H Porsche παρουσίασε την 963, το LMDh πρωτότυπο του 2023

Η Porsche παρουσίασε, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood, το πρωτότυπο LMDh με το οποίο θα αγωνιστεί το 2023 στο WEC και το IMSA, καθώς και την οδηγική της παράταξη, με την επιστροφή του Andre Lotterer.

H Porsche παρουσίασε την 963, το LMDh πρωτότυπο του 2023

Η Porsche παρουσίασε, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood, το πρωτότυπο LMDh με το οποίο θα αγωνιστεί το 2023 στο WEC και το IMSA, καθώς και την οδηγική της παράταξη, με την επιστροφή του Andre Lotterer.

Και το όνομα αυτής: 963. Η Porsche αποκάλυψε στο Goodwood το πρωτότυπο προδιαγραφών LMDh με το οποίο θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το αντίστοιχο Πρωτάθλημα της Αμερικής (IMSA) την επόμενη σεζόν, με τον επίσημο χρωματισμό του. Το πρωτότυπο το είχαμε δει ξανά, σε δοκιμές εξέλιξης με καμουφλάζ χρωματισμό. Η Porsche στοχεύει να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της 963 στο φινάλε της φετινής σεζόν του WEC, τις 8 Ώρες του Μπαχρέιν, χωρίς να έχει το δικαίωμα να σημειώσει βαθμούς.

Η εργοστασιακή ομάδα της Porsche Penske Motorsport ανακοίνωσε και τους οδηγούς με τους οποίους θα αγωνίζεται. Ο 40χρονος Γερμανός Andre Lotterer, τρεις φορές νικητής των 24 Ωρών του Le Mans (2011, 2012, 2014), θα επιστρέψει στους αγώνες αντοχής (από τη Formula E) και θα πλαισιωθεί από τους Kevin Estre (Γάλλος, 33 ετών), Michael Christensen (Δανός, 31 ετών), Laurens Vanthoor (Βέλγος, 31 ετών, Πρωταθλητής κατηγορίας GTD στο IMSA το 2019 και το 2021), Matt Campbell (Αυστραλός, 27 ετών) και Matthieu Jaminet (Γάλλος, 27 ετών), πέραν των Felipe Nasr (Βραζιλιάνος, 29 ετών) και Dane Cameron (Αμερικανός, 33 ετών), που είχαν ανακοινωθεί ήδη από πέρυσι.

Με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ομάδας της Porsche, Jonathan Diuguid, να έχει δηλώσει ότι θα έχει 10 οδηγούς (6 στο WEC και 4 στο IMSA), αναμένεται η ανακοίνωση άλλων δύο οδηγών. Ωστόσο, άλλοι έμπειροι οδηγοί της Porsche θα προστεθούν στην οδηγική παράταξη σε αγώνες όπως του Le Mans, Sebring, Dayton και Road Atlanta.

H ονομασία της 963, το πλαίσιο της οποίας έχει κατασκευαστεί με τη συνεργασία της Multimatic Motorsport, είναι αναφορά στην 962 της κατηγορίας Group C, που κατέκτησε νίκες στις 24 Ώρες του Le Mans το 1986, 1987 και 1994, με εξέλιξη από την Dauer Racing και την υποστήριξη της Porsche, την τελευταία φορά. Η πώληση πελατειακών αυτοκινήτων θα αποτελεί βασικός πυλώνα του προγράμματος της Porsche.

Ο V8 κινητήρας twin turbo 3,4 λίτρων είναι εξέλιξη αυτού που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο παραγωγής 918 plug-in hybrid (αλλά σε ατμοσφαιρική μορφή). Αυτός ο κινητήρες έχει τις ρίζες του στον V8 3,4 λίτρων που χρησιμοποιούσε η RS Spyder που κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους στο American Le Mans Series μεταξύ 2006 και 2008.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!