Το Citroen C5 Aircross αποκτά υβριδική έκδοση 136 ίππων

Η Citroen ισχυρίζεται ότι η νέα ήπια υβριδική τεχνολογία που προσέθεσε στο C5 Aircross Hybrid 136 βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 30%.

Το Citroen C5 Aircross αποκτά υβριδική έκδοση 136 ίππων

Η Citroen ισχυρίζεται ότι η νέα ήπια υβριδική τεχνολογία που προσέθεσε στο C5 Aircross Hybrid 136 βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 30%.

Ήπια υβριδική τεχνολογία προστέθηκε στη γκάμα του Citroen C5 Aircross, με το λανσάρισμα της νέας έκδοσης Hybrid 136. Μην ψάξετε όμως για κάποιο σήμα που να υποδηλώνει το νέο σύστημα κίνησης, καθώς μοιάζει πανομοιότυπο με την υπόλοιπη γκάμα. Ωστόσο, η αναβάθμιση αυτή σημαίνει ότι το μεγαλύτερο SUV της γαλλικής μάρκας είναι πλέον διαθέσιμο με ήπια υβριδικό και plug-in υβριδικό σύστημα, και κινητήρες diesel και βενζίνης.

Η ήπια υβριδική μονάδα ισχύος αποτελείται από τον ίδιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων με το κανονικό μοντέλο, αν και η Citroen αναφέρει ότι το 40% των εξαρτημάτων είναι καινούργια, για να μετατραπεί σε υβριδικό. Το σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία 48V που στέλνει ισχύ σε έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το υβριδικό σύστημα έχει συνολική απόδοση 136 ίππων και 230 Nm ροπής, μία αύξηση 6 ίππων σε σχέση με τη μη υβριδική βενζινοκίνητη έκδοση.

Το σύστημα κίνησης συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδική χρήση, με τη Citroen να υποστηρίζει ότι προσφέρει πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Στο εσωτερικό, η ψηφιακή οθόνη έχει αναβαθμιστεί για να δείχνει πληροφορίες σχετικά με το υβριδικό σύστημα, όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη ροή ενέργειας και ένα στροφόμετρο που αναφέρει πότε το αυτοκίνητο λειτουργεί με 100% ηλεκτρική ισχύ.

Η μεγαλύτερη διαφορά του Hybrid 136 είναι η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Η Citroen αναφέρει ότι υπάρχει 15% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με το βενζινοκίνητο PureTech 130 με αυτόματο κιβώτιο (30% σε αστικό περιβάλλον), γεγονός που υποδηλώνει μια απόδοση καυσίμου περίπου 4,8 λ./100 χλμ. Στο μικτό κύκλο WLTP, παράγει 129 γρ./χλμ. CO2, έναντι 148 γρ./χλμ. για το PureTech 130.

Η Citroen αναφέρει ότι το C5 Aircross Hybrid 136 θα έχει «τιμή παρόμοια με την τιμή ενός αντίστοιχου πετρελαιοκίνητου μοντέλου C5 Aircross», πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να ξεκινά από περίπου 36.450 ευρώ όταν ξεκινήσει η πώλησή του τον Ιούνιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!