F1: H Mercedes βάζει στόχο να βελτιώσει τα pit stop της

Ο επικεφαλής της Mercedes στη Formula 1, Toto Wolff, υποσχέθηκε ότι η γερμανική ομάδα θα ακολουθήσει μια νέα νοοτροπία όσον αφορά τα pit-stop, έπειτα από τις αργές αλλαγές ελαστικών στο GP ΗΠΑ.

F1: H Mercedes βάζει στόχο να βελτιώσει τα pit stop της

Ο επικεφαλής της Mercedes στη Formula 1, Toto Wolff, υποσχέθηκε ότι η γερμανική ομάδα θα ακολουθήσει μια νέα νοοτροπία όσον αφορά τα pit-stop, έπειτα από τις αργές αλλαγές ελαστικών στο GP ΗΠΑ.

Στην καλύτερη εμφάνιση του Lewis Hamilton και της Mercedes, στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1, στο Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών, υπήρχαν αρκετοί παράγοντες που κόστισαν στο Βρετανό την ευκαιρία να επιτεθεί στο νικητή Max Verstappen στους τελευταίους γύρους. Πέραν από τη λανθασμένη επιλογή στρατηγικής, τα pit stop της Mercedes ήταν αρκετά αργά: 3,6 και 3,4 δλ. στο μονοθέσιο του Hamilton, ενώ το ταχύτερο pit stop του αγώνα ήταν 2,07 δλ. (της McLaren στο Lando Norris).

Τα pit stop του Verstappen διήρκεσαν 2,4 και 2,5 δλ., συνεπώς, ο Hamilton έχασε 2,1 δλ. μόνο από εκεί, και τερμάτισε μόλις 2,2 δλ. πίσω από τον Ολλανδό. Τα pit stop της Mercedes είναι αργά εδώ και αρκετά χρόνια, απόρροια της εποχής που κυριαρχούσε και δε χρειαζόταν να ασχοληθεί για να τα βελτιώσει, καθώς δεν διακυβεύονταν νίκες και καλά αποτελέσματα από αυτά.

Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο Toto Wolff, αυτό θα αλλάξει: «Η νοοτροπία μας τα τελευταία 12 χρόνια ήταν ότι δεν χρειάζεται να είμαστε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές στα pit stop. Πρέπει να αποφεύγουμε τα πολύ αργά pit stop. Τώρα όμως, φτάνουμε σε μια κατάσταση όπου συνειδητοποιούμε ότι έχει γίνει τόσο ανταγωνιστικό που πρέπει να ανεβάσουμε την απόδοσή μας σε αυτό τον τομέα. Αυτό αφορά τον εξοπλισμό και την επιστήμη γύρω από αυτόν, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο είμαστε στημένοι, για να αποφύγουμε τα pit stop των 3 ή 3,5 δευτερολέπτων, επειδή όλα αυτά έπαιξαν ρόλο».

Η Mercedes, παρασυρμένη από την καλή απόδοση των ελαστικών μέσης γόμας στους πρώτους γύρους, προσπάθησε να πάει για στρατηγική ενός pit stop, αλλά οι δυσκολίες που αντιμετώπιζε με τα ελαστικά του στην πίστα ο Hamilton τον έκαναν να επιβάλλει την είσοδό του στα pits. Ωστόσο, μέχρι τότε είχε χάσει χρόνο και λόγω ενός λάθους, καθώς τα καταπονημένα Pirelli δεν παρείχαν επαρκή πρόσφυση.

Ο Wolff δήλωσε: «Νομίζω ότι θα ήμασταν σε θέση να παλέψουμε με το Max, αλλά κάναμε τη ζωή μας πολύ πιο δύσκολη σήμερα απ’ ό,τι ίσως έπρεπε». Επέδειξε επίσης και άλλους τομείς όπου η απόδοση δεν ήταν η αναμενόμενη: «Συνήθως έχουμε πολύ καλές εκκινήσεις, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο δυσκολευτήκαμε με τις εκκινήσεις μας, οπότε χάσαμε έδαφος τις περισσότερες φορές. Νομίζω επίσης ότι σε ένα από τα pit stop το μονοθέσιο σταμάτησε πέρα από το σημείο που πρέπει, κάτι που δυσκόλεψε τους μηχανικούς και η στάση δεν ήταν και τόσο καλή συνολικά. Έτσι, υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους θα μπορούσαμε να είμαστε καλύτεροι».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!