Ο Liam Lawson ξεκίνησε εχθές επίσημα την πορεία του ως οδηγός της Red Bull στη Formula 1, επισκεπτόμενος για πρώτη φορά υπό αυτή την ιδιότητα τις εγκαταστάσεις της ομάδας στο Milton Keynes της Αγγλίας, έχοντας κληθεί να αντικαταστήσει φέτος τον Sergio Perez.
Ο Νεοζηλανδός, που θα γιορτάσει τα 23α γενέθλιά του στις 11 Φεβρουαρίου, έχει μόλις 11 Grand Prix εμπειρία στην πλάτη του πριν βρεθεί στο περιβάλλον υψηλής πίεσης της Red Bull, έχοντας να αντιμετωπίσει τον πιο δύσκολο ίσως team-mate του grid, τον Max Verstappen.
O ίδιος ο Lawson δήλωσε ενόψει της πρώτης του πλήρης σεζόν στη Formula 1 και τη μάχη με τον Verstappen: «Προφανώς, πρέπει να είμαι ρεαλιστής. Ρεαλιστικά, ξέρω ότι θα πάω σε ένα σωρό πίστες που δεν έχω ξαναδεί, και είναι η πρώτη μου πλήρης σεζόν. Οπότε δεν περιμένω να πάω και να παλέψω μαζί του για νίκες σε αγώνες αμέσως».
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
«Προφανώς, όμως, περιμένω να αποδώσω καλά και να κάνω ό,τι χρειάζεται η ομάδα. Προφανώς δεν βρίσκομαι εκεί για να χάσω, βρίσκομαι εκεί μόνο για έναν λόγο. Οπότε είναι συναρπαστικό. Νομίζω ότι τα τελευταία 6 χρόνια, στο περιβάλλον της Red Bull βρισκόμουν πάντα υπό πίεση».
«Έτσι ξεκίνησε, όταν ήμουν 16 ετών που με υπέγραψαν. Είχα τηλεφωνήματα από τον Helmut κάθε δεύτερη εβδομάδα που έλεγε “κάνε τη δουλειά, αλλιώς θα σε απολύσω”. Τέτοιου είδους στιγμές, προφανώς, σου ασκούν μεγάλη πίεση όταν είσαι νέος οδηγός και αυτό σε χτίζει πραγματικά για την F1. Έτσι, αισθάνομαι ότι εξελίχθηκα για αυτή την ευκαιρία».
Από την πλευρά του, ο Helmut Marko, πάντα αυστηρός με τους οδηγούς που επιλέγει για το πρόγραμμα νέων της Red Bull, επιβεβαίωσε ότι «δεν θα υπάρχει προστασία για τον μικρό» και δήλωσε για τις προσδοκίες της ομάδας από τον Lawson φέτος: «Μπορεί να έχει συμμετάσχει σε μόνο 11 Grand Prix για τη Racing Bulls, αλλά τώρα βρίσκεται σε μια Red Bull».
«Δεν περιμένουμε νίκες, αλλά θα πρέπει να σημειώνει τακτικά βαθμούς και να είναι πιο κοντά στον Max απ’ ό,τι ήταν ο Checo. Μεταξύ 0,2 – 0,3 δλ. ανά γύρο θα ήταν ένα ικανοποιητικό πλαίσιο», εντός του οποίου θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα ο Νεοζηλανδός να κινείται στις περισσότερες περιπτώσεις για να ικανοποιήσει τα αφεντικά του.