Αυτό είναι το υβριδικό Hyundai i20 του WRC που θα δούμε στο Ράλλυ Ακρόπολις

Με το βλέμμα στους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών η Hyundai Motorsport θα πάει στον εναρκτήριο γύρο του φετινού πρωταθλήματος

Αυτό είναι το υβριδικό Hyundai i20 του WRC που θα δούμε στο Ράλλυ Ακρόπολις

Με το βλέμμα στους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών η Hyundai Motorsport θα πάει στον εναρκτήριο γύρο του φετινού πρωταθλήματος

Η Hyundai Motorsport ξεκινά την νέα εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με το υβριδικό i20 N Rally1 και τέσσερα πληρώματα. Η δύο φορές νικήτρια του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών προσαρμόστηκε στους νέους κανονισμούς που θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που θα διεξαχθεί από τις 20 έως τις 23 Ιανουαρίου.

Το αυτοκίνητο διαθέτει έναν τον βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, κοινό για όλες τις ομάδες. Η Hyundai εργάστηκε εντατικά για να αναπτύξει το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο βασίζεται στο Hyundai i20 N παραγωγής και εδραιώνει τη σύνδεση και τη μεταφορά τεχνογνωσίας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στα αυτοκίνητα παραγωγής της Hyundai. Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί της κατηγορίας Rally1 έχουν σκοπό να αποδείξουν τη δέσμευση του WRC για ένα βιώσιμο μέλλον, καθώς και για βελτιώσεις στην ασφάλεια και την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων. Η υβριδική τεχνολογία μπαίνει για πρώτη φορά στο WRC και συνδυάζεται με το 100% βιώσιμο καύσιμο.

Οι Thierry Neuville και Ott Tänak θα συμμετάσχουν και στους 13 αγώνες του πρωταθλήματος (άρα θα τους δούμε και στο Ράλλυ Ακρόπολις στις 8-11 Σεπτεμβρίου), ενώ οι Oliver Solberg και Dani Sordo θα μοιράζονται το τρίτο αυτοκίνητο.

Ο Neuville, στην ένατη χρονιά του με τη Hyundai Motorsport, θα επιδιώξει να προσθέσει περισσότερες νίκες στο βιογραφικό του, από τις 15 που ήδη έχει στο WRC. Στην πρώτη του σεζόν με συνοδηγό τον Wydaeghe, το πλήρωμα συνεργάστηκε πολύ καλά, σημειώνοντας δύο νίκες και επτά βάθρα. Ο Βέλγος οδηγός δήλωσε: «Μου αρέσουν οι νέες προκλήσεις. Ως ομάδα θέλουμε να παλέψουμε ξανά για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά και ο τίτλος των οδηγών είναι πάντα ένας από τους προσωπικούς μου στόχους, τον οποίο κυνηγάω. Κάναμε σημαντικά βήματα με το νέο μας Hyundai i20 N Rally1. Με κάθε δοκιμή νιώθαμε πιο άνετα στο αυτοκίνητο, αλλά η αρχή της σεζόν θα είναι ένα μεγάλο μάθημα για όλα τα πληρώματα και όλες τις ομάδες. Προβλέπω μια συναρπαστική σεζόν, αλλά πιθανώς με πολλά σκαμπανεβάσματα για όλους».

Ο Tänak, στην τρίτη του χρονιά με την ομάδα, θα είναι ο μόνος παγκόσμιος πρωταθλητής που θα συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες το 2022. Το πλήρωμα είχε δύο νίκες και οκτώ τερματισμούς στο βάθρο το 2020 και το 2021. Ο Εσθονός δήλωσε: «Ο στόχος για αυτή τη σεζόν είναι απλός: η νίκη. Υπάρχει μια μεγάλη πρόκληση μπροστά μας, αλλά ανυπομονώ. Όλοι στην ομάδα δούλεψαν σκληρά. Με την αλλαγή των κανονισμών, δεν υπήρχε χρόνος για χαλάρωση. Το κλειδί για αυτή τη σεζόν είναι η αξιοπιστία. Θα είναι επίσης σημαντικό να πάρουμε την καλύτερη απόδοση από τους νέους υβριδικούς κινητήρες και να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή στρατηγική. Έχουμε πολλά να μάθουμε, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε άλλο ένα πρωτάθλημα και θα παλέψουμε σκληρά για αυτό.»

Ένα τρίτο Hyundai i20 N Rally1 θα μοιράζονται ο νεαρός Oliver Solberg και ο έμπειρος Dani Sordo. Ο Solberg θα έχει δίπλα του τον Elliott Edmondson, ενώ ο Sordo ξεκινά την ένατη σεζόν του ως οδηγός της Hyundai Motorsport με τον Cándido Carrera στο δεξί μπάκετ. Ο Oliver Solberg δήλωσε: «Για εμένα, το να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα για πρώτη φορά, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι εντελώς καινούργια για όλους με βοηθάει λίγο. Νιώθω αρκετά προετοιμασμένος και γεμάτος αυτοπεποίθηση, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να βρίσκομαι σε αυτή τη νέα εποχή από την αρχή της. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι φοβερά. Ακούγονται καλύτερα από ποτέ και είναι πολύ γρήγορα. Σίγουρα αισθάνομαι καλά μέσα στο Hyundai i20 N Rally1 και είναι πολύ ευχάριστο με την επιπλέον ισχύ. Το βασικό για μένα είναι να έχω μια σταθερή χρονιά. Είμαι ακόμα πολύ νέος, οπότε είναι καλό για μένα να συνεργάζομαι με έμπειρους οδηγούς».

Από την πλευρά του, ο Dani Sordo είπε: «Για μένα, θα είναι μια πολύ ξεχωριστή χρονιά λόγω της νέας υβριδικής εποχής. Υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία και θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους. Αν δείτε video από τις δοκιμές θα ακούσετε τον εκπληκτικό ήχο του αυτοκινήτου. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που θα μοιράζομαι το τρίτο αυτοκίνητο με τον Oliver και θα συνεργάζομαι με όλους τους συναθλητές μου στην ομάδα της Hyundai. Είναι σαν οικογένεια για μένα και θέλω πραγματικά να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα που μπορούμε και να πάρουμε πίσω τον τίτλο των κατασκευαστών».

Οι 13 αγώνες του εφετινού WRC, που θα διεξαχθούν όπως πάντα σε χώμα, άσφαλτο, χιόνι και πάγο, περιλαμβάνουν αγαπημένους αγώνες που επιστρέφουν και νέες προσθήκες. Το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας και το Ράλλυ Ιαπωνίας θα επιστρέψουν στο καλεντάρι, αφού ματαιώθηκαν τις τελευταίες δύο σεζόν λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!