F1: Ούτε η Red Bull θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola

Όπως και η Ferrari, η Red Bull αναμένεται να αποφύγει την παρουσίαση μεγάλων αναβαθμίσεων στην Imola, ενώ ευελπιστεί ότι έχει επιλύσει και τα προβλήματα αξιοπιστίας της Μελβούρνης.

F1: Ούτε η Red Bull θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola

Όπως και η Ferrari, η Red Bull αναμένεται να αποφύγει την παρουσίαση μεγάλων αναβαθμίσεων στην Imola, ενώ ευελπιστεί ότι έχει επιλύσει και τα προβλήματα αξιοπιστίας της Μελβούρνης.

Η Red Bull, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ferrari, αναμένεται να μην παρουσιάσει σημαντικές αναβαθμίσεις στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1. Όπως είχε δηλώσει ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, η ιταλική ομάδα δε θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola, το πρώτο εκ των τριών φετινών αγωνιστικών Σαββατοκύριακων που θα έχουν σπριντ το Σάββατο και τις κατατακτήριες δοκιμές την Παρασκευή. Συνεπώς, οι ομάδες θα έχουν μόνο μία ώρα ελεύθερων δοκιμών στη διάθεσή τους, πριν τα μονοθέσια εισέλθουν σε καθεστώς parc ferme, υπό το οποίο δεν επιτρέπονται επεμβάσεις πλέον επάνω τους, όσον αφορά τις προδιαγραφές των εξαρτημάτων που φέρουν, καθώς και το στήσιμο.

Μία ώρα δεν είναι αρκετή για τη σωστή αξιολόγηση της απόδοσης καινούργιων εξαρτημάτων, όπως ανέφερε και ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, σχολιάζοντας το πακέτο αναβαθμίσεων που θα φέρει η ομάδα του στο Grand Prix της Emilia Romagna: «Δεν θα έλεγα ότι είναι μεγάλο πακέτο. Είναι όλα μέρος μιας εξέλιξης, αλλά φυσικά, με τον σπριντ αγώνα, έχεις πολύ λίγο χρόνο να αξιολογήσεις αυτά τα πράγματα. Έχεις μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών και μετά πας στις κατατακτήριες, οπότε πρέπει να έχεις μεγάλη αυτοπεποίθηση όσον αφορά τι βάζεις στο μονοθέσιο».

«Έτσι, καθώς μαθαίνουμε περισσότερα για τα ελαστικά και την απόδοση των μονοθεσίων, αυτό μας δίνει μια κατεύθυνση εξέλιξης και νομίζω ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων αγώνων, έχουμε μια πολύ καλή κατεύθυνση για τη διαμόρφωση της εξέλιξης όσον αφορά το υπόλοιπο της σεζόν». Αναφερόμενος στη Ferrari, o Horner δήλωσε: «Προφανώς, ξεκίνησαν το εγχείρημα πολύ νωρίτερα από εμάς, οπότε έως ένα βαθμό, τους κυνηγάμε. Αλλά το γεγονός ότι τους κυνηγάμε από τη δεύτερη θέση είναι ενθαρρυντικό και νομίζω ότι αρχίζουμε να κατανοούμε ορισμένα από τα προβλήματα έχουμε».

Αξιοπιστία

Ένα εξ αυτών, είναι σίγουρα η αξιοπιστία, καθώς ο Max Verstappen δεν έχει καταφέρει να τερματίσει σε δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν. Ευτυχώς για τον Ολλανδό, όπως ανέφερε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, στο αυστριακό τηλεοπτικό σταθμό ORF, σχετικά με τη μονάδα ισχύος του Verstappen, «όλα είναι εντάξει, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Προκλήθηκε από μία γραμμή υψηλής πίεσης (του συστήματος τροφοδοσίας) καυσίμου που αστόχησε. Υποθέτουμε ότι συνέβη λόγω των ταλαντώσεων. Τις έχουμε υπό έλεγχο, αλλά υπάρχουν ακόμα μικρές αναπηδήσεις. Το είχαμε προσομοιώσει στους πάγκους δοκιμών, αλλά ασυνήθιστες δυνάμεις παίζουν το ρόλο τους» σε πραγματικές συνθήκες. Ακόμα και σε ένα μονοθέσιο που δεν παρουσιάζει υψηλό βαθμό ταλαντώσεων, αυτές μπορούν να επηρεάσουν την αξιοπιστία.

Όπως ανέφερε ο Marko, για την ομάδα της Red Bull στους πρώτους τρεις αγώνες, «το μεγαλύτερο χτύπημα ήταν η αξιοπιστία και τώρα βρισκόμαστε πολύ πιο πίσω από τον Leclerc. Αλλά αντιδράσαμε γρήγορα. Από την πλευρά του κινητήρα, νομίζω ότι μπορείτε να δείτε ότι τα προβλήματα που είχαμε στο Μπαχρέιν ήταν εντελώς διαφορετικά από αυτά που είχαμε για παράδειγμα στην Αυστραλία, αλλά και από τα προβλήματα που είχαμε στις δοκιμές. Είναι πάντα διαφορετικά πράγματα». Όσον αφορά το πρόβλημα της Αυστραλίας, ο Marko δήλωσε: «Σύμφωνα με τη Honda, μπορούμε να περιμένουμε ότι αυτό θα διορθωθεί, πιθανότατα μέχρι τον επόμενο αγώνα».

Έπειτα από τον έντονο εκνευρισμό που είχε εκφράσει ο Max Verstappen μετά από την εγκατάλειψή του στη Μελβούρνη, τώρα ο Ολλανδός προσπαθεί να δει περισσότερο τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Όπως δήλωσε ο ίδιος, «Νομίζω ότι είναι μια συνεχής εξέλιξη της συνεργασίας με την ομάδα γύρω σου. Αποκτάς όλο και περισσότερη εμπειρία από τις καταστάσεις στις οποίες έχεις βρεθεί. Φυσικά, ποτέ δεν είναι μια ευθεία γραμμή, έχεις δύσκολες στιγμές και αποτυχίες και μαθαίνεις από αυτές. Νομίζω ότι, στο τέλος της ημέρας, πρέπει να κάνεις λάθη ή να έχεις αποτυχίες για να γίνεις τελικά καλύτερο άτομο».

«Το θέμα είναι να προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι κάνοντας μικρά πράγματα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος τομέας στον οποίο πιστεύω ότι μπορώ να γίνω πολύ καλύτερος, το θέμα είναι να συνεχίσω να μαθαίνω και να έχω το κίνητρο να μαθαίνω, γιατί το να μένεις ακίνητος είναι ουσιαστικά σαν να πηγαίνεις πίσω. Όλα έχουν να κάνουν με την προσοχή στη λεπτομέρεια, ώστε να προσπαθώ να συνεχίσω να μαθαίνω και να γίνομαι λίγο καλύτερος σε όλους τους διαφορετικούς τομείς» κατέληξε ο Ολλανδός.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!