F1: Ο Lewis Hamilton κυριαρχεί με τη Ferrari στο σπριντ του GP Κίνας

O Lewis Hamilton κατάφερε να μετατρέψει την 1η θέση εκκίνησης σε νίκη στο σπριντ του της Κίνας, στη 2η μόλις εμφάνισή του με τη Ferrari στη Formula 1, καθώς απέκρουσε τις επιθέσεις των αντιπάλων του και στη συνέχεια κυριάρχησε.

F1: Ο Lewis Hamilton κυριαρχεί με τη Ferrari στο σπριντ του GP Κίνας

O Lewis Hamilton κατάφερε να μετατρέψει την 1η θέση εκκίνησης σε νίκη στο σπριντ του της Κίνας, στη 2η μόλις εμφάνισή του με τη Ferrari στη Formula 1, καθώς απέκρουσε τις επιθέσεις των αντιπάλων του και στη συνέχεια κυριάρχησε.

Στο σπριντ του Grand Prix της Κίνας, του δεύτερου αγωνιστικού Σαββατοκύριακου του Lewis Hamilton με τη Ferrari στη Formula 1, ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής σιώπησε τους επικριτές του. Σε ένα σπριντ που αποφασίστηκε από τη διαχείριση του graining των ελαστικών, ο Hamilton διαχειρίστηκε άψογα τα Pirelli του, εκμεταλλευόμενος το πλεονέκτημα ότι ήταν επικεφαλής εξαρχής, έπειτα από μία αποφασιστική εκκίνηση, στην οποία δεν άφησε περιθώριο στον Max Verstappen να προσπαθήσει να εισχωρήσει στην εσωτερική.

Ο Hamilton κατάφερε έως τον 3ο γύρο να πάρει το απαραίτητο 1 δλ. διαφοράς για να «σπάσει» το DRS του Ολλανδού, ωστόσο, έως τον 7ο γύρο, οι δύο μονομάχοι είχαν παρουσιάσει graining στα εμπρός ελαστικά τους, με τη νέα άσφαλτο της πίστας να παρέχει περισσότερη πρόσφυση, και τις παρατεταμένες στροφές να τα ταλαιπωρούν.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το σπριντ του GP Κίνας

Ο Verstappen πλησίασε σε εμβέλεια DRS, αλλά έφτασε μόνο μέχρι εκεί. Ο Hamilton φρόντισε να απομακρυνθεί σχεδόν άμεσα, σπάζοντας για 2η φορά το DRS έως τον 9ο γύρο. Ο Verstappen, που δεν είχε με τη Red Bull τόσο καλό ρυθμό αναγκαζόταν να πιέζει περισσότερο, ιδίως στις γρήγορες στροφές, με αποτέλεσμα να καταπονήσει περισσότερο τα ελαστικά του. Σε εκείνη τη φάση προσπαθούσε να αποκτήσει το DRS και για να αμυνθεί εναντίον του Oscar Piastri με τη McLaren.

Αυτό επέτρεψε στον Hamilton να διαχειριστεί το ρυθμό του και τα ελαστικά του, ενώ ο Piastri, έχοντας διατηρήσει τα δικά του Pirelli σε καλή κατάσταση, εξαπέλυσε επίθεση στον Verstappen, o οποίος, όπως και στη Μελβούρνη, είχε καταβροχθίσει πρώτος τα ελαστικά του πιέζοντας. Ο Ολλανδός κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Piastri έως τον 15ο γύρο, όπου έχοντας αναφέρει ότι τα εμπρός ελαστικά του ήταν πλέον νεκρά, άφησε τον Αυστραλό να προσπεράσει χωρίς να παλέψει.

Όταν ο Piastri πέρασε στη δεύτερη θέση, ο Hamilton αποφάσισε να αυξήσει το ρυθμό του για να αμυνθεί, και κατάφερε να απομακρυνθεί 7 δλ. έως την καρό σημαία, καθώς ο Piastri είχε καταστρέψει τα ελαστικά του στη μάχη με τον Verstappen. Έτσι, ο Hamilton κατέκτησε την πρώτη νίκη της Ferrari σε σπριντ της Formula 1.

O Βρετανός είχε χρησιμοποιήσει την εμπειρία του για να καθοδηγήσει το στήσιμο της Ferrari προς την κατεύθυνση που θα τον βόλευε περισσότερο και κατάφερε να αισθανθεί πολύ καλά στο μονοθέσιο από την πρώτη στιγμή στην Κίνα. Η χθεσινή pole στις κατατακτήριες δοκιμές έπαιξε καθοριστικό ρόλο, καθώς μπορούσε να διαχειριστεί καλύτερα τα ελαστικά του σε καθαρό αέρα στο σπριντ, γεγονός που αποτέλεσε σημαντικό πλεονέκτημα.

O Piastri δήλωσε ότι ήταν ένα παραγωγικό σπριντ και έμαθε πολλά, ενώ έχει και κάποιες ιδέες πώς να βελτιώσει το μονοθέσιο για τις κατατακτήριες δοκιμές. Επίσης, με την 3η θέση στο σπριντ, ο Verstappen πλησίασε στους 2 βαθμούς τον Norris στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Ωστόσο, ο Ολλανδός αναγκάστηκε να απαιτήσει πολλά από τα ελαστικά του στους πρώτους γύρους και προς το τέλος, είχαν αρχίσει να τον πλησιάζουν και οι οδηγοί που βρίσκονταν πίσω του, αλλά δήλωσε ότι στάθηκε τυχερός, καθώς έχασαν χρόνο μαχόμενοι μεταξύ τους.

Ο George Russell κατάφερε να εξασφαλίσει την 4η θέση με τη Mercedes, έχοντας καταφέρει να προσπεράσει τον Charles Leclerc στον 1ο γύρο. Ο Βρετανός κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τη Ferrari, η οποία ήταν εμφανώς ταχύτερη στους τελευταίους γύρους, έχοντας διατηρήσει σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά της, με το Leclerc να ακολουθεί πιο συντηρητικό ρυθμό αρχικά.

Ο Μονεγάσκος είχε προσπαθήσει να πιέσει τον Piastri στις πρώτες στροφές και βρέθηκε πολλές φορές δίπλα από τη McLaren, αλλά έχασε την 4η θέση στη φουρκέτα του πρώτου γύρου από τον Russell. Ο Leclerc δήλωσε ότι έχει ακολουθήσει διαφορετική οδό από τον Hamilton στο στήσιμο της Ferrari αυτό το Σαββατοκύριακο και έχει δυσκολευτεί, όπως και πέρυσι, σε μία πίστα που δεν του ταιριάζει.

O Yuki Tsunoda έκανε ένα πολύ καλό σπριντ για να σημειώσει τους πρώτους 3 βαθμούς της Racing Bulls στη φετινή σεζόν, καθώς κατάφερε να περάσει τον Andrea Kimi Antonelli στις πρώτες στροφές και να τον διατηρήσει πίσω του έως την καρό σημαία, παρότι η Mercedes του Ιταλού είχε DRS για τη μεγαλύτερη διάρκεια του μίνι αγώνα. O Ιταλός δυσκολεύτηκε με την υπερθέρμανση των ελαστικών του στον διαταραγμένο αέρα που άφηνε πίσω της η Racing Bulls του Ιάπωνα.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Lando Norris με την άλλη McLaren. Ο Βρετανός είχε έναν πολύ κακό 1ο γύρο, καθώς πάτησε στο γρασίδι στην προσέγγιση της στροφής 6, πιθανότατα από απροσεξία, και κατέληξε 9ος. Δυσκολεύτηκε πάρα πολύ με τα ελαστικά του στο διαταραγμένο αέρα που άφηναν πίσω τους τα προπορευόμενα μονοθέσια και δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό, αλλά κατάφερε να αποσπάσει τον τελευταίο βαθμό από τον Lance Stroll στον προτελευταίο γύρο.

Καλή εμφάνιση έκαναν οι Isack Hadjar και Liam Lawson, πραγματοποιώντας πολλά προσπεράσματα, καθώς είχαν εκκινήσει σε πιο πίσω θέσεις από τις πραγματικές δυνατότητες των μονοθεσίων τους. Δύσκολο σπριντ για τις Williams, αφού ο Alex Albon τερμάτισε 11ος και ο Carlos Sainz αναγκάστηκε να κάνει pit stop για αλλαγή ελαστικών. Ο Ισπανός επωφελήθηκε στην προτελευταία στροφή από την επαφή Doohan και Bortoleto, στην οποία… σκόνταψε και ο Hulkenberg, για να περάσει μπροστά από όλους τους.

F1 Αποτελέσματα Σπριντ GP Κίνας 2025

F1 Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Οδηγών και Κατασκευαστών μετά το Σπριντ GP Κίνας 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!