Το πρωινό της δεύτερης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ήταν γεμάτο απρόβλεπτα περιστατικά. Η πρώτη θέση της γενικής κατάταξης πέρασε και από τους τρεις οδηγούς της Hyundai, για να καταλήξει στα χέρια του επικεφαλής της βαθμολογίας, Thierry Neuville.
O Ισπανός Dani Sordo έχασε την πρωτοπορία στην 9η ειδική διαδρομή (Άγιοι Θεόδωροι 1), λόγω μίας αστοχίας ελαστικού, πριν από το tyre fitting zone. Συνεπώς, ο Ισπανός βρέθηκε στη 2η θέση, με το μισό αμάξωμα να λείπει από τη δεξιά πλευρά του i20 N και έχει διαφορά 50 δλ. από τον 3ο, Sebastien Ogier, ο οποίος είχε χάσει την πρωτοπορία εχθές το βράδυ, λόγω προβλήματος με το turbo του Toyota GR Yaris Rally1.
Το Σάββατο ξεκίνησε με δύο κλαταρίσματα ελαστικών για τον επικεφαλής στο τέλος της Παρασκευής, Ott Tanak και στη συνέχεια ο Εσθονός, έχοντας ξεμείνει από ρεζέρβες, προσπαθούσε να φτάσει στη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών, κάτι που δεν κατάφερε ο Gregoire Munster, ο οποίος βγήκε εκτός δρόμου στην 9η ειδική διαδρομή, ενώ βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, την οποία κληρονόμησε ο επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari με Toyota GR Yaris Rally2.
Δηλώσεις
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Η κατάσταση είναι όπως χθες. Είχαμε σχέδιο και το ακολουθήσαμε. Δεν πανικοβληθήκαμε, είχαμε προβλήματα χθες. Δεν μπορούμε να παραπονιόμαστε, είμαστε επικεφαλής. Χρειαζόμαστε έξυπνη προσέγγιση και λίγη τύχη. Όλοι είχαν προβλήματα, είδατε τι έγινε με τον Dani. Το αποδεχόμαστε, είναι δύσκολο ράλλυ, παραμένουμε προσγειωμένοι».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Έτσι είναι το Ακρόπολις. Όλοι έχουν προβλήματα, εκτός από έναν οδηγό [Thierry Neuville]. Και αυτό είναι γεγονός. Δεν υπήρχε πρόφυση το πρωί, είμαστε ευχαριστημένοι που βρισκόμαστε εδώ. Ποτέ δεν εύχομαι κακοτυχία σε κάποιον. θα δούμε τι θα γίνει στο τέλος. Είναι δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις. Δεν έχουμε σέρβις σήμερα, μόνο ελαστικά και λίγα μικρά πράγματα».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Η ΕΔ Θήβα δεν ήταν άσχημη. Η τελευταία ειδική είχε πολλές πέτρες, αλλά δεν είχε πολύ ρίσκο. Δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε ελαστικά, δεν είχαμε ρεζέρβες. Σήμερα είναι δύσκολο να ανέβουμε στην κατάταξη, αλλά για αύριο είναι όλα ανοιχτά».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν οδήγησα πολύ καλά στην πρώτη ειδική, αλλά στις επόμενες ήταν καλύτερα. Δοκιμάζουμε κάποια πράγματα, στο tyre fitting zone δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Μόνο μερικά “κλικ” στα αμορτισέρ».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Επικρατεί πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο, τα πόδια μου καίνε. Παλεύω με το αυτοκίνητο. Έχει σπάσει η αντιστρεπτική, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι’ αυτό τώρα. Είμαι ευχαριστημένος με το ρυθμό μου, κατάφερα να προσαρμόσω το οδηγικό μου στυλ στις απαιτήσεις των ειδικών».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Είχαμε κλατάρισμα, 12 χλμ. πριν απ’ το τέλος της ειδικής. Δεν το πιστεύαμε! Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε, είναι δύσκολο χωρίς σέρβις. Το αμάξωμα είναι από carbon, μόλις το ακουμπήσεις σπάει. Δεν πίεζα. Υπήρχαν πολλές πέτρες, είναι εύκολο να έχει κλατάρισμα ή να χτυπήσεις μια ζάντα. Είναι κακοτυχία, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024
ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ3 – Ταρζάν 1: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά
ΕΔ4 – Άνω Παύλιανη 2: Ο Ogier παραμένει κυρίαρχος του αγώνα
ΕΔ5 – Δάφνη 2: Ανατροπή και πάλι με τον Tanak να επιστρέφει στην κορυφή
ΕΔ6 – Ταρζάν 2: Τα Hyundai στις τρεις πρώτες θέσεις με τον Tanak επικεφαλής
ΕΔ7 – Ρεγγίνι: Ο Sordo επικεφαλής, δύο κλαταρίσματα για τον Tanak
ΕΔ8 – Θήβα: Ο Ogier ταχύτερος, ο επικεφαλής Sordo πιέζει
ΕΔ9 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Ο Neuville περνά επικεφαλής, κλατάρισμα για τον Sordo