F1-Τεστ Μπαχρέιν, 3η ημέρα: Ο Carlos Sainz ταχύτερος το πρωί

Ο Carlos Sainz με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρωινό σκέλος της τελικής ημέρας του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας στο Μπαχρέιν, πριν από την έναρξη της νέας σεζόν της Formula 1.

F1-Τεστ Μπαχρέιν, 3η ημέρα: Ο Carlos Sainz ταχύτερος το πρωί

Ο Carlos Sainz με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρωινό σκέλος της τελικής ημέρας του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας στο Μπαχρέιν, πριν από την έναρξη της νέας σεζόν της Formula 1.

Μόλις μισή ώρα έπειτα από την έναρξη της πρωινής διαδικασίας της τελευταίας ημέρας δοκιμών πριν από την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν της Formula 1, το ίδιο κάλυμμα υδρορροής που είχε διακόψει πρόωρα το χθεσινό πρωινό στο kerb εισόδου της 11ης στροφής, προκάλεσε νέα διακοπή, η οποία διήρκεσε περισσότερο από μία ώρα. Ο Sergio Perez με τη Red Bull παρέσυρε το κάλυμμα και για να αναπληρωθεί ο χαμένος χρόνος, αποφασίστηκε να μη γίνει μεσημεριανό διάλειμμα και να προστεθεί αυτή η ενδιάμεση ώρα και να συνεχιστεί η διαδικασία χωρίς διακοπή μέχρι το βράδυ.

Τον ταχύτερο χρόνο του πρωινού, πριν οι ομάδες αλλάξουν οδηγούς, σημείωσε ο Carlos Sainz με τη Ferrari, με τη μέση γόμα ελαστικών C3 της Pirelli, όντας 0,236 δλ. ταχύτερος από το Sergio Perez με τη Red Bull, o οποίος χρησιμοποίησε την ίδια γόμα ελαστικών. Αξίζει να αναφερθεί ότι φημολογείται πως η Red Bull ενδέχεται να παρουσιάσει αναβαθμίσεις στην RB20 μέσα στους πρώτους τέσσερις αγώνες της σεζόν.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton με την αναβαθμισμένη στην εμπρός ανάρτηση Mercedes, o οποίος βρέθηκε 0,75 δλ. μακριά από την κορυφή χρησιμοποιώντας τη γόμα C5, η οποία είναι υπερβολικά μαλακή για την πίστα του Sakhir.

Η Mercedes παρουσίασε μία πολύ σημαντική αναβάθμιση στην εμπρός ανάρτηση της W15, τοποθετώντας τον πίσω σύνδεσμο του επάνω ψαλιδιού πιο χαμηλά και πιο πίσω, ενισχύοντας την anti-dive γεωμετρία, που αποτρέπει το βύθισμα του εμπρός μέρους κατά το φρενάρισμα, διατηρώντας την αεροδυναμική πλατφόρμα παράλληλη με το έδαφος για καλύτερη απόδοση. Πρόκειται για μεγάλη αλλαγή, διότι συνήθως απαιτεί διαφορετικό πλαίσιο, αλλά η Mercedes έχει τοποθετήσει εκεί ένα πλαίσιο και μπορεί να επιλέξει μεταξύ των δύο διατάξεων.

Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Lance Stroll με την Aston Martin, και ο Lando Norris, ο οποίος συμπλήρωσε μόλις 20 γύρους (σε σχέση με τους 71 του Carlos Sainz), καθώς η McLaren αντιμετώπισε πρόβλημα με το συμπλέκτη. Αυτό όμως επέτρεψε στη McLaren να στείλει πρώτο στην πίστα το απόγευμα τον Oscar Piastri. Προβλήματα είχε και το μονοθέσιο της Sauber, με τους μηχανικούς της ομάδας να έχουν αφαιρέσει το κιβώτιο από το μονοθέσιο.

Η Racing Bulls επικεντρώθηκε σε προσομοίωση αγώνα με τον Daniel Ricciardo, όπως έκανε και η Haas με τον Kevin Magnussen. Η αμερικανική ομάδα έχει επικεντρωθεί αποκλειστικά σε ακολουθίες πολλών γύρων μέχρι στιγμής στο τριήμερο τεστ και ο χρόνος που έφερε το Magnussen στην 7η θέση, πίσω από τη Williams του Alex Albon, ήταν το πρώτο δείγμα εξερεύνησης της απόδοσης της νέας VF-24.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!