ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ9: Ο Neuville περνά επικεφαλής, κλατάρισμα για τον Sordo

Άλλη μία απροσδόκητη τροπή πήρε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς ο μέχρι στιγμής επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Dani Sordo είχε κλατάρισμα ελαστικού και έτσι ο Thierry Neuville πέρασε στην κορυφή.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ9: Ο Neuville περνά επικεφαλής, κλατάρισμα για τον Sordo

Άλλη μία απροσδόκητη τροπή πήρε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς ο μέχρι στιγμής επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Dani Sordo είχε κλατάρισμα ελαστικού και έτσι ο Thierry Neuville πέρασε στην κορυφή.

Οι Άγιοι Θεόδωροι αποτελούν την 9η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, που ολοκληρώνει το σκέλος πριν από τη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών και είναι η μοναδική που θα επαναληφθεί σήμερα. Στα 25,87 χλμ. της, δοκιμάζει τα αυτοκίνητα και ο κίνδυνος κλαταρίσματος είναι πάντα μεγάλος.

Ο Βέλγος επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος οδηγών του WRC, Thierry Neuville (νικητής του αγώνα το 2022), έχοντας επωφεληθεί από τα προβλήματα των αντιπάλων του, ανέβηκε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στους Άγιους Θεόδωρους, καθώς ο Dani Sordo έχασε χρόνο με κλαταρισμένο ελαστικό.

Στόχος του Neuville είναι να φτάσει με αρκετά ασφαλή τρόπο έως το τέλος της ημέρας. Δυσκολεύτηκε με το πίσω μέρος του Hyundai i20 N Rally1 και προσπαθούσε να αποφύγει τις πέτρες. Ο Sordo από την πλευρά του, έγινε ο 3ος επικεφαλής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις που αντιμετώπισε προβλήματα. Ο βετεράνος Ισπανός έχασε πολύ χρόνο με αστοχία πίσω δεξιού ελαστικού λίγο μετά το μέσο της ειδικής διαδρομής.

Ο Sordo, πιθανώς στον τελευταίο αγώνα του στο WRC, έκανε αρκετά χλμ. με τη ζάντα, και το κατεστραμμένο ελαστικό τραυμάτισε και το αμάξωμα του Hyundai i20 N Rally1 γύρω από το θόλο του τροχού. Χωρίς service στο μέσο της ημέρας, ο Sordo θα συνεχίσει τη σημερινή ημέρα με το μισό αμάξωμα της δεξιάς πλευράς να λείπει και πιθανότατα σκόνη θα εισέρχεται στην καμπίνα. Ο Ισπανός έχασε 51 δλ., για να πέσει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, 35 δλ. μακριά από την κορυφή και 50 δλ. εμπρός από τον Sebastien Ogier.

O Γάλλος 8 φορές Πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με το Toyota GR Yaris Rally1 όπως και στην προηγούμενη ειδική διαδρομή, ωστόσο η διαφορά που τον χωρίζει από τα προπορευόμενα Hyundai είναι αρκετά μεγάλη προς το παρόν. Ο Ott Tanak κατάφερε να φτάσει στη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών (έχοντας ξεμείνει από ρεζέρβες στην ΕΔ7 – Ρεγγίνι) χωρίς προβλήματα, αλλά βρίσκεται 2 λεπτά πίσω από τον Ogier στη γενική κατάταξη.

Ο Gregoire Munster, έχοντας ανέβει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης με το Ford Puma της M-Sport στη Θήβα, είχε έξοδο από το δρόμο έπειτα από 5,8 χλμ. στην ειδική διαδρομή, και κόλλησε σε ένα χαντάκι. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Αυτό προώθησε τον Φινλανδό επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2) στην 5η θέση της γενικής κατάταξης. Η διαφορά του Φινλανδού από τον Robert Virves (Skoda Fabia RS Rally2) είναι 12,5 δλ., ενώ ο Γάλλος Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) ακολουθεί στην 3η θέση. O Nikolay Gryazin έχασε 42 λεπτά στην ΕΔ9.

Ο Παναγιώτης Ρουστέμης (Skoda Fabia RS Rally2) παραμένει πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες στη 15η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης που αγωνίζεται με το τρίτο Ford Puma Rally1 της M-Sport βρίσκεται στην 21η θέση, ενώ ακολουθεί ο Νώντας Καρανικόλας στην 28η θέση με το Ford Fiesta Rally3.

WRC Χρόνοι ΕΔ9 Ράλλυ Ακρόπολις 2024

WRC Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ9 στο Ράλλυ Ακρόπολις 2024

 

WRC Νικητές ειδικών διαδρομών Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Δηλώσεις

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, θα κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε και βλέπουμε. Χωρίς σέρβις είναι μεγάλη πρόκληση. Μέχρι στιγμής είμαστε ευχαριστημένοι και θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την ημέρα».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ο στόχος μας είναι απλός: Να τελειώσουμε τη μέρα χωρίς προβλήματα και κυρίως χωρίς κλαταρισμα. Το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ δύσκολο, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Θα χρειαστούμε και λίγη τύχη».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πολύ ολισθηρή ειδική, προσπάθησα απλά να την ολοκληρώσω».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Το χώμα είναι μπόσικο».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Τα πόδια μου καίνε, έχει πολλή ζέστη στο cockpit. Είχαμε ένα πρόβλημα με την αντιστρεπτική ράβδο πίσω, δεν είναι εύκολο στις κατωφέρειες. Παλεύω με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά δεν διεκδικούμε τίποτα, οπότε είναι εντάξει».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Κάνουμε τρελό καθάρισμα στην ειδική και έχει πολύ υψηλή θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για μένα, είναι αρκετά δύσκολα».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Δεν ήταν σκληρή η ειδική, το δεύτερο πέρασμα θα είναι χειρότερο. Κάναμε πάντως αρκετό καθάρισμα. Όπως και στις δύο πρώτες ειδικές, το πίσω μέρος γλιστράει πολύ».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ3 – Ταρζάν 1: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά
ΕΔ4 – Άνω Παύλιανη 2: Ο Ogier παραμένει κυρίαρχος του αγώνα
ΕΔ5 – Δάφνη 2: Ανατροπή και πάλι με τον Tanak να επιστρέφει στην κορυφή
ΕΔ6 – Ταρζάν 2: Τα Hyundai στις τρεις πρώτες θέσεις με τον Tanak επικεφαλής
ΕΔ7 – Ρεγγίνι: Ο Sordo επικεφαλής, δύο κλαταρίσματα για τον Tanak
ΕΔ8 – Θήβα: Ο Ogier ταχύτερος, ο επικεφαλής Sordo πιέζει

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!