F1-GP Λας Βέγκας: Νίκη του Max Verstappen σε ένα συναρπαστικό αγώνα

Με συγκρούσεις, μάχες, προσπεράσματα και πολλαπλές εναλλαγές επικεφαλής, το πρώτο GP Λας Βέγκας ήταν ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες της χρονιάς, αλλά ο νικητής παρέμεινε ο ίδιος, καθώς ο Max Verstappen θριάμβευσε ξανά.

F1-GP Λας Βέγκας: Νίκη του Max Verstappen σε ένα συναρπαστικό αγώνα

Με συγκρούσεις, μάχες, προσπεράσματα και πολλαπλές εναλλαγές επικεφαλής, το πρώτο GP Λας Βέγκας ήταν ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες της χρονιάς, αλλά ο νικητής παρέμεινε ο ίδιος, καθώς ο Max Verstappen θριάμβευσε ξανά.

Έναν επεισοδιακό και συναρπαστικό αγώνα μας χάρισε το Λας Βέγκας, με τις χαμηλές θερμοκρασίες και την έλλειψη πρόσφυσης, που επέτρεπε στους οδηγούς να πιέσουν στο όριο, καθώς και με τις παρεμβάσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας που ανακάτεψαν αρκετές φορές την «τράπουλα», για να δώσουν έναν από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1. O Max Verstappen θριάμβευσε ξανά, αλλά αυτή τη φορά, ο Charles Leclerc με τη Ferrari έκανε πολύ δύσκολη τη δουλειά της Red Bull, η οποία, με την 20ή φετινή της επιτυχία, έσπασε το ρεκόρ περισσότερων νικών σε μία σεζόν της Mercedes.

O Verstappen είχε κάνει καλή εκκίνηση και βρέθηκε δίπλα (και λίγο πίσω) από το Leclerc στην εσωτερική της πρώτης στροφής. Για να ολοκληρώσει το προσπέρασμα, ο Verstappen ώθησε τον αντίπαλό του (και τον εαυτό του) εκτός πίστας, κίνηση για την οποία δέχθηκε μία ποινή 5 δλ. Ο ίδιος ο Verstappen ανέφερε ότι έχασε πρόσφυση σε εκείνο το σημείο, όπου είχαν χυθεί λάδια από τα αυτοκίνητα με τα οποία είχε πραγματοποιηθεί η παρέλαση των οδηγών 2 ώρες πριν από την εκκίνηση, και δεν έκανε επίτηδες την κίνηση. Ο Leclerc επιβεβαίωσε τα λόγια του Verstappen, καθώς ο Ολλανδός του εξήγησε την κατάσταση μετά τον αγώνα.

O Verstappen είχε βρεθεί ξανά πίσω από τη Ferrari πριν κάνει το πρώτο του pit stop (όπου εξέτισε την ποινή του), και στη συνέχεια είχε μία σύγκρουση με τον George Russell, ο οποίος δεν τον είδε να «βουτά» στην εσωτερική και η σύγκρουση μεταξύ τους προκάλεσε αρκετές ζημιές στην εμπρός αεροτομή Red Bull. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε για να καθαριστούν τα θραύσματα της σύγκρουσης, ευνόησε τη στρατηγική των Red Bull και πλήγωσε αυτήν του Leclerc, που είχε επισκεφθεί τα pits λίγο πριν από την παρέμβαση του SC, με τη Ferrari να είναι πολύ καλή στη διαχείριση της μέσης γόμας ελαστικών στο πρώτο stint.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του GP Λας Βέγκας

Έπειτα από μία σύγκρουση με το Valtteri Bottas στην εκκίνηση, ο Sergio Perez είχε τραυματίσει την εμπρός αεροτομή του και εισήλθε στα pits στο τέλος του 1ου γύρου, για να βρεθεί στην ουρά του grid. Ωστόσο, είχε πολύ καλό ρυθμό με τη σκληρή γόμα και ρυθμίσεις υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου από το άλλο μονοθέσιο της Red Bull, και βρέθηκε επικεφαλής πριν εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο ασφαλείας για να κάνει το δεύτερο pit stop του, όπως και ο Verstappen, που βρέθηκε 5ος, έχοντας τοποθετήσει το δεύτερο σετ σκληρής γόμας στο μονοθέσιό του.

Ο Leclerc είχε βρεθεί επικεφαλής στην επανεκκίνηση με παλαιότερα ελαστικά και ο Perez κατάφερε να τον περάσει. Σε εκείνο το σημείο, ο Μεξικανός έδειχνε σε πολύ δυνατή θέση για να κερδίσει τον αγώνα. Ωστόσο, λίγους γύρους αργότερα, ο Leclerc κατάφερε να περάσει ξανά τον Perez και σύντομα το ίδιο έκανε και ο Verstappen, που είχε πλησιάσει τους επικεφαλής. Ο Ολλανδός, ακόμα και με τραυματισμένη εμπρός αεροτομή, κατάφερε να περάσει στη συνέχεια και το Leclerc και να «σπάσει» το DRS, για να απομακρυνθεί.

Ο Leclerc, με ένα μπλοκάρισμα φρένων, έχασε και τη 2η θέση, αλλά αντεπιτέθηκε και κατάφερε να περάσει ξανά τον Perez στον τελευταίο γύρο, παρά τη βοήθεια του Verstappen προς τον team-mate του, και να πάρει τη δεύτερη θέση στο βάθρο και τον άτυπο τίτλο του οδηγού του αγώνα. Με αυτό το αποτέλεσμα, η Ferrari πλησίασε τη Mercedes στους 4 βαθμούς στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Ο Perez βρέθηκε να χάνει μία θέση στον τελευταίο γύρο για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα και αιφνιδιάστηκε και στα δύο προσπεράσματα του Leclerc, με αποτέλεσμα να μην αμυνθεί σθεναρά σε καμία από τις δύο περιπτώσεις. Ωστόσο, ο Μεξικανός εξασφάλισε τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών και αυτή είναι η πρώτη φορά που η Red Bull καταφέρνει κάτι τέτοιο. O Leclerc πήρε τη 2η θέση, αλλά δήλωσε στη συνέχεια ότι η νίκη θα ήταν δική του αν δεν είχε παρέμβει το αυτοκίνητο ασφαλείας στο μέσο του αγώνα.

Μόλις εκτός βάθρου βρέθηκε ο Esteban Ocon με την Alpine, ο οποίος είχε εκκινήσει από τις τη 16η θέση, αλλά ευνοήθηκε από το χάος της εκκίνησης και από το από το αυτοκίνητο ασφαλείας, όντας ένας από τους πρώτους που εισήλθαν στα pits έπειτα από την παρέμβασή του. Ο Ocon διαχειρίστηκε εξαιρετικά τις θερμοκρασίες των ελαστικών του. Στο πρώτο μισό του αγώνα o team-mate του, Pierre Gasly είχε πρωταγωνιστήσει, μαχόμενος με τη Mercedes του George Russell, αλλά σε αντίθεση με το συμπατριώτη του, πίεσε πολύ στους πρώτους τη σκληρή γόμα και ανέπτυξε graining στον εμπρός άξονα για να πέσει προς τα πίσω, εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, με προβλήματα στη λειτουργία της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος της μονάδας ισχύος της Renault.

Ο Lance Stroll, που είχε εκκινήσει από τη 19η θέση, ευνοήθηκε από το χάος της 1ης στροφής που προκάλεσε ο team-mate του στην Aston Martin και κατάφερε να εκμεταλλευτεί τα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας του αγώνα για να πραγματοποιήσει τα δύο pit stop του, και έκανε μία σταθερή εμφάνιση, αποφεύγοντας… κακά συναπαντήματα, για να πάρει τους βαθμούς της 5ης θέσης.

Ο Carlos Sainz, αδικημένος από την Παρασκευή με την ποινή 10 θέσεων που είχε δεχθεί λόγω κακοτεχνίας της πίστας, που οδήγησε στη χρήση επιπλέον φετινής μπαταρίας ERS, θα μπορούσε να είχε βρεθεί πολύ υψηλότερα από την 6η θέση, αν είχε εκκινήσει από την πρώτη σειρά εκκίνησης. O Ισπανός συγκρούστηκε με τον Hamilton στην πρώτη στροφή και βρέθηκε ανάποδα στην πίστα. πέφτοντας τελευταίος. Ωστόσο, κατάφερε να ανακάμψει και με το σημερινό αποτέλεσμα κέρδισε δύο θέσεις στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, ισοφαρίζοντας το συμπατριώτη του, Fernando Alonso.

Πίσω από το Sainz τερμάτισε ο Lewis Hamilton, ο οποίος καθυστέρησε στο χάος της 1ης στροφής έχοντας συγκρουστή με τον Ισπανό της Ferrari και έπειτα από μία σύγκρουση με τον Oscar Piastri αργότερα, όταν προσπαθούσε να προσπεράσει τη McLaren, έχασε έδαφος με αστοχία ελαστικού, την οποία αντιλήφθηκε μόλις είχε περάσει την είσοδο του pit lane και αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο με πολύ αργό ρυθμό, χάνοντας 15 δλ.

Πίσω από το Βρετανό 7 φορές Πρωταθλητή κατετάγη ο team-mate του στη Mercedes, George Russell, ο οποίος έπειτα από τη σύγκρουσή του με το Verstappen, είχε δεχθεί ποινή 5 δλ., η οποία προστέθηκε στο συνολικό χρόνο αγώνα του στο τέλος. Συνεπώς, παρότι ο Βρετανός είδε την καρό σημαία στην 4η θέση, έπεσε στην 8η, σε μία ημέρα που η Mercedes θα μπορούσε να είχε πάρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα, αν οι οδηγοί της δεν είχαν εμπλακεί σε συγκρούσεις, με το Hamilton να μη φταίει και το Russell να παραδέχεται ότι ήταν δικό του λάθος, καθώς δεν είχε δει το Verstappen στην εσωτερική του.

Στην 9η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, ο οποίος βρήκε ένα κενό στην εσωτερική της πρώτης στροφής στην εκκίνηση και προσπάθησε να φρενάρει όσο πιο αργά μπορούσε, αλλά δε βρήκε πρόσφυση, έκανε ένα τετ-α-κέ 180 μοιρών, για να προκαλέσει χάος και να διαπράξει ένα από τα σπάνια λάθη του. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Oscar Piastri, ο οποίος παρά τη σύγκρουση με το Hamilton που προκάλεσε αστοχία ελαστικού και στη McLaren, βρισκόταν στην 4η θέση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας του μέσου του αγώνα, αλλά είχε χρησιμοποιήσει μόνο σκληρά σετ ελαστικών και ήταν αναγκασμένος να εισέλθει στα pits 7 γύρους πριν από την καρό σημαία (για μέση γόμα) και να πέσει στη 13η θέση, για να ανακάμψει έως τη 10η, και να διπλασιάσει τους βαθμούς του με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Ο έτερος οδηγός της McLaren, Lando Norris, είχε ένα σφοδρό ατύχημα όταν έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του καθώς το δάπεδο χτύπησε σε μία ανομοιομορφία της πίστας και αποσταθεροποιήθηκε, και προσέκρουσε στον τοίχο. Ο Βρετανός διακομίστηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια σε νοσοκομείο προληπτικά, λόγω της ορμής της πρόσκρουσης, καθώς έκανε λίγη ώρα να εξέλθει από την κατεστραμμένη MCL60. Ωστόσο, ο Norris ήταν εντάξει και επέστρεψε στο paddock για να βρει ξανά την ομάδα του, η οποία είχε ένα κακό Σαββατοκύριακο.

Χρονικό αγώνα

Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν με καινούργιο σετ μέσης γόμας, εκτός από το Lewis Hamilton, ο οποίος είχε τη σκληρή γόμα. Ο Verstappen, παρότι ήταν στη βρώμικη πλευρά της σειράς εκκίνησης, κατάφερε να βρεθεί δίπλα από το Leclerc, ο οποίος είχε πολύ σπινάρισμα. Ο Versatppen ώθησε τη Ferrari εκτός πίστας, βγαίνοντας και ο ίδιος εκτός, καθώς δεν είχε βρει πρόσφυση. Ο Leclerc διαμαρτυρήθηκε στον ασύρματο, λέγοντας ότι αν ο Verstappen διατηρήσει τη θέση, θα είναι γελοίο. Η Red Bull αποφάσισε να μην επιστρέψει τη θέση.

Πιο πίσω, ο Alonso έκανε μία πιρουέτα 180 μοιρών όταν υπερέβαλε στα φρένα και συγκρούστηκε με τον Bottas μετωπικά, προκαλώντας ζημιές στην εμπρός αεροτομή αμφότερων των μονοθεσίων. Τον Bottas χτύπησε από πίσω ο Perez. Επίσης, ο Sainz χτύπησε με τον εμπρός δεξιό τροχό του τον πίσω αριστερό της Mercedes του Hamilton, και η Ferrari γύρισε, για να πέσει στις πιο πίσω θέσεις.

Η διεύθυνση αγώνα επέβαλε VSC να κόψει το ρυθμό των μονοθεσίων και οι Perez, Alonso και Bottas εισήλθαν στα pits. Με τον αγώνα να έχει επιστρέψει σε κανονικό ρυθμό, στον 3ο γύρο, ο Norris έχασε το πίσω μέρος της McLaren στη στροφή 12, όταν το μονοθέσιο αποσταθεροποιήθηκε σε μία ανομοιομορφία και βρέθηκε στον τοίχο, αλλά ευτυχώς ήταν καλά. Διακομίστηκε όμως στο νοσοκομείο για προληπτικούς ελέγχους. Ωστόσο, προκάλεσε την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο εκμεταλλεύτηκαν οι Stroll και Sainz για να περάσουν στα σκληρά ελαστικά.

F1 - Lando Norris (McLaren), GP Λας Βέγκας 2023

Πριν από την επανεκκίνηση, ο Verstappen φρέναρε απότομα στη στροφή 14, αιφνιδιάζοντας το Leclerc, για να ξεφύγει από τη Ferrari στην ακόλουθη ευθεία και να μην απειληθεί. Ο Leclerc ανέφερε ότι η κίνηση ήταν επικίνδυνη. Ο Piastri (με σκληρή γόμα ελαστικών), πέρασε στην πρώτη δεκάδα στην επανεκκίνηση του 7ου γύρου, περνώντας τον Tsunoda (με μαλακά ελαστικά), για να βρεθεί λίγο αργότερα πίσω από τον Ocon, έχοντας περάσει και το Hulkenberg.

Ocon και Piastri είχαν επωφεληθεί από το χάος της πρώτης στροφής. Ο Verstappen δέχθηκε ποινή 5 δλ. για την κίνηση της πρώτης στροφής, τη στιγμή που είχε ήδη αναπτύξει διαφορά 2 δλ. από το Leclerc. Στον 9ο γύρο, οι Ocon πέρασε το Magnussen για την 7η θέση. Ο Piastri προσπάθησε να κάνει το ίδιο, αλλά έχασε πάλι τη θέση από το Δανό, αλλά εντέλει τα κατάφερε. Ο Hamilton εισήλθε στη δεκάδα στον 11ο γύρο, καθώς οι Haas πήγαιναν προς τα πίσω.

Στο 14ο γύρο, ο Ocon πέρασε με ευκολία το Sargeant για την 6η θέση και σύντομα και οι Piastri και Hamilton προσπέρασαν τον Αμερικανό, που αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του. Στην κορυφή, ο Verstappen αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του, με εμφανές graining στους εμπρός τροχούς, καθώς ο Leclerc είχε εισέλθει εντός εμβέλειας DRS. Στο τέλος του 15ου γύρου, ο Russell εισήλθε στα pits από την 3η θέση.

F1 - Charles Leclerc (Ferrari) & Max Verstappen (Red Bull), GP Λας Βέγκας 2023

Στο 16ο γύρο, ο Leclerc προσπέρασε το Verstappen για την πρωτοπορία, πριν ο Ολλανδός εισέλθει στα pits για να εκτίσει την ποινή του πριν από το pit stop του, ενώ στα pits εισήλθε και ο Piastri, o οποίος είχε αστοχία εμπρός αριστερού ελαστικού και ζημιά στο δάπεδο της McLaren του, έπειτα από επαφή με το Hamilton. Ο Βρετανός προσπέρασε τον Piastri, ωστόσο, τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν μεταξύ τους, προκαλώντας αστοχία του πίσω δεξιού ελαστικού και στη Mercedes, σε ένα περιστατικό που εξέτασαν οι αγωνοδίκες, αλλά αποφάσισαν να μη δράσουν. O Hamilton αντιλήφθηκε την αστοχία ελαστικού όταν είχε ήδη προσπεράσει το pit lane, χάνοντας 15 δλ. με έναν πολύ αργό επιπλέον γύρο.

Στο 18ο γύρο, ο Perez πέρασε τον Ocon για τη 2η θέση, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί μπροστά τους, εκτός του Leclerc, είχαν επισκεφθεί ήδη τα pits και αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για pit stop, είχαν επωφεληθεί. Ο Verstappen, έχοντας εκτίσει την ποινή του, είχε βρεθεί πίσω από το Russell, ο οποίος κατάφερε να βάλει την Alfa Romeo του Zhou μεταξύ τους. Ο Ολλανδός έχασε λίγο χρόνο μέχρι να περάσει μπροστά από την Alfa Romeo.

Στο τέλος του 22ου γύρου, ο Leclerc εισήλθε στα pits, αλλά το pit stop του ήταν αργό (3,9 δλ.) επειδή δεν βίδωσε γρήγορα ο εμπρός δεξιός τροχός. Ο Μονεγάσκος βγήκε στην πίστα πίσω από τους Perez και Stroll, στην 3η θέση, ενώ οι Russell και Verstappen έχαναν χρόνο πίσω από τον πολύ μαχητικό Alonso. O Russell κατάφερε να περάσει και ο Verstappen μιμήθηκε το παράδειγμά του, λίγες στροφές αργότερα. Το δίδυμο βρισκόταν πλέον πίσω από την άλλη Ferrari, του Sainz, ο οποίος ακολουθούσε τον team-mate του.

Ο Perez ήταν επικεφαλής με διαφορά 9 δλ. από το Stroll και με τη σκληρή γόμα να φαίνεται να λειτουργεί καλά. Στον 24ο γύρο, οι Russell και Verstappen πέρασαν εμπρός από το Sainz, με πιο φρέσκα ελαστικά. Στον 25ο γύρο, ο Verstappen βούτηξε στην εσωτερική του Russell στη στροφή 12 και τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν, με κομμάτια από την εμπρός αεροτομή της Red Bull (και άλλων κομματιών της Mercedes) να εκτοξεύονται στην πίστα. Στο μεταξύ, ο Leclerc είχε περάσει εμπρός από το Stroll.

F1 - Max Verstappen (Red Bull) & George Russell (Mercedes), GP Λας Βέγκας 2023

Το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να παρέμβει, και η Red Bull κάλεσε αμφότερα τα μονοθέσιά της στα pits (αλλά αποφάσισε να μην αντικαταστήσει την εμπρός αεροτομή του Verstappen, για να μη χάσει χρόνο) τα οποία επισκέφθηκαν και τα περισσότερα μονοθέσια, για τη σκληρή γόμα. Ο Leclerc είχε βρεθεί επικεφαλής, και πίσω του βρίσκονταν οι Perez, Gasly, Piastri, Verstappen, Ocon, Stroll, Albon, Russell, Sainz, Sargeant, και Alonso. Ο Leclerc είχε βρεθεί πλέον με παλαιότερα ελαστικά από τους αντιπάλους του που τον ακολουθούσαν και παραλίγο να χάσει τον έλεγχο της Ferrari προσπαθώντας να αναπτύξει θερμοκρασία στα κρύα ελαστικά του πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Russell δέχθηκε ποινή 5 δλ. για τη σύγκρουση με το Versatppen, καθώς έστριψε επάνω στη Red Bull, επειδή δεν την είχε δει. Ήταν εμφανές ότι υπήρχαν προβλήματα με τις θερμοκρασίες ελαστικών, και ο Piastri κατάφερε να αποσπάσει την 3η θέση από τον Gasly. O Perez δυσκολεύτηκε αρχικά με τα ελαστικά του, αλλά στη συνέχεια πλησίασε το Leclerc μέχρι να ενεργοποιηθεί ξανά το DRS στον 31ο γύρο.

F1 - Oscar Piastri (McLaren) & Pierre Gasly (Alpine), GP Λας Βέγκας 2023

Με παλαιότερα σκληρά ελαστικά, ο Leclerc φαινόταν να δυσκολεύεται περισσότερο, αλλά ο Perez δεν είχε επαρκή τελική ταχύτητα, ακόμα και με DRS για να επιτεθεί στην πολύ γρήγορη στις ευθείες Ferrari στον πρώτο γύρο που είχε ενεργοποιηθεί η χρήση της κινούμενης πίσω αεροτομής. Στον 32ο γύρο όμως, ο Μεξικανός πέρασε επικεφαλής με ένα εύκολο προσπέρασμα στην ευθεία πριν από τη 14η στροφή, ενώ το μαχόμενο δίδυμο είχε πλησιάσει και ο Piastri, που είχε πολύ καλό ρυθμό. Ο Verstappen πέρασε εμπρός από τον Gasly, που δυσκολευόταν πολύ με τα ελαστικά του και είχε βρεθεί άμεσα υπό την πίεση του team-mate του στην Alpine, Ocon.

O Verstappen κατάφερε να περάσει και τον Piastri στον 33ο γύρο, ενώ οι δύο Alpine αντάλλαζαν θέσεις πίσω τους, με τον Ocon να προσπερνά εντέλει τον Gasly για την 5η θέση, παρότι δέχθηκε εντολή (μετά το προσπέρασμα) από το γαλλικό pit wall να διατηρήσει τη θέση του και να σκεφτεί την καταπόνηση των ελαστικών του. Ο Verstappen είχε αρχίσει να πλησιάζει τους δύο επικεφαλής, με το Leclerc να βρίσκεται ακόμα στο DRS του Perez. Στον 35ο γύρο, ο Leclerc κατάφερε να περάσει ξανά το Μεξικανό για την πρωτοπορία. Ίσως ο Perez πιάστηκε λίγο στον ύπνο σε εκείνο το σημείο και είχε αρχίσει να γλιστρά στις στροφές, επιτρέποντας και στο Verstappen να τον περάσει στον 36ο γύρο.

F1 - Charles Leclerc (Ferrari) & Sergio Perez (Red Bull), GP Λας Βέγκας 2023

Ο Verstappen ανέφερε στον ασύρματο να συνεργαστεί με τον team-mate του, συνιστώντας ο Perez να παίρνει το DRS για να περάσουν αμφότεροι μπροστά από το Leclerc, αλλά ο Ολλανδός κατάφερε να περάσει τη Ferrari στον 37ο γύρο, στη 14η στροφή, παρότι ο Μονεγάσκος φρέναρε πιο αργά από την εξωτερική. Πιο πίσω, ένα τρενάκι μονοθεσίων με DRS είχε σχηματιστεί πίσω από τον Albon (8ος), που δυσκολευόταν με παλαιότερα ελαστικά και τους τους Russell, Sainz, Alonso και Hamilton να τον πιέζουν. Στον 39ο γύρο, ο Russell πέρασε τον Albon για την 8η θέση. Λίγο αργότερα, ο Albon έχασε άλλες τρεις θέσεις, έχοντας μπλοκάρει τα φρένα του και ανοίγοντας υπερβολικά τη γραμμή του για να βρεθεί εκτός δεκάδας.

F1 - Charles Leclerc (Ferrari) & Max Verstappen (Red Bull), GP Λας Βέγκας 2023

Ο Verstappen δέχθηκε μήνυμα στον ασύρματο ότι θα πρέπει να εργαστεί σκληρά για να σπάσει το slipstream της Ferrari του Leclerc η οποία βρισκόταν ακόμα εντός εμβέλειας DRS για λίγους γύρους. Ο Stroll κατάφερε να περάσει στην 6η θέση, εμπρός από τον Gasly, που έχανε έδαφος. Ο Piastri (4ος), ήταν αναγκασμένος να κάνει και άλλο pit stop, καθώς είχε χρησιμοποιήσει μόνο τη σκληρή γόμα (2 σετ).

Ο Verstappen είχε απομακρυνθεί περισσότερα από 2 δλ. από το Leclerc στον 43ο γύρο, όταν ο Leclerc έκανε λάθος στη στροφή 12 με ταλαιπωρημένα ελαστικά, καθυστέρησε να φρενάρει, μπλόκαρε τον εμπρός άξονα και ο Perez τον πέρασε με ευκολία για να βρεθεί 2ος. Ο Piastri πραγματοποίησε το τελευταίο του pit stop για μέση γόμα καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας στο οποίο ήλπιζε δεν εμφανίστηκε ποτέ, και βρέθηκε εκτός δεκάδας, ενώ ο Sainz κατάφερε να περάσει τον Gasly για την 6η θέση και το ίδιο έκανε και ο άλλος Ισπανός, ο Alonso, ενώ το παράδειγμά τους μιμήθηκε και ο Hamilton. Ο Βρετανός πέρασε τον Alonso για την 8η θέση 4 γύρους πριν από την καρό σημαία.

Παράλληλα, ο Leclerc είχε πλησιάσει ξανά τον Perez, για να βρεθεί εντός εμβέλειας DRS, ενώ ο Hulkenberg εγκατέλειψε, χωρίς να εμποδίζει. To ίδιο συνέβη και με τον Tsunoda, με πρόβλημα στο κιβώτιο της AlphaTauri. O Russell κατάφερε να περάσει το Stroll για την 5η θέση, με το Βρετανό να χρωστά την ποινή 5 δλ., ενώ ο Piastri απέσπασε τη 10η θέση από τον Gasly.

H Red Bull ζήτησε από το Verstappen να μειώσει την απόστασή του από τον Perez στα 2,5 δλ., για να τον βοηθήσει με slipstream στις ευθείας και ο Ολλανδός υπάκουσε και μείωσε στα 2 δλ., αλλά ούτε αυτό ήταν αρκετό για να κρατήσει ο Μεξικανός πίσω του το Leclerc, ο οποίος πέρασε στη στροφή 14 με μία «βουτιά» στα φρένα από πολύ μακριά. Ο Perez είδε ξανά κάποιον να τον προσπερνά στον τελευταίο γύρο, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, έπειτα από την απώλει του βάθρου από τον Alonso στο Σάο Πάολο. Ο Russell κατάφερε να περάσει τον Ocon για την 4η θέση, αλλά με την ποινή που είχε δεχθεί έπεσε στην 8η, πίσω από τον team-mate του, Hamilton.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!