F1 – GP Μαϊάμι FP2: O Russell δείχνει ανταγωνιστικός με τη Mercedes

Η Mercedes εξακολουθεί να δείχνει ανταγωνιστική στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Μαϊάμι, με τον George Russell να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο του FP2.

F1 – GP Μαϊάμι FP2: O Russell δείχνει ανταγωνιστικός με τη Mercedes

Η Mercedes εξακολουθεί να δείχνει ανταγωνιστική στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Μαϊάμι, με τον George Russell να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο του FP2.

O George Russell ήταν ο ταχύτερος οδηγός της πιο επεισοδιακής δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix Μαϊάμι, όπου ο Max Verstappen είχε προβλήματα και ο Carlos Sainz ατύχημα. Φαίνεται ότι η πίστα ευνοεί τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της Mercedes το οποίο δείχνει να δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση στους οδηγούς της. Τα γερμανικά μονοθέσια παρουσίαζαν πιο έντονες ταλαντώσεις, γεγονός που υποδεικνύει ότι η ομάδα τροποποίησε το στήσιμο της W13 μεταξύ των δύο περιόδων δοκιμών. Ίσως κατάφερε να μειώσει περισσότερο την απόσταση από το έδαφος, δεδομένου ότι τα χαμηλότερα επίπεδα αεροδυναμικού φορτίου φαίνεται να παράγουν λιγότερες ταλαντώσεις.

Η διαφορά 0,25 δλ. μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes, με τον Lewis Hamilton στην θέση δείχνει αυτό που έλεγε πάντοτε η Mercedes, ότι το συγκεκριμένο μονοθέσιο έχει δυνατότητες. Στην εξίσωση θα πρέπει να προστεθεί ότι φέτος η Mercedes αντιμετώπιζε προβλήματα να φέρει τα ελαστικά της στις κατάλληλες θερμοκρασίες λειτουργίας, ενώ στο Miami, το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών. Πιθανώς να βοηθούν και οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις όσον αφορά τις αεροτομές, που έχουν εξοικονομήσει και λίγο βάρος. Όποιοι κι αν είναι οι λόγοι, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν η γερμανική ομάδα θα συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Αν και οι αρχικές ενδείξεις φαίνονται αυθεντικές.

Στη δεύτερη θέση των χρόνων βρέθηκε ο επικεφαλής του FP1, Charles Leclerc με τη Ferrari. Στον ταχύτερο γύρο του, ο Μονεγάσκος έχασε πολύ χρόνο στην έξοδο της τελευταίας στροφής, αλλά είχε πολύ καλύτερη ημέρα τόσο από τον team-mate του, όσο και από τον αντίπαλό του στη μάχη του τίτλου, Max Verstappen. O Carlos Sainz έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους της Ferrari και εισήλθε με μπλοκαρισμένα πίσω φρένα στην αργή ακολουθία στροφών για να προσκρούσει στον τοίχο με τη Ferrari λίγο πριν τη συμπλήρωση του 20ού λεπτού της διαδικασίας.

Ο Max Verstappen έκανε μόλις 1 γύρο στο FP2. Έπειτα από μια μικρή επαφή με τον τοίχο της στροφής 16 στο FP1, η Red Bull αποφάσισε να αντικαταστήσει προληπτικά το κιβώτιο στο μονοθέσιο του Ολλανδού, γεγονός που του κόστισε το πρώτο μισό της διαδικασίας. Κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας που προκάλεσε το ατύχημα του Sainz, οι μηχανικοί του Sergio Perez βοήθησαν τους συναδέλφους του από την άλλη πλευρά του γκαράζ για να επισπευθούν οι διαδικασίες. Ωστόσο, ένα πρόβλημα στα υδραυλικά της RB18 έκανε το τιμόνι πολύ βαρύ. Ο Verstappen έστριβε τέρμα αριστερά, αλλά οι τροχοί αρνούνταν να περιστραφούν. Το πρόβλημα προκάλεσε υπερθέρμανση στα πίσω φρένα, που μοιράζονται την πέδηση με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και τα οποία απαιτούσαν επισκευή. Οπότε ο Verstappen δεν είχε τη δυνατότητα να επιστρέψει στην πίστα.

Την αποστολή συλλογής δεδομένων ανέλαβε ο Sergio Perez, ο οποίος σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας. Μεταμορφωμένη εμφανίστηκε η Alpine στο FP2, όντας ταχύτατη, κυρίως στα χέρια του Fernando Alonso (5ος). Η γαλλική ομάδα πραγματοποίησε αλλαγές στο στήσιμο, καθώς η Α522 παρουσίαζε πιο έντονες ταλαντώσεις στις ευθείες. Βελτιωμένη και η εικόνα της McLaren, με τον Lando Norris να σημειώνει την 6η ταχύτερη επίδοση. Πίσω από τον Βρετανό κατετάγη ο Pierre Gasly με την AlphaTauri. Πολύ καλό χρόνο σημείωσε ο Guanyu Zhou με την Alfa Romeo για να βρεθεί στην 8η θέση. Έπειτα από το ατύχημα στο FP1, ο team-mate του Κινέζου, Valtteri Bottas, δε συμμετείχε στο FP2, με τους μηχανικούς να έχουν αφαιρέσει τον κινητήρα και το κιβώτιο από το μονοθέσιο του Φινλανδού. Την πρώτη δεκάδα συμπλήραν ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine και ο Kevin Magnussen με τη Haas.

Λόγω δύο κόκκινων σημαιών, οι οδηγοί δεν κατάφεραν να κάνουν ουσιαστικές προσομοιώσεις αγώνα, οπότε κατευθύνονται προς τον αγώνα χωρίς ουσιαστικά δεδομένα για τη συμπεριφορά των ελαστικών. Ένα από τα σχόλια που επαναλήφθηκε αρκετά είναι ότι εκτός αγωνιστικής γραμμής η πίστα παρέχει ελάχιστη πρόσφυση, καθώς υπάρχει πληθώρα από κομμάτια γόμας και αυτό δε θα βοηθήσει τα προσπεράσματα την Παρασκευή. Επίσης, υπάρχουν πολλές ανομοιομορφίες στον ασφαλτοτάπητα, κάτι που εξέπληξε αρκετούς οδηγούς. Ωστόσο, προσθέτει χαρακτήρα στην πίστα και την κάνει πιο δύσκολη. Αξίζει να σημειωθεί ότι σχεδόν όλοι οι οδηγοί έχουν διαφυλάξει αμφότερα τα διαθέσιμα σετ σκληρής γόμας μέχρι στιγμής, γεγονός που υποδεικνύει ότι οι ομάδες περιμένουν υψηλή καταπόνηση ελαστικών την Κυριακή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!