Αφότου η FIA έκρινε τη Red Bull ένοχη για υπέρβαση του ανώτατου ορίου εξόδων του 2021, της επέβαλε ποινή μείωσης κατά 10% του χρόνου μελέτης στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD (υπολογιστική ρευστοδυναμική) για 12 μήνες. Όντας Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών, η ποινή σημαίνει ότι η Red Bull θα έχει πολύ λιγότερο διαθέσιμο χρόνο εξέλιξης σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες.
Η αυστριακή ομάδα θα έχει το 63% χρόνου μελέτης σε σύγκριση με την 7η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών (την οποία κατέλαβε η Aston Martin) αποτελεί το μέτρο σύγκρισης (100%) για όλες τις υπόλοιπες. Αντίστοιχα, η Ferrari (2η στη βαθμολογία) θα έχει 75% και η Mercedes 80% (όντας 3η). Ωστόσο, ο επικεφαλής τεχνολογίας της Red Bull, Adrian Newey, πιστεύει ότι αυτό δεν θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του μονοθεσίου της ομάδας, αν αυτή το διαχειριστεί σωστά.
Όπως δήλωσε ο Newey, που τη Δευτέρα μετά τα Χριστούγεννα θα γιορτάσει τα 64α γενέθλιά του, «η μείωση των δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα σημαίνει ότι μπορούμε να αξιολογήσουμε λιγότερα εξαρτήματα και λιγότερες διαφορετικές ιδέες. Αν είμαστε πραγματικά έξυπνοι και βάζουμε πάντα τα σωστά πράγματα στο μοντέλο, τότε δεν έχει μεγάλη διαφορά».
Η ευστοχία της ομάδας όσον αφορά τα εξαρτήματα που θα επιλέγει η ομάδα να δοκιμάσει σε CFD και αεροδυναμική σήραγγα, καθώς και η ακρίβεια των προσομοιώσεων, θα είναι καθοριστικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα με την οποία η Red Bull θα αντιμετωπίσει το μειονέκτημα του μειωμένου χρόνου δοκιμών. Άλλωστε η Red Bull απέδειξε και φέτος ότι μπορεί να εφαρμόσει ταχύτατο ρυθμό εξέλιξης του μονοθεσίου της.
Το μέτρο σύγκρισης για όλες τις υπόλοιπες ομάδες (7η θέση – 100%) σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς της Formula 1, είναι 400 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα με 320 δοκιμές σε κάθε μία από τις 6 αεροδυναμικές περιόδους του έτους (διάρκειας 8 ή 9 εβδομάδων) και περιορισμό 2 διαφορετικών μοντέλων (κλίμακας έως 60%) ανά 24ωρο.
Το όριο της Red Bull για το μεγαλύτερο μέρος του 2023 θα είναι 252 ώρες και 202 δοκιμές ανά αεροδυναμική περίοδο, σε σύγκριση με τις 300 ώρες και 240 δοκιμές της Ferrari και τις 320 ώρες και 256 δοκιμές της Mercedes. Μία από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η Red Bull είναι το γεγονός ότι επειδή η αεροδυναμική σήραγγα που χρησιμοποιεί είναι αρκετά παλαιά, απαιτεί περισσότερο χρόνο για να επιταχύνει τη ροή αέρα στα επιθυμητά επίπεδα έως 50 μ./δλ. ή 180 χλμ./ώρα.
Η χρήση του CFD μετριέται σε ώρες Mega Allocation Unit (MAUh), και το μέτρο σύγκρισης (100% – 7η θέση) είναι 6 MAUh, δηλαδή 6 εκατομμύρια ώρες επεξεργασίας στους πυρήνες (CPU) του συστήματος. Εντός αυτών των ωρών, μπορούν να δοκιμαστούν έως 2.000 διαφορετικά τρισδιάστατα εξαρτήματα. Λόγω της ποινής της, Μετά την ποινή της, η Red Bull θα έχει ανώτατο όριο 1.260 εξαρτήματα σε 3,78 MAUh χρόνου CFD σε σύγκριση με τα 1.500 εξαρτήματα και 4,5 MAUh της Ferrari και 1.600 εξαρτήματα και 4,8 MAUh της Mercedes.
Ο Adrian Newey προβλέπει ότι οι αντίπαλοι της Red Bull θα παρέχουν πιο σκληρό ανταγωνισμό του χρόνου: «Η Ferrari δεν θα επαναπαυθεί. Θα ξεκαθαρίσουν κατά κάποιο τρόπο τα αδύναμα σημεία τους. Είχαν μερικά προβλήματα αξιοπιστίας, προφανώς έκαναν μερικά λάθη στο pit wall. Οπότε θα επιστρέψουν αμέσως. Προφανώς, είδαμε τη Mercedes να ξεκινάει με ένα μονοθέσιο που ήταν αρκετά μακριά από την κορυφή σε ρυθμό και να το εξελίσσει σε σημείο που κέρδισε τον προτελευταίο αγώνα. Οπότε ξέρουμε ότι θα είναι εκεί. Συνεπώς, θα είναι σίγουρα μια δύσκολη χρονιά».