Η Eneos, η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ιαπωνίας και συνάμα προμηθευτής λιπαντικών, ανακοίνωσε την επιστροφή της στη διάσημη ανάβαση Pikes Peak με οδηγό τον Daijiro Yoshihara και σε συνεργασία με τον κατασκευαστή αυτοκινήτων Evasive Motorsports. Μια συνεργασία με μεγάλη παρακαταθήκη, αφού μαζί επικράτησαν στην Unlimited Class το 2020.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, πως ότι η ομάδα προχώρησε στην αναγκαία τροποποίηση ενός Tesla Model 3 από το μηδέν, στη θέση του θηριώδους Toyota 86 των 900 ίππων. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ισχύ 450 ίππων, χρειάζεται 3,1 δλ. για τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-96 χλμ/ώρα και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 260 χλμ/ώρα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πλεονέκτημα έναντι αυτών με θερμικό κινητήρα στην ανάβαση του Pikes Peak, καθώς στο μεγάλο υψόμετρο τα τελευταία έχουν σημαντικές απώλειες ισχύος.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Αρχικά, η σύνδεση μεταξύ μιας Ιαπωνικής εταιρείας πετρελαίου και ενός Αμερικανικού ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν είναι άμεσα εμφανής, αλλά αποτελεί ένδειξη των σημαντικών αλλαγών που έχουν φέρει τα ηλεκτρικά οχήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Μπορεί η Evasive Motorsports (EVS), με έξι συμμετοχές στο Pike Peak, να διαθέτει πλούσια εμπειρία, η προετοιμασία του Tesla είναι ωστόσο ιδιαίτερα δύσκολη, επειδή τα εξαρτήματα είναι περιορισμένα και έτσι απαιτείται μεγάλη προσπάθεια όσον αφορά την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
Η ομάδα Evasive πρέπει να μεγιστοποιήσει την απόδοση σε όλους τους τροχούς, προκειμένου να δημιουργήσει ένα νέο ρεκόρ χρόνου για την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων. Ως εκ τούτου, το αυτοκίνητο έχει περαιτέρω τροποποιήσεις, όπως κομμάτια από ανθρακονήματα της Ιαπωνικής Artisan Spirits.
Ο πρωταρχικός σκοπός είναι να φορέσει τροχούς μεγέθους 18×11” και αγωνιστικά ελαστικά 305/650-18 της Toyo Tires. Αυτός ο συνδυασμός, σε αρμονία με την ανάρτηση KW Competition και τα αγωνιστικά φρένα Brembo, σκοπεύει να δώσει στον Dai Yoshihara το καλύτερο δυνατό σύνολο για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη διαδρομή των 20 χλμ. και 156 στροφών.