F1: H AlphaTauri αποκάλυψε τη νέα AT04

H AlphaTauri αποκάλυψε το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί το 2023 στη Formula 1 και δημοσιοποίησε ψηφιακές εικόνες του καινούργιου της μονοθεσίου, της AT04.

F1: H AlphaTauri αποκάλυψε τη νέα AT04

H AlphaTauri αποκάλυψε το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί το 2023 στη Formula 1 και δημοσιοποίησε ψηφιακές εικόνες του καινούργιου της μονοθεσίου, της AT04.

Ακριβώς όπως έκανε την προηγούμενη Παρασκευή η Red Bull, η μικρότερη ομάδα της αυστριακής εταιρείας, η ιταλική AlphaTauri παρουσίασε το χρωματισμό της σε μία εκδήλωση στη Νέα Υόρκη. Παράλληλα, δημοσιοποίησε ψηφιακές εικόνες του καινούργιου της μονοθεσίου, της AT04, της οποίας το shakedown θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου, στην πίστα του Misano, στην Ιταλία.

Η ιταλική ομάδα διαθέτει καινούργιο βασικό σπόνσορα, έχοντας αποσπάσει την πολωνική πετρελαϊκή εταιρεία Orlen από την Alfa Romeo. Επίσης, έχει καινούργια οδηγική σύνθεση, με τον Ολλανδό Nyck de Vries να αντικαθιστά τον Pierre Gasly και να εισέρχεται στην πρώτη του πλήρη σεζόν στη Formula 1, πλαισιώνοντας τον Ιάπωνα προστατευόμενο της Honda, Yuki Tsunoda, που θα ξεκινήσει την 3η του χρονιά με την AlphaTauri.

Σύμφωνα με τα λόγια του αγωνιστικού συμβούλου της Red Bull, Helmut Marko, ο de Vries αναμένεται να γίνει ο οδηγός-ηγέτης της ομάδας, παρότι θα εισέλθει στην πρώτη του σεζόν στη Formula 1 με εμπειρία μόλις ενός Grand Prix στην πλάτη του. Ωστόσο, ο 28χρονος Ολλανδός είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής στη Formula E και ο Marko πιστεύει ότι αυτή η εμπειρία θα φανεί.

H ομάδα της Faenza, έπειτα από ένα πολύ θετικό 2021, είχε μία δύσκολη χρονιά πέρυσι, πέφτοντας στην 9η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Διαθέτοντας τη δυνατότητα να αγοράσει περυσινά -πιο οικονομικά- εξαρτήματα από την Red Bull Technology, και κατά συνέπεια να διαθέσει μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού της στην εξέλιξη του μονοθεσίου, παρουσιάζοντας περισσότερες -και μικρότερες- αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Το 2022 η AlphaTauri αντιμετώπισε και πολλά προβλήματα αξιοπιστίας με τη μονάδα ισχύος της Honda και τα περιφερειακά της. Υπήρξαν και κάποια λειτουργικά λάθη που κόστισαν ευκαιρίες. Ωστόσο, ήταν λογικό σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή κανονισμών όπως η περυσινή να μειονεκτήσουν οι μικρότερες ομάδες, παρότι στις αρχές του 2021 ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της Red Bull στο Bedford, αντί αυτής στο Bicester.

Αυτό σημαίνει ότι άλλαξε τη μεθοδολογία της, χρησιμοποιώντας μοντέλα κλίμακας 60% (το μέγιστο επιτρεπτό από τους κανονισμούς) αντί για 50% όπως έκανε πριν. Ο τεχνικός διευθυντής της AlphaTauri, Jody Eggington είχε δηλώσει ότι πέρυσι η ομάδα είχε αποδώσει κάτω των προσδοκιών του.

Ο Eggington είχε αναφέρει από πέρυσι ότι η AlphaTauri ήθελε να μεταφέρει τον εμπρός άξονα πιο μακριά από το cockpit, για να απομακρύνει τη διατάραξη αέρας που αφήνουν πίσω τους με την περιστροφή τους οι εμπρός τροχοί από το εμπρός μέρος του -κρίσιμου για την αεροδυναμική απόδοση- δαπέδου. Η ομάδα επικεντρώθηκε και στην εξοικονόμηση βάρους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!