H Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη, αποτελεί πολύ σημαντική χώρα για τη Formula 1. Παρά το γεγονός ότι λόγω των περιορισμών για τον Covid-19 το Grand Prix Κίνας δεν ήταν εφικτό να πραγματοποιηθεί από το 2020 έως το 2023, η Formula 1 υπέγραψε καινούργια πενταετή συμφωνία με τους διοργανωτές του αγώνα.
Το ισχύον συμβόλαιο του GP Κίνας διεαρκεί έως το 2025 και τώρα, ο αγώνας που διεξάγεται στην πίστα της Σαγκάης, εξασφάλισε τη θέση του στο Πρωτάθλημα της Formula 1 έως και το 2030. Η νέα συμφωνία έρχεται έπειτα από την είδηση ότι το GP Ολλανδίας θα διεξαχθεί για τελευταία φορά το 2026.
Ο CEO και πρόεδρος της Formula 1, Stefano Domenicali, δήλωσε: «Η επιστροφή μας στην Κίνα για πρώτη φορά φέτος από το 2019 ήταν μια φανταστική στιγμή για το άθλημα. Είναι απίστευτο να βλέπουμε τα επίπεδα υποστήριξης που απολαμβάνουμε στη χώρα να συνεχίζουν να αυξάνονται χρόνο με το χρόνο».
«Η Σαγκάη είναι μια απίστευτη πόλη και η πίστα αποτελεί μια υπέροχη δοκιμασία για τους οδηγούς. Για αυτό και χαίρομαι που η Formula 1 θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με το Grand Prix Κίνας για άλλα πέντε χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τον διοργανωτή μας για τη συνεχή δέσμευση και το πάθος του και ανυπομονώ να επιστρέψω στη Σαγκάη τη νέα χρονιά».
Φέτος ήταν η πρώτη φορά που ένας Κινέζος οδηγός, ο Zou Guanyu της Sauber, είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί εμπρός από τους συμπατριώτες του. Το GP Κίνας εισήλθε στο Πρωτάθλημα της Formula 1 το 2004 και η τηλεθέαση του σπορ αυξήθηκε 39% φέτος σε σύγκριση με το 2023.