F1: Προσλήψεις τεχνικών στη McLaren

Η McLaren έχει ξεκινήσει μια μεγάλη εκστρατεία προσλήψεων για να ενισχύσει το μηχανολογικό και αεροδυναμικό της τομέα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες της.

F1: Προσλήψεις τεχνικών στη McLaren

Η McLaren έχει ξεκινήσει μια μεγάλη εκστρατεία προσλήψεων για να ενισχύσει το μηχανολογικό και αεροδυναμικό της τομέα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες της.

Η ομάδα της McLaren βασίζεται στην ολοκλήρωση της κατασκευής μίας νέας αεροδυναμικής σήραγγας και προσομοιωτή στις εγκαταστάσεις της στο Woking, στα μέσα του επόμενου έτους για να βελτιώσει την εικόνα της στη Formula 1. Τα δύο πολύ σημαντικά εργαλεία προσομοίωσης θα πρέπει να βαθμονομηθούν πριν τεθούν στη διάθεση της ομάδας για κανονική λειτουργία, μία διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει έως και 6 μήνες.

Για αυτό και η McLaren αναμένεται να απολαύσει τους καρπούς της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του Woking από το 2025 και έπειτα. Στο μεταξύ όμως, θα προχωρήσει και σε μαζικές προσλήψεις τεχνικών κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών, για να ενισχύσει τα τμήματα μηχανολογίας και αεροδυναμικής, καθώς η φετινή σεζόν την είδε να απομακρύνεται σε απόδοση από τις τρεις κορυφαίες ομάδες σε σχέση με πέρυσι και να μη σημειώνει την πρόοδο που θα ήθελε.

Μιλώντας στο Άμπου Ντάμπι, ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl δήλωσε: «Η φετινή σεζόν μας έδειξε ξεκάθαρα κάποιες από τις αδυναμίες που έχουμε όσον αφορά τη διάρθρωση της ομάδας. Και χάρη στα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε, έγινε φανερό σε εμάς ότι δεν είχαμε αρκετούς διαθέσιμους πόρους σε σύγκριση με άλλες ομάδες, ειδικά από την πλευρά της μηχανολογίας, προκειμένου να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε τις εξελίξεις του τρέχοντος μονοθεσίου καθώς και να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούμε παράλληλα να ρίξουμε μια ματιά και στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς».

«Για αυτό έχουμε καταβάλει σκληρή δουλειά, μαζί με το οικονομικό τμήμα, γνωρίζοντας ότι εργαζόμαστε επίσης σε ένα περιβάλλον με ανώτατο όριο εξόδων, για να βρούμε συνέργειες και αποδοτικότητα μέσα στον τρέχοντα τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την F1. Αυτό μας επέτρεψε να ξεκινήσουμε, πριν από δύο μήνες πάνω-κάτω, μια αρκετά σημαντική εκστρατεία πρόσληψης περισσότερων μηχανολόγων, για να έχουμε απλά περισσότερους διαθέσιμους ανθρώπους, ώστε να είμαστε σε θέση στο μέλλον να κάνουμε παράλληλα πράγματα».

«Νομίζω ότι αυτή είναι σίγουρα μία από τις αδυναμίες που έχουμε αυτή τη στιγμή στην ομάδα. Και ελπίζουμε ότι, με την πρόσληψη περισσότερων μηχανολόγων μέσα στον επόμενο χρόνο, θα μπορέσουμε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς τα εκεί». Εκτιμάται ότι οι προσλήψεις περιλαμβάνουν θέσεις υψηλού προφίλ, όπως ο επικεφαλής αεροδυναμικής, ανώτεροι αεροδυναμιστές, ανώτεροι σχεδιαστές αναρτήσεων και αεροδυναμικός σχεδιαστής.

Ενώ οι ομάδες λειτουργούν υπό ένα ανώτατο όριο εξόδων στη Formula 1, η McLaren έδωσε το πράσινο φως για να προχωρήσει σε προσλήψεις έπειτα από βαθιά ανάλυση των δαπανών της το 2021, η οποία ανέδειξε τους τομείς στους οποίους μπορούν να γίνουν εξοικονομήσεις και να εκτραπούν πόροι, ώστε να προσληφθεί το προσωπικό που μπορεί να βοηθήσει τη βελτίωση της απόδοσής της.

Ο Seidl εξήγησε επίσης ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισε η McLaren με το σύστημα πέδησης στην αρχή της σεζόν, είχαν μακροπρόθεσμες συνέπειες για την ομάδα, οι οποίες ενδέχεται να είναι αισθητές ακόμα και του χρόνου: «Νομίζω ότι είχε αρκετές συνέπειες για εμάς ως ομάδα για διαφορετικούς λόγους. Πρώτα από όλα, με τις δοκιμές να είναι τόσο περιορισμένες στις μέρες μας, και εισερχόμενοι σε μια νέα εποχή της Formula 1, με εντελώς καινούργια μονοθέσια, το να χάσουμε τις μισές δοκιμές, σε σύγκριση με όλους τους άλλους ανταγωνιστές, σίγουρα μας πήγε αρκετά πίσω όσον αφορά την προετοιμασία για τη σεζόν».

«Στη συνέχεια, έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε πολλούς πόρους, σε μια στιγμή που θα θέλαμε να τους αξιοποιήσουμε όλους για την εξέλιξη των επιδόσεων του μονοθεσίου, αντί να διορθώνουμε τα προβλήματα με τα φρένα. Ήταν επίσης κάτι που νομίζω ότι μας πήγε ακόμη πιο πίσω, και ως ένα βαθμό, πιθανότατα είχε αντίκτυπο ακόμη και στην εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς, επειδή δεν είχαμε τη δυνατότητα να το ξεκινήσουμε όσο νωρίς θα θέλαμε».

F1 - Lando Norris (McLaren), GP Άμπου Ντάμπι 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!