Η ομάδα της Mercedes έχει καταφέρει να κατακτήσει τη νίκη στα δύο τελευταία Grand Prix της φετινής σεζόν της Formula 1. Στο GP Μ. Βρετανίας, σε αντίθεση με το GP Αυστρίας, δεν ήταν η τύχη αυτή που έφερε την επιτυχία στον Lewis Hamilton, αλλά η καλή απόδοση και οι σωστές στρατηγικές επιλογές.
Με την καινούργια εμπρός αεροτομή που παρουσίασε στο GP Μονακό, η Mercedes έχει καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων της W15, διευρύνοντας σημαντικά το πλαίσιο συνθηκών και εντός του οποίου αποδίδει στο μέγιστο το μονοθέσιο, καθώς και τις επιλογές στησίματος.
Ωστόσο, η Mercedes πραγματοποίησε άλλο ένα βήμα εξέλιξης στο GP Αυστρίας, όπου τοποθετήθηκε ένα καινούργιο τρίτο αμορτισέρ μεγαλύτερων διαστάσεων στην εμπρός ανάρτηση της W15, γεγονός που διαφαίνεται από το επιπλέον φούσκωμα που φέρει στο εμπρός μέρος του monocoque έκτοτε.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Στις αναρτήσεις των μονοθεσίων της Formula 1, το τρίτο αμορτισέρ χρησιμοποιείται για να περιορίζει την κλίση του πλαισίου στις στροφές. Οι ομάδες προσπαθούν να αποφύγουν οποιαδήποτε κλίση του δαπέδου (επιμήκη ή εγκάρσια) των μονοθεσίων σε σχέση με το έδαφος, για μέγιστα αεροδυναμικά οφέλη.
Η ανάγκη μια σταθερής αεροδυναμικής πλατφόρμας έχει γίνει ακόμα πιο σημαντική από το 2022, με την τρέχουσα γενιά μονοθεσίων και τεχνικών κανονισμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη φορά που Mercedes ήταν ανταγωνιστική σε στεγνό οδόστρωμα με υψηλές θερμοκρασίες (αν και περίπου 0,2 – 0,3 δλ. στο γύρο μακριά από τις Red Bull και McLaren) ήταν στο GP Αυστρίας και ακολούθησε η πολύ καλή εμφάνιση στο Silverstone, που οδήγησε στη νίκη τον Lewis Hamilton.
Εκτιμάται ότι από την Imola μέχρι σήμερα, η Mercedes έχει ανακτήσει περίπου μισό δλ. στο γύρο σε σύγκριση με τις Ferrari και Red Bull και 0,2 δλ. σε σχέση με τη McLaren. H βελτίωση της ισορροπίας και η διεύρυνση του στησίματος έχει επιτρέψει και την επίτευξη ανταγωνιστικών μέγιστων ταχυτήτων στις ευθείες.
Ωστόσο, το αδύναμο σημείο της Mercedes W15 παραμένουν οι αργές στροφές. Σε πίστες όπου ο περιοριστικός παράγοντας είναι η πρόσφυση και η καταπόνηση των ελαστικών του πίσω άξονα, και με υψηλότερες θερμοκρασίες να επικρατούν, όπως αυτές που ενδέχεται να επικρατούν στο GP Ουγγαρίας, η Mercedes ενδέχεται να δυσκολευτεί απέναντι στις Red Bull και τις McLaren.
A step forward by Mercedes was made in Spielberg, where on the W15 a front suspension damper made its debut, more important in terms of dimensions and which required a rounded cover to include it in the chassis.#F1 #Formu1a #Mercedeshttps://t.co/1M0mdbwWz2 pic.twitter.com/9yGlUDRzYO
— Rosario Giuliana (@RosarioGiuliana) July 10, 2024