ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Thierry Neuville ταχύτερος στην ΕΔ 15 «Ελάτεια-Ρεγκίνι»

Ο Thierry Neuville έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην προτελευταία ειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και πάει ολοταχώς προς τη νίκη.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Thierry Neuville ταχύτερος στην ΕΔ 15 «Ελάτεια-Ρεγκίνι»

Ο Thierry Neuville έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην προτελευταία ειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και πάει ολοταχώς προς τη νίκη.

Η ειδική διαδρομή 15 «Ελάτεια-Ρεγκίνι» είναι η προτελευταία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022. Έχει μήκος 11,26 και αρχικά είναι ανηφορικό, με πολλές κλειστές στροφές, ενώ στη συνέχεια γίνεται κατηφορική και πιο γρήγορη.

Μια στροφή πριν τον τερματισμό, δύσκολα κάποιος θα επιχειρήσει κάτι παράτολμο που ίσως να του στερήσει τον τερματισμό.

Σε αυτή τη λογική και με εντολές άνωθεν κινείται η Hyundai, που, έχοντας και τους τρεις οδηγούς της στις πρώτες θέσεις, θέλει να κάνει το πολυπόθητο και απόλυτο «1-2-3», το πρώτο στην ιστορία της, καταλαμβάνοντας και τις όλες τις θέσεις του βάθρου των νικητών.

Έτσι, με τον Ott Tanak να έχει λάβει εντολή να διατηρήσει τη θέση του και κατά συνέπεια να μην πιέσει, ο Thierry Neuville έκανε τον ταχύτερο χρόνο με 8:00,6, αφήνοντας πίσω του, τον ομόσταυλό του Εσθονό, που έκανε 8:04,9 και ήταν 4,3 δλ. πιο αργός.

Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο A. Mikkelsen με Skoda Fabia, 11,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο. Ο C. Breen έκανε 8:16,0 και πήρε την τέταρτη θέση στην ειδική «Ελάτεια-Ρεγκίνι», 15,4 δλ. πίσω από τον Thierry Neuville. Στα 22,0 δλ. ήταν η διαφορά του T. Katsuta, ο οποίος με 8:22,6 έμεινε στην έκτη θέση, πάνω από το D. Sordo, που ήταν μόλις 1,3 δλ. πιο αργός από τον Ιάπωνα, αλλά 23,3 δλ. από τον Thierry Neuville, ενώ στην πέμπτη θέση και εμβόλιμα ανάμεσα στους πρώτους μπήκε ο G. Linnamae με Volkswagen Polo.

Δείτε τις δηλώσεις των οδηγών

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Είμαστε σε mode επιβίωσης από χθες. Δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πριν από την ειδική μάς είπαν από την ομάδα να διατηρήσουμε τις θέσεις μας».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Μένει μία ειδική. Θα είναι δύσκολα. Θα έχουμε έναν σταθερό ρυθμό στην Power Stage».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Μετά την τελευταία ειδική, αλλάξαμε κάποια πράγματα και είναι καλύτερα. Αλλά η ειδική είναι διαφορετική. Προσπαθούμε.  Πρέπει να συγκεντρωθώ για την Power Stage και να τερματίσω».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Το αυτοκίνητο  είναι καλό. Είναι ένα καλό πρωινό. Θα δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε στην Power Stage».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Πολύ καθάρισμα. Αυτή η ειδική θα είναι καλύτερη για τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Γλιστρούσε αρκετά».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Μετά την εγκατάλειψη του Evans η τακτική μας άλλαξε. Δεν έχω άγχος. Προσπαθώ απλώς να τερματίσω».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Ειδική με μαλακό χώμα, γλιστρούσε. Άλλαζα νωρίς ταχύτητες για να βρω πρόσφυση».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Πήγαμε προσεκτικά. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε».

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της ΕΔ 15 «Ελάτεια-Ρεγκίνι»

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της γενικής

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!