Polestar 5 δεν θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ. καθώς η Polestar επιθυμεί να επικεντρωθεί σε μικρότερα μεγέθη μπαταριών που θα επιτρέπουν ταχύτερους χρόνους επαναφόρτισης.