F1-GP Ισπανίας FP3: Ο Piastri 1ος με διαφορά μισού δλ. από τον Norris

O Oscar Piastri κυριάρχησε και στο FP3 του GP Ισπανίας, στο «1-2» της McLaren, με διαφορά που ξεπερνούσε το μισό δευτερόλεπτο από τον team-mate του, Lando Norris, ο οποίος βγήκε εκτός πίστας στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια.

F1-GP Ισπανίας FP3: Ο Piastri 1ος με διαφορά μισού δλ. από τον Norris

O Oscar Piastri κυριάρχησε και στο FP3 του GP Ισπανίας, στο «1-2» της McLaren, με διαφορά που ξεπερνούσε το μισό δευτερόλεπτο από τον team-mate του, Lando Norris, ο οποίος βγήκε εκτός πίστας στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια.

Ενώ ο χρόνος που ο Oscar Piastri σημείωσε με το σετ μέσης γόμας ελαστικών στο FP3 του Grand Prix Ισπανίας δεν ήταν απαραίτητα εντυπωσιακός, ο Αυστραλός είχε τη δυνατότητα να επαναλάβει μία εξαιρετικά ανταγωνιστική επίδοση, όπως και στο FP2, για να κυριαρχήσει στον πίνακα των χρόνων της τελευταίας διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών αυτού του αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.

O Piastri ήταν επικεφαλής στο «1-2» της McLaren, αλλά η διαφορά από τον team-mate του, Lando Norris, ξεπερνούσε το μισό δευτερόλεπτο. Στην πρώτη του προσπάθεια με το μαλακό σετ ελαστικών, ο Norris βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 9, με το δάπεδο να έχει ακουμπήσει αρκετά στην άσφαλτο χρησιμοποιώντας έναν ασφαλτοστρωμένο διάδρομο διαφυγής, χωρίς συνέπειες.

Η McLaren ανέφερε στον ασύρματο ότι παρατήρησε prospoising (αεροδυναμικές αναπηδήσεις) και αν ήθελε να επιλυθούν θα έπρεπε να ανασηκώσουν το πίσω μέρος του μονοθεσίου, κάτι που θα κόστιζε κάτι σε απόδοση. Ο Βρετανός δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το καλύτερο που είχαν να του δώσουν τα ελαστικά του και βρέθηκε περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον team-mate του.

F1 Grand Prix of Spain Practice

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Ισπανίας

O Charles Leclerc ήταν ο οδηγός που κατάφερε να πλησιάσει περισσότερο τις McLaren, αλλά βρέθηκε 0,743 δλ. μακριά από την κορυφή με τη Ferrari, η οποία εξακολουθεί να δυσκολεύεται στη γρήγορη στροφή 7. O Μονεγάσκος ήταν μόλις 0,009 δλ. ταχύτερος από τον George Russell, που με τη Mercedes χρησιμοποίησε δύο σετ ελαστικών μαλακής γόμας και ήταν από τους τελευταίους που σημείωσαν την ταχύτερη επίδοσή τους.

Σχεδόν όλες οι ομάδες επέλεξαν να έχουν ένα σετ μέσης γόμας και ένα σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα, γεγονός που πιθανότατα σημαίνει ότι θα δούμε στρατηγικές δύο pit stop με χρήση μαλακής-μέσης-μαλακής γόμας. Εξαίρεση αποτελεί ο Leclerc και οι οδηγοί της Haas, οποίοι διαφύλαξαν δύο σετ μέσης γόμας για τον αγώνα, δεχόμενοι να έχουν λιγότερα (4 αντί για 5) σετ μαλακής γόμας για τις κατατακτήριες δοκιμές.

F1 Grand Prix of Spain Final Practice

Έπειτα από μία θετική Παρασκευή, ο Max Verstappen βρέθηκε στην 5η θέση του FP3, σχεδόν 1 δλ. μακριά από την κορυφή με τη Red Bull. Ο Ολλανδός ανέφερε λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας ότι δεν είχε πρόσφυση στον πίσω άξονα με τη μέση γόμα ελαστικών. Η Red Bull έκανε ελέγχους για να διαπιστώσει αν το μονοθέσιο είχε τις σωστές ρυθμίσεις.

Είναι ενδεικτικό ότι ο -πάντα πολύ γρήγορος- Isack Hadjar με τη Racing Bulls βρέθηκε μόλις 0,007 δλ. πίσω από τον Verstappen, στην 6η θέση και εμπρός από τους Andrea Kimi Antonelli (Mercedes), Fernando Alonso (Aston Martin), τον απογοητευμένο Lewis Hamilton (Ferrari) στην 9η θέση, και τον team-mate του, Liam Lawson, που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Στο τέλος του FP3, o Hamilton ανέφερε ότι είχε πρόβλημα με τα κατεβάσματα στο κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου του.

Έπειτα από ορισμένες πολύ καλές εμφανίσεις, η Williams φαίνεται να δυσκολεύεται με τις παρατεταμένες στροφές της Βαρκελώνης που απαιτούν επίσης συνδυασμό πέδησης και αρχικής εισόδου στη στροφή, και δύσκολα θα βρεθούν στη δεκάδα. H ομάδα αντιμετώπισε επίσης πρόβλημα στο σύστημα πέδησης του μονοθεσίου του Alex Albon.

Οι Liam Lawson και Oliver Bearman πάτησαν στα χαλίκια της εξόδου της στροφής 12 λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας. Η Haas δυσκολεύεται με τη σταθερότητα του μονοθεσίου της στις στροφές μέσης ταχύτητας, γεγονός που υπερθερμαίνει τα ελαστικά της και δεν δίνει αυτοπεποίθηση στους οδηγούς να πιέσουν.

F1 Χρόνοι FP3 GP Ισπανίας 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!