Η Ferrari θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans μετά από μια επική μάχη με την Toyota

Η Ferrari επιστρέφει στο πρώτο σκαλί του βάθρου 58 χρόνια μετά την τελευταία της νίκη στο Le Mans.

Η Ferrari θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans μετά από μια επική μάχη με την Toyota

Η Ferrari επιστρέφει στο πρώτο σκαλί του βάθρου 58 χρόνια μετά την τελευταία της νίκη στο Le Mans.

Η Ferrari ήταν η μεγάλη νικήτρια στις 24 Ώρες του Le Mans, κερδίζοντας τελικά την Toyota μετά από μια επική μάχη. Ο διάσημος αγώνας αντοχής γιόρτασε φέτος τα 100 χρόνια ιστορίας όπως ακριβώς του άξιζε!

Η Ferrari 499P με το νούμερο 51 και οδηγούς τους James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi, επικράτησε σε έναν συναρπαστικό μα και χαοτικό αγώνα, με αρκετές περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας και βροχόπτωσης, βάζοντας τέλος στην κυριαρχία της Toyota των τελευταίων 5 χρόνων.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το Toyota Νο8 των Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa. Η Ιαπωνική ομάδα είδε τις ελπίδες της για τη νίκη να αυξάνονται μετά από ένα οδυνηρά αργό pit stop της Ferrari, 6 ώρες πριν το τέλος του αγώνα, που έγινε αιτία η διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα να μειωθεί σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, η καθοριστική στιγμή ήταν 90 λεπτά πριν το τέλος, όταν ο Hirakawa μπλόκαρε τα φρένα του και χτύπησε τη μπαριέρα στη στροφή Arnage. Στο pit stop που χρειάστηκε να κάνει για να διορθώσει τη ζημιά έχασε πολύτιμο χρόνο, ο οποίος αποδείχτηκε «χρυσάφι» για την Ferrari καθώς λίγο αργότερα, στο τελευταίο pit stop του Νο51, χρειάστηκε επανεκκίνηση του συστήματος για να πάρει μπρος το αυτοκίνητο με μόλις 20 λεπτά να απομένουν για τον τερματισμό.

Τελικά, μετά από 24 ώρες, 342 γύρους και 58 χρόνια από την τελευταία νίκη της ιταλικής ομάδας στον θρυλικό αγώνα του Le Mans, η Ferrari No51 πήρε την καρό σημαία, αφήνοντας την Toyota No8 δεύτερη και την Cadillac V-Series.Rs Νο2 στην Τρίτη θέση. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν η Cadillac V-Series.Rs Νο3 και η Ferrari Νο51.

Γενικά ήταν ένας δύσκολος αγώνα για τους πρωταγωνιστές. Ένας ένας, οι διεκδικητές της νίκης στην κορυφαία κατηγορία Hypercar αντιμετώπισαν προβλήματα: το Νο7 Toyota αναγκάστηκε να αποσυρθεί με τον Kamui Kobayashi στο τιμόνι, το οποίο βγήκε έπειτα από επαφή με την Alpine LMP2 Νο35 και την Ferrari GTE Am Νο66.

Το ιδιαίτερο 9X8 της Peugeot ήταν το αουτσάιντερ του αγώνα αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να εντυπωσιάσει με την απόδοσή του, τουλάχιστον μέχρι ο Gustavo Menezes να βγει εκτός μάχης στο σικέιν της Mulsanne. Αλλά και η Porsche 963 Νο6 χρειάστηκε εκτεταμένες επισκευές μετά από μια έξοδο στο σύμπλεγμα στροφών Porsche Curves – ναι, σωστά διαβάσατε…

Στην κατηγορία LMP2, τη νίκη πήρε το Inter Europol Competition Νο34 των Albert Costa, Jakub Smichowski και Fabio Scherer, ενώ στην κατηγορία GTE Am νικητές ήταν οι Nicky Catsburg, Ben Keating και Nicolas Varrone με την Corvette. Ιδιαίτερης μνείας αξίζει το γυναικείο πλήρωμα των Sarah Bovy, Rahel Frey και Michelle Gatting που τερμάτισε στην τέταρτη θέση της GTE Am, έχοντας μάλιστα προηγηθεί για ένα μεγάλο διάστημα του αγώνα.

Δείτε εδώ τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!