H Red Bull επέστρεψε στην κυρίαρχη φόρμα της στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο GP Ιαπωνίας, με τον Max Verstappen να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με προβάδισμα 0,626 δλ. από τον Carlos Sainz με τη Ferrari, νικητή του προηγούμενου αγώνα. Στη γρήγορη πίστα της Suzuka, η αεροδυναμική απόδοση της Red Bull της επέτρεψε να πρωταγωνιστήσει και πάλι στα χέρια του Ολλανδού οδηγού.
Στα τελικά στάδια της διαδικασίας, όταν ο Lando Norris χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα, κατάφερε να τοποθετήσει τη McLaren του μεταξύ των δύο Ferrari, στην 3η θέση, 0,12 δλ. πίσω από τον Sainz. O Charles Leclerc, με τη δεύτερη Ferrari, είχε ένα ταξίδι στην αμμοπαγίδα της φουρκέτας της Spoon στα τελικά στάδια της διαδικασίας. Ο Μονεγάσκος ήταν μόλις 23 χλστ. του δλ. ταχύτερος από τον τοπικό ήρωα, Yuki Tsunoda, με την AlphaTauri.
Στην 6η θέση βρέθηκε ο Fernando Alonso με την Aston Martin, εμπρός από τον Oscar Piastri, ο οποίος είναι εφοδιασμένος και αυτός με τις αναβαθμίσεις που παρουσίασε η McLaren στη Σιγκαπούρη, αν και οι μηχανικοί της ομάδας αναγκάστηκαν να… ξενυχτήσουν για να τις τοποθετήσουν στο μονοθέσιο. Ο Αυστραλός πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό σώσιμο όταν πλαγιολίσθησε το πίσω μέρος της McLaren στη Degner 1.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Ιαπωνίας
O Alex Albon κατετάγη 8ος με τη Williams, εμπρός από το Liam Lawson, με την AlphaTauri να βλέπει αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα, την οποία συμπλήρωσε ο Lance Stroll, στην πρώτη του επαφή με το μονοθέσιο της Aston Martin έπειτα από το σφοδρό ατύχημα των κατατακτήριων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης.
Ο Sergio Perez, που είχε μία έξοδο στο τελικό chicane, ξηλώνοντας κομμάτια του τεχνητού χλοοτάπητα, βρέθηκε 1,4 δλ. πίσω από τον επικεφαλής team-mate του, στην 11η θέση. Οι δύο οδηγοί Mercedes ήταν ακόμη πιο πίσω, με τον George Russell στη 13η θέση και το Lewis Hamilton 16ο, πάνω από 2 δλ. μακριά από την κορυφή, καθώς επέλεξαν να μη χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα στο FP1, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες, πλην της Alfa Romeo.
Full tilt at Suzuka 📐#JapaneseGP @MercedesAMGF1 pic.twitter.com/t85qwziJkj
— Formula 1 (@F1) September 22, 2023
H Red Bull δοκίμαζε στο FP1 το αναβαθμισμένο δάπεδο που παρουσίασε στο GP Σιγκαπούρης στο μονοθέσιο του Max Verstappen. H Ferrari παρουσίασε ένα αναβαθμισμένο δάπεδο, το οποίο στο FP1 χρησιμοποιήθηκε μόνο στο μονοθέσιο του Charles Leclerc, καθώς η ιταλική ομάδα πραγματοποιούσε συγκριτικές δοκιμές μεταξύ των δύο εκδόσεων.
Η McLaren συνέχισε να παρουσιάζει αναβαθμίσεις, με καινούργια κατώτερα πτερύγια της πίσω αεροτομής και διαφορετικές εισαγωγές αέρα ψυγείων. Η Mercedes παρουσίασε καινούργια πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής. Η Aston Martin διαθέτει καινούργιους αεραγωγούς εμπρός φρένων αυτό το Σαββατοκύριακο, ενώ η Williams τροποποίησε το εμπρός μέρος του δαπέδου της.
Στα μονοθέσια των οδηγών της Red Bull και της Aston Martin, καθώς και σε αυτά των Lewis Hamilton, Oscar Piastri και Logan Sargeant τοποθετήθηκε 4ος φετινός (από τους τέσσερις που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή) V6, turbo, MGU-H και MGU-K. Ο Hamilton χρησιμοποιεί αυτό το τριήμερο το 3ο του φετινό κιβώτιο και ο Stroll το 4ο.
El nuevo suelo de Ferrari. Finalmente lo probará Leclerc en los libres 1
New Ferrari’s floor. Finally Leclerc will test it on FP1#f1 #SingaporeGP pic.twitter.com/m5imGuQy2j
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 22, 2023
Nueva pletina lateral ala trasera de Mercedes
New Mercedes rear wing endplate#f1 #JapaneseGP pic.twitter.com/C4DVrkj3Xu
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 22, 2023
Los Red Bull con parafina en ala trasera. Pérez con fondo viejo, Leclerc con nuevo.
Both Red Bull with flowviz. Pérez with old floor, Verstappen with the new. #f1 #JapaneseGP pic.twitter.com/lVmAckjxs4
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 22, 2023
Se observa en @McLarenF1 ala trasera de baja resistencia #JapaneseGP #telemetricof1 pic.twitter.com/W09FD4W0yM
— TELEMETRICO F1 | Adrian Puente (Oficial) (@TelemetricoF1) September 22, 2023