F1: Αναβαθμίσεις και για τη Ferrari πριν από το διάλειμμα

Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι η Ferrari θα φέρει αναβαθμίσεις στους δύο αγώνες που απομένουν πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα Αυγούστου της Formula 1, ενώ ο Carlos Sainz δηλώνει αισιόδοξος ότι θα είναι καλύτερος στο δεύτερο μισό της σεζόν.

F1: Αναβαθμίσεις και για τη Ferrari πριν από το διάλειμμα

Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι η Ferrari θα φέρει αναβαθμίσεις στους δύο αγώνες που απομένουν πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα Αυγούστου της Formula 1, ενώ ο Carlos Sainz δηλώνει αισιόδοξος ότι θα είναι καλύτερος στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Έπειτα από τις αναφορές του γερμανικού Τύπου, ότι Mercedes και Red Bull θα φέρουν αναβαθμίσεις στους επόμενους δύο αγώνες, αντίστοιχες πληροφορίες προκύπτουν και από την Ιταλία όσον αφορά τη Ferrari. Αναφέρεται ότι δεν ήταν τυχαία η παρουσία του Enrico Cardile, επικεφαλής του τμήματος πλαισίου στο Silverstone για «αξιολογήσεις», όπως ήταν η επίσημη γραμμή.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, μεταξύ του GP Γαλλίας και του GP Ουγγαρίας, που θα διεξαχθούν τα ερχόμενα δύο Σαββατοκύριακα, η Ferrari θα φέρει αρκετές αναβαθμίσεις στην F1-75, σε τομείς στους οποίους η ομάδα γνωρίζει ότι το ιταλικό μονοθέσιο έχει αδυναμίες. Αναμένονται τροποποιήσεις στο δάπεδο του μονοθεσίου, με σκοπό την αύξηση παραγωγής αεροδυναμικού φορτίου.

Στο Paul Ricard, περιοριστικός παράγοντας αναμένεται να είναι η καταπόνηση των εμπρός ελαστικών και σε αυτές τις πίστες, η Red Bull έχει δείξει να ανταποκρίνεται καλύτερα. Στην Ουγγαρία, όπου ο περιοριστικός παράγοντας αναμένεται να μεταφερθεί στα ελαστικά του πίσω άξονα, η Ferrari ενδεχομένως να ευνοηθεί περισσότερο. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η πίστα της Ουγγαρίας έχει φέρει στο προσκήνιο και την ισχύ των κινητήρων, καθώς πολλές από τις στροφές διανύονται με τέρμα γκάζι.

Οι ομάδες εξακολουθούν να κατανοούν τον τρόπο λειτουργίας των φετινών μονοθεσίων και τα δεδομένα που συλλέγουν στην πίστα είναι σημαντικά για να καταφέρουν να αντλήσουν περισσότερη απόδοση. Αυτό έχει φανεί στους τελευταίους αγώνες με την απόδοση της Haas, η οποία σε αντίθεση με τους περισσότερους αντιπάλους της, δεν έχει παρουσιάσει αναβαθμίσεις (ενδέχεται να έρθουν στην Ουγγαρία), αλλά μέσω καλύτερου στησίματος και σαφέστερης κατανόησης του μονοθεσίου, κατάφερε να είναι και πάλι ανταγωνιστική.

Charles Leclerc - Ferrari, GP Αυστρίας 2022

Η Ferrari έχει επικεντρωθεί φέτος στη βελτίωση του συσχετισμού μεταξύ των δεδομένων που προκύπτουν από την αεροδυναμική σήραγγα και της πραγματικότητας στην πίστα. Μερικές από τις αναβαθμίσεις που θα παρουσιαστούν στο δεύτερο μισό της σεζόν κοιτάζουν και προς το 2023.

Μέτωπο μονάδων ισχύος

Προς το παρόν, η Red Bull φαίνεται να έχει τη δυνατότητα να «βγάλει» τη σεζόν με χρήση μόνο τριών μονάδων ισχύος -που προβλέπουν οι κανονισμοί χωρίς ποινή- για τους δύο οδηγούς της. Στόχος της Ferrari είναι να ελαχιστοποιήσει τις ποινές, συνδυάζοντας εξαρτήματα από διαφορετικές μονάδες.

Αυτή τη στιγμή, εκτιμάται ότι ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει καινούργια μονάδα ισχύος -και θα δεχθεί ποινές- στο Spa και στο Austin, καθώς εκτιμάται ότι η Ferrari θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις αναβαθμίσεις αξιοπιστίας που απαιτεί η ιταλική μονάδα ισχύος στα τέλη Οκτωβρίου, για το GP ΗΠΑ στο Austin και τους 3 τελευταίους αγώνες της σεζόν που το ακολουθούν.

Η Scuderia τηρεί σιγή ιχθύος όσον αφορά το πιθανό ενδεχόμενο να αναγκαστεί ο Carlos Sainz να χρησιμοποιήσει 4η μονάδα ισχύος στη Γαλλία και να δεχθεί ποινή η οποία θα τον στείλει στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης.

Carlos Sainz

H αισιοδοξία του Sainz

Ο Carlos Sainz, πάντως, είναι αισιόδοξος ότι θα αποδώσει καλύτερα στο δεύτερο μισό της σεζόν: «Νομίζω ότι το Μονακό ήταν ήδη ένα σημείο ανάκαμψης. Στον Καναδά, παλέψαμε πραγματικά για τη νίκη. Δεν θα έλεγα ότι βρίσκομαι στο 100% ακόμα, νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν, όπως είδαμε στον αγώνα του Silverstone. Ας δούμε στο τέλος της σεζόν. Eίναι ακόμα πολύ νωρίς».

Μετά την εγκατάλειψη της Αυστρίας, πολλοί εξέφρασαν την άποψη ότι η Ferrari θα πρέπει να καθορίσει τις προτεραιότητες μεταξύ των οδηγών της, με τον Sainz να αποδέχεται το ρόλο του Νο. 2, ωστόσο ο 27χρονος Ισπανός απαντά: «Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος σκέφτεται έτσι, επειδή δεν είχα το πιο εύκολο ξεκίνημα στη σεζόν. Αλλά αν κοιτάξετε προσεκτικά τις τελευταίες 4-5 χρονιές μου στην F1, πάντα ήμουν καλύτερος στο δεύτερο μισό, οπότε ας περιμένουμε να δούμε».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!