Η Renault προχώρησε στην δημοσίευση των στοιχείων παγκόσμιων πωλήσεων για το έτος 2024, δείχνοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μια ανοδική πορεία.
Με συνολικές πωλήσεις 1.577.351 οχήματα, η αύξηση σε σχέση με το 2023 υπολογίζεται σε 1,8%.
Σύμφωνα με στοιχεία από την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), στην Ευρώπη η μάρκα παρουσίασε αύξηση 3,3%, τιμή διπλάσια από εκείνη της αγοράς (1,7%), καταγράφοντας πωλήσεις 1.009.000 οχημάτων, με μερίδιο 6,7%. Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κυρίως, στις βασικές αγορές της μάρκας:
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
- Μεγ. Βρετανία (+21,4% σε όγκο πωλήσεων σε μία αγορά που αυξήθηκε κατά 2.8%),
- Ισπανία (+10,8% σε μία αγορά που αυξήθηκε κατά 8%),
- Ιταλία (+6,7% σε μία αγορά που μειώθηκε κατά 0,3%),
- Γαλλία (+0,4% σε μία αγορά που μειώθηκε κατά 2,5%).
Παράλληλα άνθιση γνώρισαν και οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων (ηλεκτρικά + υβριδικά) της γαλλικής εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2023. Το 2024, η Renault σημείωσε αύξηση 30% στις πωλήσεις των full Hybrid οχημάτων της, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η μάρκα σημείωσε αύξηση 9%, τόσο σε επιβατικά, όσο και σε επαγγελματικά οχήματα, μέσα στο 2024.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% στη Βραζιλία, 81% στη Νότια Κορέα και 7% στο Μαρόκο, χάρη στα Kardian και Koleos, τα δύο πρώτα μοντέλα του Renault International Game Plan, για τον σχεδιασμό “παγκόσμιων” πλατφορμών αυτοκινήτων, μειώνοντας το κόστος παραγωγής.
Σε δήλωσή της, μετά την ανακοίνωση των νούμερων πωλήσεων, η Renault υποστήριξε ότι αυτή η επιτυχία βασίζεται στις αρχές του νέου στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας – με τον τίτλο «Renaulution» – που υλοποιείται και ακολουθείται τα τέσσερα τελευταία χρόνια, ενώ για το 2025 προβλέπει ότι με την άφιξη του Renault 5 και 4 σε περισσότερες αγορές, οι πωλήσεις θα ακολουθήσουν περαιτέρω ανοδική πορεία.