Λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της συνεργασίας των Alfa Romeo και Sauber Motorsport, ο Cristiano Fiorio, αναλαμβάνει τη θέση του υπεύθυνου για την παρουσία της μάρκας στην Formula 1, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και την επίτευξη φιλόδοξων στόχων για συνεχή σταδιακή βελτίωση.
Η παρουσία της ιταλικής μάρκας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικότερα στην F1, θα συνεχίσει να παίζει βασικό ρόλο στο μέλλον, εκφράζοντας το αθλητικό DNA της Alfa Romeo που παραμένει ζωντανό από το 1910. Η F1 αποτελεί το κορυφαίο εργαστήριο αλλαγών και ως εκ τούτου βασικό πεδίο για την Alfa Romeo και την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό. Παράλληλα η F1 είναι και ένα πανίσχυρο εργαλείο προβολής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Γεννημένος το 1972 στο Τορίνο, ο Fiorio, κατείχε τη θέση του Επικεφαλής Brand Marketing Communication για την περιοχή EMEA της FCA, ενώ παράλληλα ήταν υπεύθυνος και για την παρουσία των μαρκών σε αθλητικά γεγονότα και χορηγίες. Το Νοέμβριο του 2019, ήταν ο άνθρωπος που οδήγησε την ομάδα με την οποία η Fiat λανσάρισε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500. Ο Fiorio εργάστηκε στον Όμιλο FCA από το 2013, σε διάφορες θέσεις που αφορούν την επικοινωνία και την προβολή, ενώ είναι Μέλος του Συμβουλίου της Basicnet (Superga, Kappa, Sebago, Kway και άλλες γνωστές μάρκες).
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>