F1: Φημολογείται ότι η ομάδα της Alpine ενδέχεται να πωληθεί

Το απογοητευτικό ξεκίνημα της Alpine στη φετινή σεζόν της Formula 1 πυροδότησε φήμες ότι η Renault θα μπορούσε να εξετάσει προσφορές για να πουλήσει την ομάδα, αλλά υπάρχει μία σημαντική απαίτηση για τις γαλλικές μονάδες ισχύος.

F1: Φημολογείται ότι η ομάδα της Alpine ενδέχεται να πωληθεί

Το απογοητευτικό ξεκίνημα της Alpine στη φετινή σεζόν της Formula 1 πυροδότησε φήμες ότι η Renault θα μπορούσε να εξετάσει προσφορές για να πουλήσει την ομάδα, αλλά υπάρχει μία σημαντική απαίτηση για τις γαλλικές μονάδες ισχύος.

Έπειτα από τα τέσσερα πρώτα Grand Prix του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, η Alpine συγκαταλέγεται μεταξύ των ομάδων που δεν έχουν σημειώσει βαθμό ακόμα (μαζί με τη Sauber και τη Williams) και σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έχει σημειώσει, βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας των Κατασκευαστών και διαθέτει το λιγότερο ανταγωνιστικό μονοθέσιο του grid.

Η Alpine έχει την υποστήριξη του Ομίλου Renault, στον οποίο ανήκει, και η εικόνα της είναι εξαιρετικά απογοητευτική για μία εργοστασιακή ομάδα που είχε θέσει στόχο να πρωταγωνιστεί έως το 2025. Λόγω αυτής της κακής εικόνας, φαίνεται ότι υπάρχουν αγοραστές που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να αποκτήσουν την ομάδα. Ωστόσο, η Renault φημολογείται ότι έχει μία σημαντική απαίτηση σε περίπτωση που αποφασίσει να εξετάσει το ενδεχόμενο να πουλήσει την ομάδα της F1.

O αγοραστής της ομάδας (η οποία εδρεύει στο Enstone της Αγγλίας) θα πρέπει να χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος που κατασκευάζει η Renault στο Viry-Chatillon έως το 2029, ώστε να μην πάει χαμένη η δουλειά των τεχνικών που εξελίσσουν τον υβριδικό V6 για το 2026, που θα αλλάξουν οι σχετικοί τεχνικοί κανονισμοί. Αυτή τη στιγμή, η μονάδα ισχύος της Renault είναι η λιγότερο ανταγωνιστική από τις τέσσερις του grid της Formula 1.

Η απαίτηση αυτή θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα σημαντικό εμπόδιο στις διαπραγματεύσεις. Το όνομα που έρχεται πρώτο στο νου είναι αυτό της Andretti, η οποία πήρε την έγκριση της FIA να εισέλθει στη Formula 1, αλλά απορρίφθηκε από τη FOM (Formula One Management), που ανήκει στη Liberty Media. Εντούτοις, η προϋπόθεση μακροπρόθεσμης χρήσης των V6 της Renault, ίσως αποτελεί εμπόδιο για την αμερικανική ομάδα, λόγω της συνεργασίας της με την Cadillac (της General Motors), η οποία έχει ανακοινώσει τις προθέσεις της να κατασκευάσει δική της μονάδα ισχύος το 2028.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο, η ομάδα της Alpine έχει δει την έξοδο πολλών υψηλόβαθμων στελεχών, καθώς είτε απολύθηκαν, έφυγαν ή παραιτήθηκαν οι Laurent Rossi (CEO), Otmar Szafnauer (επικεφαλής ομάδας), Alan Permane (αθλητικός διευθυντής), Pat Fry (επικεφαλής τεχνικός σύμβουλος), Matt Harman (τεχνικός διευθυντής), Dirk de Beer (επικεφαλής αεροδυναμικής) και Bob Bell. Υπάρχουν επίσης φήμες ότι διακυβεύεται το μέλλον και του νυν επικεφαλής της ομάδας, Bruno Famin

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!