Οι πρώτες πραγματικές φωτογραφίες ενός ακόμη νέου μονοθεσίου από το φετινό grid της Formula 1 αποκαλύφθηκαν, καθώς οι οδηγοί της Alpine, Jack Doohan και Pierre Gasly πραγματοποίησαν το shakedown της A525 στο Μπαχρέιν, δύο ημέρες πριν από την έναρξη του τριήμερου συλλογικού τεστ προετοιμασίας των ομάδων.
Οι δύο οδηγοί μοιράστηκαν τα 200 χλμ. που είχαν το δικαίωμα να διανύσουν σε μία εκ των δύο ημερών κινηματογράφησης που έχει κάθε ομάδα το δικαίωμα να πραγματοποιήσει εντός της χρονιάς, με ελαστικά επίδειξης (που είναι πιο αργά από τα αγωνιστικά), στην πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν, για να διαπιστώσουν ότι όλα λειτουργούν σωστά στο νέο μονοθέσιο, το οποίο χρησιμοποιεί το ίδιο monocoque πλαίσιο με πέρυσι.
Το ρύγχος είναι πιο κοντό ρύγχος που είχαμε δει στους τελευταίους αγώνες του 2024, το οποίο συνδέεται με το δεύτερο πτερύγιο της εμπρός αεροτομής. Όπως είναι φυσικό, με τη διατήρηση του ίδιου πλαισίου, έχει παραμείνει και η γεωμετρία push-rod στην εμπρός ανάρτηση. Γεωμετρία pull-rod συναντάται στον πίσω άξονα.
Η Alpine δεν ακολούθησε την τάσεις των υπόλοιπων ομάδων όσον αφορά το σχεδιασμό των εισαγωγών αέρα των πλευρικών ψυγείων, με προέκταση του επάνω χείλους. Η εισαγωγή αέρα είναι πιο πλατιά από πέρυσι. Ωστόσο, έχει ανασχεδιαστεί το airbox του κινητήρα.
Τόσο τα καλύμματα των ψυγείων όσο και του κινητήρα, είναι αρκετά ογκώδη σε σύγκριση με αυτά των κορυφαίων μονοθεσίων που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Το κάλυμμα του κινητήρα έχει ένα ασυνήθιστο φούσκωμα στο πίσω μέρος του, κοντά στον πίσω άξονα.
Rolling out for the first time this year 😎 pic.twitter.com/perLcUowbt
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) February 24, 2025
Every angle of the A525 😮💨📐 pic.twitter.com/N6Bd8S9gFK
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) February 24, 2025