Bentley Flying Spur Hybrid: Πολυτέλεια… υψηλής τάσης

Ο ηλεκτροκινητήρας που συνδράμει τον V6 των 2,9 λίτρων βοηθά τη συνδυαστική ισχύ να ανέλθει στους 544 ίππους

Bentley Flying Spur Hybrid: Πολυτέλεια… υψηλής τάσης

Ο ηλεκτροκινητήρας που συνδράμει τον V6 των 2,9 λίτρων βοηθά τη συνδυαστική ισχύ να ανέλθει στους 544 ίππους

Το επόμενο βήμα της Bentley στη στρατηγική Beyond100, με όραμα το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, γίνεται με την παρουσίαση της Flying Spur Hybrid. Η βρετανική λιμουζίνα αποκτά plug-in hybrid έκδοση, που φορτίζει στην πρίζα και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζεται να γίνουν πριν τα τέλη του 2021.

Οπτικά, η Flying Spur Hybrid ξεχωρίζει εξωτερικά από επτά ιδιαίτερα χρώματα, επιλεγμένα για τον χαρακτήρα και το στυλ του αυτοκινήτου. Ένα σήμα “Hybrid” τοποθετημένο στο μπροστινό φτερό, τετράγωνες απολήξεις εξάτμισης και το σημείο φόρτισης στο αριστερό πίσω φτερό, διαφοροποιούν το μοντέλο από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Σο εσωτερικό της Flying Spur Hybrid συναντάμε τη γνώριμη εικόνα κάθε Bentley, με πολυτελείς επενδύσεις και ανέσεις για όλους τους επιβάτες.

Το υβριδικό σύστημα της Bentley αποτελείται από το βενζινοκινητήρα V6 2,9 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται σε 544 ίππους (95 επιπλέον από την υβριδική Bentayga) και η ροπή 750 Nm. Την αποστολή να παρέχει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 14,1 kWh. Παρέχει τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους για έως 40 χλμ, ενώ η φόρτισή της στο 100% γίνεται εντός 2,5 ωρών.

Η Flying Spur Hybrid υστερεί λίγο έναντι της έκδοσης με τον V8 κινητήρα στον τομέα της επιτάχυνσης, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα (μέγιστη ταχύτητα 285 χλμ/ώρα). Η συνολική αυτονομία με γεμάτο το ρεζερβουάρ και φορτισμένη την μπαταρία ξεπερνά τα 700 χλμ.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα σύνολο προηγμένων υπηρεσιών (My Car Statistics, My Battery Charge, My Cabin Comfort) για τον πλήρη έλεγχο της Flying Spur Hybrid ενώ πληροφορείται για το πότε το αυτοκίνητο λειτουργεί αποκλειστικά ηλεκτρικά, ανακτά ενέργεια κατά τον ελεύθερο τροχασμό ή κάνει χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μέσα στην καμπίνα, ο αυτόματος διακόπτης Start-Stop έχει αντικατασταθεί από ένα χειριστήριο για τις τρεις ηλεκτρικές λειτουργίες EV Drive, Hybrid Mode και Hold Mode, επιτρέποντας στον οδηγό να διαχειριστεί τη χρήση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια ενός ταξειδιού.

Η λειτουργία EV Drive επιλέγεται μόλις ενεργοποιηθεί το αυτοκίνητο και μεγιστοποιεί την ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης. Είναι ιδανική για οδήγηση στην πόλη και για μικρότερες διαδρομές.

Η λειτουργία Hybrid είναι κατάλληλη για μεγαλύτερα ταξείδια και χρησιμοποιεί προγνωστική λειτουργία ενώ επικοινωνεί με το σύστημα πλοήγησης. Εισάγοντας έναν προορισμό, το αυτοκίνητο ενεργοποιεί αυτόματα τη σωστή λειτουργία οδήγησης για κάθε μέρος της διαδρομής, υπολογίζοντας συνεχώς την πιο αποδοτική χρήση της φόρτισης της μπαταρίας και αποθηκεύοντας ηλεκτρική ενέργεια για τμήματα της διαδρομής όπου είναι πιο χρήσιμο.

Η λειτουργία Hold εξισορροπεί τον θερμικό κινητήρα και την ηλεκτρική ισχύ για εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας, προκειμένου να διατηρεί υψηλά τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης για μετέπειτα χρήση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!