F1: Οι γόμες ελαστικών για τα επόμενα Grand Prix

H Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν στους τρεις επόμενους αγώνες της Formula 1, τα Grand Prix Καναδά, Αυστρίας και Μ. Βρετανίας.

F1: Οι γόμες ελαστικών για τα επόμενα Grand Prix

H Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν στους τρεις επόμενους αγώνες της Formula 1, τα Grand Prix Καναδά, Αυστρίας και Μ. Βρετανίας.

Οι επιλογές γόμας ελαστικών της Pirelli για τα τρία επόμενα Grand Prix του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1 παραμένουν απαράλλακτες από περύσι. Στην πίστα Gilles Villeneuve, στο Μόντρεαλ του Καναδά (16-18 Ιουνίου), θα χρησιμοποιηθούν οι πιο μαλακές γόμες ελαστικών (C3, C4 και C5). Παρά τις πυρκαγιές που επικρατούν στη χώρα (και στην πολιτεία του Quebec), η F1 είναι αισιόδοξη ότι το Grand Prix δεν κινδυνεύει.

Η πίστα στην τεχνητή νήσο του Notre-Dame θεωρείται ημιμόνιμη, οπότε ο ασφαλτοτάπητας δεν παρέχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Οι μέσες ωριαίες ταχύτητες κυμαίνονται αρκετά υψηλά, λόγω των μεγάλων ευθειών, αλλά απουσιάζουν γρήγορες στροφές οι οποίες να ασκούν υψηλά πλευρικά φορτία στα ελαστικά.

Οι τοίχοι που περιβάλλουν την πίστα δεν αφήνουν περιθώριο λάθους στους οδηγούς. Το Μόντρεαλ είναι μια πίστα όπου η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η πρόσφυση στην έξοδο από τις αργές στροφές είναι ζωτικής σημασίας. O αγώνας, που πολύ συχνά διακόπτεται από περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας, έχει πολύ ζωντανή ατμόσφαιρα.

Δύο εβδομάδες μετά από το GP Καναδά διεξάγεται το GP Αυστρίας στη μικρή αλλά γρήγορη πίστα του Red Bull Ring στα βουνά του Spielberg, όπου χιλιάδες Ολλανδοί κάνουν καυτή την ατμόσφαιρα στην έδρα της Πρωταθλήτριας ομάδας. Στο GP Αυστρίας θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο εκ των 6 φετινών σπριντ το Σάββατο και οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους ξανά τις πιο μαλακές γόμες της Pirelli για την πίστα με τις λιγότερες στροφές (10) στο Πρωτάθλημα.

Μεταξύ 7-9 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί το GP Μ. Βρετανίας στο Silverstone, με τις ταχύτατες στροφές της βρετανικής πίστας να ασκούν υψηλά πλευρικά φορτία στα ελαστικά. Συνεπώς, η Pirelli θα φέρει πιο σκληρές γόμες (C1, C2, C3) και θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο η ενισχυμένη κατασκευή σκελετού που δοκίμασαν οι ομάδες στο GP Ισπανίας, που έχει υψηλότερη αντοχή, χάρη στη χρήση υλικών που προορίζονταν αρχικά για τα ελαστικά του 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!