F1 – GP ΗΠΑ FP3: Ο Verstappen ταχύτερος, ποινή για τον Leclerc

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου του GP ΗΠΑ, όπου επιβεβαιώθηκε ότι ο Charles Leclerc θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα.

F1 – GP ΗΠΑ FP3: Ο Verstappen ταχύτερος, ποινή για τον Leclerc

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου του GP ΗΠΑ, όπου επιβεβαιώθηκε ότι ο Charles Leclerc θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα.

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, όντας ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1:36. O Ολλανδός είχε διαφορά 0,32 δλ. από τον Charles Leclerc, που βρέθηκε στη 2η θέση, με έναν γύρο ο οποίος δεν ήταν καθαρός, όπως ανέφερε ο Μονεγάσκος στον ασύρματο.

Ο Leclerc θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής, καθώς η Ferrari τοποθέτησε 6o φετινό κινητήρα εσωτερικής καύσης και turbo στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου. O Leclerc αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το μονοθέσιό του και δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει προσομοίωση αγώνα.

Υπενθυμίζουμε ότι και ο Sergio Perez (4ος) έχει ποινή 5 θέσεων λόγω καινούργιου (5ου φετινού) V6, όπως και ο Fernando Alonso, που επίσης χρησιμοποιεί 6ο φετινό κινητήρα εσωτερικής καύσης της Renault (καθώς και ο Guanyu Zhou). Ο Carlos Sainz σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο, κάτι περισσότερο από 1 δέκατο του δλ. πίσω από τον team-mate του. Ο Ισπανός είχε μία έξοδο από την πίστα στην τελική του προσπάθεια και δεν κατάφερε να βελτιώσει.

Όλοι οι οδηγοί φαινόταν ότι δυσκολεύονταν στις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα του Austin, έχοντας πολλές στιγμές υπερστροφής και έχοντας χάσει ουσιαστικά το FP2, λόγω του τεστ ελαστικών του 2023. Τόσο ο Verstappen όσο και οι δύο οδηγοί της Mercedes αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πρώτη τους γρήγορη προσπάθεια με το δεύτερο σετ ελαστικών, λόγω λαθών. O Lewis Hamilton βρέθηκε στην 6η θέση και ο George Russell στην , με την Alpine του Alonso ανάμεσά τους.

Αμφότερες οι Aston Martin βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα (την οποία συμπλήρωσε ο Pierre Gasly με την AlphaTauri), χρησιμοποιώντας την ιδιαίτερη πίσω αεροτομή υψηλού αεροδυναμικού φορτίου με τα ανασηκωμένα πλευρικά τοιχώματα, που μαζί με τις επιθετικές εξελίξεις που έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό η βρετανική ομάδα φαίνεται να λειτουργούν καλά στο Austin.

Ο Daniel Ricciardo αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την απόκριση του πεντάλ του φρένου, το οποίο η McLaren κατάφερε να επιδιορθώσει. Ο Mick Schumacher αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο της Haas, το οποίο τον καθήλωσε στα pits για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Guanyu Zhou με την Alfa Romeo.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!