O Max Verstappen θα εκκινήσει και το τρίτο σπριντ στην πίστα του Austin για το Grand Prix ΗΠΑ από την 1η θέση, εκεί δηλαδή που είχε παραταχθεί και τις προηγούμενες δύο χρονιές. Ο Ολλανδός ανέφερε στον ασύρματο ότι είχε βελτιωμένη αίσθηση από τη Red Bull του στο πρώτο sector, έχοντας κάνει παράπονα στο FP1 ότι το δάπεδο έξυνε πολύ την άσφαλτο.
Στη μετάβαση από τη μέση στη μαλακή γόμα ελαστικών, ο Verstappen συνέθεσε άλλον ένα εξαιρετικό γύρο για να επικρατήσει του Lando Norris για μόλις 0,071 δλ. Ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να κατέβει κάτω από τα 30,1 δλ. στο τελικό sector, στο οποίο θεωρητικά η McLaren θα έπρεπε να είναι καλύτερη. Ο επικεφαλής της Red Bull, Laurent Mekies, δήλωσε ότι ο Verstappen «έριξε» το μονοθέσιο με μοναδικό τρόπο στις τελικές στροφές.
Ο Norris ήταν ξεκάθαρα ο πιο γρήγορος οδηγός της McLaren σήμερα, όντας επικεφαλής στο FP1, το SQ1 και το SQ2. Ωστόσο, εκεί που μετρούσε στην κρίσιμη στιγμή με τα μαλακά ελαστικά, ο Norris δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα του Verstappen, παρότι ήταν 0,3 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του στη McLaren, Oscar Piastri.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές για το σπριντ του GP ΗΠΑ
Ο Norris δήλωσε ότι δεν πάτησε σωστά σε κάποιες από τις ανομοιομορφίες της πίστας, με τη McLaren να δυσκολεύεται ιδίως σε αυτές του πρώτου sector. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι οι κατατακτήριες δοκιμές δεν είναι το πιο δυνατό σημείο της MCL39. Η έκπληξη ήταν ότι ο Norris ήταν ταχύτερος στο μεσαίο sector, που αποτελείται κυρίως από μία ευθεία, συνήθως δυνατό σημείο της Red Bull.
O Piastri (επικεφαλής της βαθμολογίας) δεν είχε την καλύτερη ημέρα και ίσως το γεγονός ότι συνηθίζει να βρίσκει το ρυθμό του σιγά-σιγά κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, ίσως του κοστίζει σε Grand Prix με σπριντ. O Αυστραλός δήλωσε ότι ο γύρος του δεν ήταν καθαρός και υπήρχαν αρκετά σημεία όπου έχασε χρόνο.
Ο Nico Hulkenberg μας είχε προϊδεάσει με έναν πολύ καλό χρόνο στο FP1, αλλά και πάλι, η 4η θέση που κατέλαβε αποτελεί τη μεγαλύτερη έκπληξη της διαδικασίας, με τη Sauber να επανέρχεται δριμύτερη στο Austin, το οποίο φαίνεται να ευνοεί τα προτερήματά της. Αυτή είναι η πρώτη φορά φέτος που ο Hulkenberg κατάφερε να εισέλθει στο 3ο σκέλος κατατακτήριων δοκιμών οποιουδήποτε τύπου (για αγώνα ή σπριντ).
Ο George Russell προτίμησε να μην περιμένει μέχρι την τελευταία στιγμή να κάνει τη γρήγορη προσπάθειά του στο SQ3, ώστε να εκμεταλλευτεί την πίστα στις καλύτερες συνθήκες της με τη Mercedes. Ο γύρος του Βρετανού ξεκίνησε άσχημα, καθώς έχασε την κορυφή της 1ης στροφής και βρέθηκε 0,745 δλ. μακριά από την κορυφή, στην 5η θέση. Ο Russell δήλωσε ότι η Mercedes δυσκολεύεται πολύ στις γρήγορες στροφές του 1ου sector.
Μόλις 0,022 πίσω από τον Βρετανό βρέθηκε η επίδοση του Fernando Alonso με την Aston Martin, με τον Ισπανό γερόλυκο να αντλεί και πάλι το μέγιστο από το μονοθέσιό του. Στο Austin, φαίνεται ότι η εμπειρία επιβραβεύτηκε σήμερα, με ελάχιστη προετοιμασία (μόνο το FP1). O Alonso, που αποκάλεσε τη σημερινή εμφάνιση ως μία από τις καλύτερες φέτος σε κατατακτήριες δοκιμές, κέρδισε την ισπανική μονομαχία του grid με τον Carlos Sainz, για μόλις 1 χλστ. του δλ., για το οποίο η Williams θα παραταχθεί στην 7η θέση.
Απογοητευτική ήταν η απόδοση της Ferrari, η οποία βρέθηκε να παλεύει με τη Williams για τις τελευταίες θέσεις της πρώτης δεκάδας. Ενώ ο Lewis Hamilton είχε κάνει έναν καλό χρόνο στο SQ1, η Ferrari ήταν -προβλέψιμα- πολύ μακριά από την κορυφή (0,9 δλ.), καθώς η ιταλική ομάδα πιθανότατα έχει αναγκαστεί να αυξήσει την απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος για μία ακόμη φορά, λόγω των ανομοιομορφιών στην άσφαλτο και τις εγκάρσιες κλίσεις στις ταχύτατες καμπές του 1ου sector.
Μεταξύ των δύο Ferrari τοποθέτησε τη Williams του o Alex Albon, παίρνοντας την 9η θέση για μόλις 0,005 δλ. από τον Charles Leclerc, ο οποίος έχασε πρόσφυση από τα ελαστικά του στις τελευταίες στροφές σε μία από τις πίστες όπου ο Hamilton ήταν πάντα πολύ καλός. O Leclerc ήταν πολύ απογοητευμένος, δηλώνοντας ότι αυτός ήταν ο ρυθμός που είχε το μονοθέσιο της Ferrari σήμερα. Ο Hamilton δήλωσε ότι στο FP1 είχε καλή αίσθηση, αλλά με την εξέλιξη της ημέρας η SF-25 έγινε πολύ πιο δύσκολη στην οδήγηση.
SQ2
Την τελευταία στιγμή του δεύτερου σκέλους, ο Hamilton απέκλεισε για μόλις 0,006 δλ. τον Andrea Kimi Antonelli από τη διαδικασία, καθώς ο Ιταλός μπλόκαρε τα φρένα της Mercedes στην τελική του προσπάθεια στη στροφή 11 και έχασε πολύ χρόνο στη μεγαλύτερη ευθεία της πίστας. O Isack Hadjar τοποθέτησε τη Racing Bulls στη 12η θέση, εμπρός από τον Pierre Gasly (Alpine). O Lance Stroll είχε μία έξοδο από την πίστα στη στροφή 6 της τελικής του προσπάθειας, για να καταλήξει στη 14η θέση με την Aston Martin.
Ο Liam Lawson έκανε μόνο μία προσπάθεια, αλλά βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 19 και έμεινε χωρίς χρόνο. Ο Νεοζηλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος που ο Leclerc βρισκόταν μπροστά του. Αν και η Ferrari ήταν εκτός αγωνιστικής γραμμής, ο Lawson απέδωσε στο διαταραγμένο αέρα που άφηνε πίσω της την έξοδο που τον περιόρισε στη 15η θέση.
SQ1
Πολλοί οδηγοί δεν πρόλαβαν να γράψουν χρόνο στην τελική τους προσπάθεια, καθώς δεν έφτασαν εγκαίρως στη γραμμή εκκίνησης πριν από την καρό σημαία του πρώτου σκέλους, έχοντας εγκλωβιστεί στην ουρά εντός του pit lane. Με αυτό τον τρόπο αποκλείστηκαν από τη συνέχεια της διαδικασίας οι δύο οδηγοί της Haas, Oliver Bearman (16ος) και Esteban Ocon (19ος), όπως και ο Franco Colapinto με την Alpine (17ος).
Η αρνητική έκπληξη ήταν ο αποκλεισμός του Yuki Tsunoda, που θα εκκινήσει το σπριντ από τη 18η θέση, καθώς βγήκε πολύ αργά από τα pits, τον έκλεισε και ο Lawson στο γύρο προετοιμασίας και δεν πρόλαβε να βελτιώσει την -κάτω των προσδοκιών- επίδοση από την πρώτη του προσπάθεια. Ο Gabriel Bortoleto, έχοντας δει τον πρώτο του χρόνο να διαγράφεται λόγω υπέρβασης ορίων πίστας με τη Sauber, δεν κατάφερε να γράψει επίδοση και βρέθηκε τελευταίος.





















