Πετυχημένα και μη: Τα πρωταπριλιάτικα αστεία των εταιρειών

Από το Duster που πήγε στο διάστημα μέχρι τη χρήση… βαζελίνης για την είσοδο στο αυτοκίνητο

Πετυχημένα και μη: Τα πρωταπριλιάτικα αστεία των εταιρειών

Από το Duster που πήγε στο διάστημα μέχρι τη χρήση… βαζελίνης για την είσοδο στο αυτοκίνητο

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έλαβαν μέρος στη «βιομηχανία» παραγωγής πρωταπριλιάτικων αστείων. Φέτος το… μενού είχε από την μετονομασία της μάρκας και το ταξίδι στο διάστημα ενός αυτοκινήτου μέχρι το φίλτρο στα παράθυρα που εμφανίζει εικόνες από την εξοχή.

Ας δούμε ορισμένα αστεία που ξεχωρίσαμε.

Alfa Romeo

Στην ιταλική μάρκα «έβαλαν» φίλτρα στα παράθυρα της Stelvio, ώστε οι επιβάτες της που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών του κορονοϊού, να βλέπουν εικόνες από πόλεις και την ύπαιθρο της Ιταλίας. Συγκεκριμένα, τη δύση του ηλίου στη Ρώμη, την πλατεία Duomo στο Μιλάνο, το Τορίνο, την λίμνη του Κόμο και την παραλία στο Αμάλφι.

Caterham

Η είσοδος και η έξοδος από τα αυτοκίνητα της βρετανικής μάρκας δεν ήταν ποτέ εύκολη. Έτσι δημιούργησαν το Seven Lube, μία βαζελίνη, που κάνει τον οδηγό και το συνοδηγό να… γλιστρούν στα καθίσματά τους!

Dacia

Η θυγατρική του Ομίλου Renault μετονόμασε το Duster σε… Dustar και το έστειλε στο διάστημα από μυστική βάση.

Opel

Στην Opel ανακοίνωσαν ότι τα ονόματα των μοντέλων δεν θα υπάρχουν πλέον πάνω στο αμάξωμα και τη θέση τους θα λάβουν κωδικοί QR.

Volkswagen

Στις Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν ότι η μάρκα μετονομάζεται σε Voltswagen, ώστε να σηματοδοτήσει τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!