ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ8: Ο Ogier ταχύτερος, ο επικεφαλής Sordo πιέζει

Ο Sebastien Ogier (3ος στη γενική κατάταξη) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη Θήβα, 8η ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις 2024, σε μία προσπάθεια να μειώσει τη μεγάλη διαφορά που τον χωρίζει από τον επικεφαλής Dani Sordo.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ8: Ο Ogier ταχύτερος, ο επικεφαλής Sordo πιέζει

Ο Sebastien Ogier (3ος στη γενική κατάταξη) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη Θήβα, 8η ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις 2024, σε μία προσπάθεια να μειώσει τη μεγάλη διαφορά που τον χωρίζει από τον επικεφαλής Dani Sordo.

Στη Θήβα, για την 8η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 κατευθύνθηκαν τα πληρώματα για τη συνέχεια της πιο μεγάλης και απαιτητικής ημέρας του αγώνα.  Με μήκος 20,95 χλμ., η Θήβα έχει πιο μαλακό χώμα από το Ρεγγίνι. Ο Takamoto Katsuta καθάριζε το δρόμο με μαλακά ελαστικά εμπρός δεξιά και πίσω αριστερά στο Toyota GR Yaris Rally1.

Το αμμώδες χώμα προσέφερε χαμηλή πρόσφυση και ήταν δύσκολο για τους οδηγούς να κάνουν τα αυτοκίνητα να στρίψουν στις κλειστές στροφές. Στην αντεπίθεση πέρασε και πάλι ο Sebastien Ogier στη Θήβα εκμεταλλευόμενος την υψηλότερη πρόσφυση που του προσέφεραν τα δύο μαλακά ελαστικά του Toyota GR Yaris Rally1 στις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σε μία προσπάθεια να μειώσει τη διαφορά που τον χωρίζει από την κορυφή. Στη γενική κατάταξη, βρίσκεται 1:41.2 πίσω.

Στην απλή διαδρομή πριν από τη Θήβα, το δράμα συνεχίστηκε, αυτή τη φορά για τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Dani Sordo, ο οποίος εργαζόμενος στο Hyundai i20 N Rally1 που οδηγεί, τραυματίστηκε ελαφρά γύρω από την περιοχή του δεξιού ματιού του, και είχε έναν επίδεσμο, αλλά ήταν καλά. O Ισπανός προσπάθησε να πιέσει λίγο στη Θήβα, γνωρίζοντας ότι ο Ogier χρησιμοποιούσε δύο μαλακά ελαστικά και θα είχε πλεονέκτημα.

Ο Sordo ολοκλήρωσε τελικά την ειδική διαδρομή 7,4 δλ. πίσω από τον Ogier και αύξησε λίγο τη διαφορά που τον χωρίζει από τον team-mate του στη Hyundai και 2ο της γενικής κατάταξης, Thierry Neuville, στα 10,3 δλ.. Ο Βέλγος επικεφαλής της βαθμολογίας προτίμησε να μην πάρει ρίσκα στη Θήβα, όπως φάνηκε και από την επιλογή ελαστικών σήμερα το πρωί (6 σκληρά), αλλά έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από το Hyundai i20 N Rally1 έπειτα από τις αλλαγές στο στήσιμο που έκανε ενόψει Σαββάτου.

Ο Ott Tanak προσέγγισε συντηρητικά την ειδική διαδρομή, καθώς έχει μείνει χωρίς ρεζέρβα έπειτα από τα δύο κλαταρίσματα στο Ρεγγίνι και βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, 3 λεπτά και 35 δλ. μακριά από την κορυφή. Με έναν καλό χρόνο, Ο Gregoire Munster με το Ford Puma της M-Sport κατάφερε να περάσει εμπρός από τα δύο πληρώματα που βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας WRC2, και να ανέβει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.

WRC Χρόνοι ΕΔ8 Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Στην κατηγορία WRC2, ο Φινλανδός Sami Pajari προηγείται με το Toyota GR Yaris Rally2, αλλά ο Eσθονός Robert Virves (Skoda Fabia RS Rally2) μείωσε λίγο τη διαφορά που τους χωρίζει, στα 9,7 δλ.. Ο Yohan Rossell με Citroen C3 Rally2 ήταν 10 δλ. ταχύτερος από τον Virves στην ειδική διαδρομή και ανέβηκε στην 3η θέση της κατάταξης της κατηγορίας.

WRC Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ8 στο Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Ο Παναγιώτης Ρουστέμης (Skoda Fabia RS Rally2) παραμένει πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες στη 16η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης που αγωνίζεται με το τρίτο Ford Puma Rally1 της M-Sport βρίσκεται στην 24η θέση, ενώ ακολουθεί ο Νώντας Καρανικόλας στην 29η θέση με το Ford Fiesta Rally3.

WRC Νικητές ειδικών διαδρομών Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Δηλώσεις

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν είναι διασκεδαστική ειδική, σαν να οδηγείς σε παραλία. Δεν μπορείς να στρίψεις το αυτοκίνητο».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Όλοι πίεσαν και δεν ήθελα να χάσω πολύ χρόνο. Γνώριζα πως ο  Seb είχε μαλακή γόμα. Πίεσα, αλλά δεν πήρα ρίσκο».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έχουμε σκληρή γόμα, σκεφτόμαστε και την αυριανή μέρα. Δεν ξερουμε ποια είναι καλύτερη επιλογή. Αλλάξαμε το στήσιμο και είναι πολύ καλύτερο το αυτοκίνητο».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Είναι πολύ μαλακό το χώμα, είναι δύσκολο να βάλεις το αυτοκίνητο στις γραμμές και να στρίψεις».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Στόχος μας είναι να φτάσουμε στο tyre fitting zone. Δεν υπάρχει κάτι να κυνηγήσω».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Είναι αμμώδης ειδική, χωρίς πρόσφυση. Είναι δύσκολο με τα σκληρά ελαστικά, στην αρχή κτυπήσαμε το αυτοκίνητο μπροστά. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε και τη σκόνη».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Νόμιζα πως οδηγώ σε παραλία. Κάποιες φορές είχε πρόσφυση, άλλες καθόλου. Πολύ αργή ειδική, με πολύ καθάρισμα».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Πολύ καθάρισμα, έχει σημεία με πολύ μπόσικο χώμα και άμμο».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Γνωρίζω την ειδική από το ελληνικό Πρωτάθλημα, είναι ωραία, αμμώδης, είχε καθάρισμα. Το διασκεδάσαμε».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ3 – Ταρζάν 1: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά
ΕΔ4 – Άνω Παύλιανη 2: Ο Ogier παραμένει κυρίαρχος του αγώνα
ΕΔ5 – Δάφνη 2: Ανατροπή και πάλι με τον Tanak να επιστρέφει στην κορυφή
ΕΔ6 – Ταρζάν 2: Τα Hyundai στις τρεις πρώτες θέσεις με τον Tanak επικεφαλής
ΕΔ7 – Ρεγγίνι: Ο Sordo επικεφαλής, δύο κλαταρίσματα για τον Tanak

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!