Νέο Peugeot 308: Το νέο πρόσωπο των Γάλλων

Η νέα γενιά του compact οικογενειακού φέρει το νέο σήμα με το λιοντάρι – Διαθέσιμο εντός του 2021 σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και plug-in hybrid

Νέο Peugeot 308: Το νέο πρόσωπο των Γάλλων

Η νέα γενιά του compact οικογενειακού φέρει το νέο σήμα με το λιοντάρι – Διαθέσιμο εντός του 2021 σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και plug-in hybrid

Η άφιξη του νέου 308 σηματοδοτεί το έναυσμα της νέας εποχής Peugeot. Με το νέο σήμα στη μάσκα, κάνοντας χρήση της εξελιγμένης πλατφόρμας EMP2 και διαθέσιμο σε πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων, το νέο γαλλικό hatchback επιδιώκει να γίνει ξανά σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών. Το νέο 308 θα κατασκευάζεται στη Mulhouse της Γαλλίας και θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Οι σχεδιαστές της Peugeot άλλαξαν τις αναλογίες του 308, προκειμένου να του χαρίσουν πιο δυναμική εμφάνιση. Το μήκος του αυξήθηκε κατά 11 εκατ. στα 4,36 μέτρα, το ύψος μειώθηκε κατά 2 εκατ., ενώ το παρμπρίζ έχει εντονότερη κλίση και έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω. Αυξημένοι είναι οι εσωτερικοί χώροι, χάρη και στο μεγαλύτερο κατά 5,5 εκατ. μεταξόνιο (στα 2,67 μ). Δυνατότητες μεταφοράς περισσότερων αποσκευών προσφέρει το πορτμπαγκάζ, με όγκο 412 λίτρα (361 λτ. στις υβριδικές εκδόσεις).

Στο κέντρο της κάθετης γρίλιας βρίσκεται το νέο σήμα της Peugeot με τη νέα μορφή του λιονταριού, ενώ από πάνω – για πρώτη φορά – εμφανίζεται το όνομα του μοντέλου, το 308. Τα φωτιστικά σώματα (LED από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού και full LED στις εκδόσεις GT/GT Pack) ακολουθούν τη λογική των 208, 2008, 3008, 508, ενώ από το πάνω μέρος τους αρχίζει μία γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα στο πλάι και ενώνεται με το πίσω μέρος. Γνώριμη εικόνα συναντάμε και στο πίσω μέρος, όπου τα μακρόστενα full LED φώτα χωρίζονται σε τρία τμήματα και ενώνονται μεταξύ τους με μία μαύρη λωρίδα.

Η premium εικόνα που θέλει να δώσει η Peugeot στα νέα της μοντέλα αποτυπώνεται στη σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών και στα ποιοτικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Τα εμπορός καθίσματα έχουν κερδίσει την πιστοποίηση AGR για την άνεση και τις πολλαπλές ρυθμίσεις που προσφέρουν, ενώ η εξέλιξη του i-Cockpit, Techno Spirit, αναλαμβάνει να κάνει πιο εύκολη και ασφαλή την καθημερινότητα του οδηγού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών βρίσκεται τοποθετημένος ψηλά, πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να βλέπει τις ενδείξεις χωρίς να χαμηλώνει το βλέμμα του.

Κεντρική θέση στο νέο σύστημα πολυμέσων i-Connect καταλαμβάνει η οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία λειτουργεί στη «λογική» ενός τάμπλετ και έχει κεντρική σελίδα που διαμορφώνεται με βάση τις προτιμήσεις του οδηγού. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται διακόπτες αφής για τη ρύθμιση π.χ. του κλιματισμού ή του ηχοσυστήματος, ενώ μία σειρά από λειτουργίες ελέγχονται μέσω του τιμονιού.

Η Peugeot συνεχίζει και στο νέο 308 να προσφέρει πολλές επιλογές κινητήριων συνόλων, τηρώντας το σλόγκαν «Power of Choice». Δίπλα στις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, έρχονται να προστεθούν δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές, που συνδυάζουν το μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα με σπορ επιδόσεις. Όσον αφορά τον 1.2 PureTech βενζίνης, οι επιλογές είναι τρεις: με 110 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με 130 ίππους και το χειροκίνητο ή το αυτόματο κιβώτιο EAT8. Ο diesel 1.5 BlueHdi 130 ίππων προσφέρεται επίσης τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο. Οι τιμές για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, όμως θα υπάρχουν εκδόσεις με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (κάτω δηλαδή από το όριο των 122 γρ/χλμ).

Οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου 308 εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,4 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Θα διατίθενται δύο τύπου on-board φορτιστές, 3,7 kW και 7,4 kW. Ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται από 2 ώρες σε Wallbox έως 7 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα.

Το 308 HYBRID 180 e-EAT8 φέρει κινητήρα βενζίνης 150 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 180 ίππους και τη ροπή σε 360 Nm. Η πιο ισχυρή έκδοση HYBRID 225 e-EAT8 κάνει χρήση του PureTech 180 ίππων και του ίδιου ηλεκτροκινητήρα. Εδώ η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 225 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει στα 360 Nm. Χάρη στις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το νέο υβριδικό 308 θα διατίθεται στην Ελλάδα χωρίς εταιρικό φόρο.

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, η Peugeot «προικίζει» το 308 με πλούσια λίστα τεχνολογιών. Από την ημι-αυτόνομη οδήγηση με το Drive Assist 2.0 και την αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας στις καμπές (Curve speed adaptation), μέχρι την ανίχνευση οχημάτων στα «τυφλά» σημεία (έως 75 μέτρα), την αυτόνομη πέδηση (ενεργή έως τα 140 χλμ/ώρα) και την υποβοήθηση στάθμευσης με ορατότητα 360 μοιρών, μέσω 4 καμερών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!